Raskaaksi 2019

Onnea plussista:Heartred

Tänään Hesarista bongattua. Maailmaa uhkaa kondomipula:banghead: voihan myrkky:bag: se on aina mukavaa aloittaa aamu valelemalla suolaa haavoihin:hilarious:

Tänään Hesarista bongattua. Maailmaa uhkaa kondomipula:banghead: voihan myrkky:bag: se on aina mukavaa aloittaa aamu valelemalla suolaa haavoihin:hilarious:

Noh, onneks meidän ei tarvi tästä ongelmasta stressata :bag: kunhan ei ovistestit lopu niin.. :hilarious:

Onnea MrsCherry!

Ainiin! Mulla on vuosipäivä. Nimittäin tän palstan kanssa. "Äkkiä" se vuos sit hurahti ja samassa ryhmässä ollaan edelleen. Kiitos kaikille teille ihanille kanssamatkaajille! :Heartbigred

Mullakin taitaa ensi kuussa olla vuosipäivä palstan kanssa. Kiitos kaikille myös vertaistuesta:Heartred jospa ensi vuonna tähän aikaan ei oltais kukaan täällä höpöttelemässä..

Niin ja onnea plussasta cherry!

Muokattu viimeksi:

Haha. Onneksi en oo sit itse tuhlaamassa niitä kondomeja :finger: luitteko muuten sen että korona saattaa aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen :nailbiting::wtf:

Ainiin! Mulla on vuosipäivä. Nimittäin tän palstan kanssa. "Äkkiä" se vuos sit hurahti ja samassa ryhmässä ollaan edelleen. Kiitos kaikille teille ihanille kanssamatkaajille! :Heartbigred

Mun eka viesti taitaa olla tän palstan sivulla 2 tai 3:bag: tilanne ei oo muuttunut sitten miksikään:hilarious:

Kaikkea on kokeiltu paitsi ivf:hilarious: lisäravinteet kaikki, u name it. Muuta ajateltavaa, todellakin. Oon muuttanut, remontoinut, vaihtanut kolme kertaa työpaikkaa, stressannut, ollut stressaamatta, käynyt ulkomailla. Koiranpentu on enää hankkimatta:hilarious: oottakaapas kun säästän tässä vähän rahaa, niin hankin seuraavaksi sit sellaisen:Heartred

Mun la lähenee ja tyhjä kohtu ahdistaa enemmän kuin uskoin. Vaikka piti kaikki mennä hyvin. Surkea olo ja tää karanteenis olo syö ihmistä

MrsCherry varovaiset onnittelut sinne :Heartred
nyt tarkkailemaan maltilla vahvistumisia.
joulukuisissa on vielä hyvin tilaa :p

Kusasin huvikseni raskaustestiin kun löyty viimeinen kaapista. Tasan viikko sitten pistetty Pregnyl ja 6 päivää sitten inssi. Nega on, halusin lähinnä nähdä että aiheuttaako pregnyl positiivista testiä. Mutta ei näköjään, ja tuskinpa toi tosta muuttuu:banghead:

Taitaa tää olla ihan höpöhöpö kierto, kp 27 eikä vieläkään mitään oloja mihinkään suuntaan. :banghead: Ei varmaan tartte uutta kiertoakaan ihan lähiaikoina ootella, joskus ens kuulla ehkä.

Kusasin huvikseni raskaustestiin kun löyty viimeinen kaapista. Tasan viikko sitten pistetty Pregnyl ja 6 päivää sitten inssi. Nega on, halusin lähinnä nähdä että aiheuttaako pregnyl positiivista testiä. Mutta ei näköjään, ja tuskinpa toi tosta muuttuu:banghead:

Mä näkisin ihan positiivisena ettei pregnyl haamuile enää joten ei ainakaan sekoita pakkaa kun/jos oikeasti testaat:) JA jos solu on hedelmöittynyt ja kiinnittymässä niin sitä on mahdotonta edes vielä nähdä testissä joten ei kirvestä vielä kaivoon! :)

Jeeee! Eikös tää nyt oo jo plussa?!

Liitteet

• IMG_20200409_134210.jpg
    IMG_20200409_134210.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 145
Mä näkisin ihan positiivisena ettei pregnyl haamuile enää joten ei ainakaan sekoita pakkaa kun/jos oikeasti testaat:) JA jos solu on hedelmöittynyt ja kiinnittymässä niin sitä on mahdotonta edes vielä nähdä testissä joten ei kirvestä vielä kaivoon! :)

Niin, tottahan se on että ei ole vielä viikkoakaan inssistä mennyt. Ehkä tää negatiivisuus on taas itsensä "suojelua" mahdollisilta pettymyksiltä. Kiitos tsempistä:Heartred

Haha. Onneksi en oo sit itse tuhlaamassa niitä kondomeja :finger: luitteko muuten sen että korona saattaa aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen :nailbiting::wtf:

Luin joo, tosin ymmärsin et riski siihen on pieni. Mutta toki aina jonkun kohdalle sattuu, jos viimeisillään raskaana sairastuu. Mut ymmärsin et vauvat kuitenkin selviäis hyvin.

Takaisin