No just siks ku jengillä ei ilmeisesti oo muuta tekemistä kun kuksia (ja juoda viinaa, syödä säilykkeitä ja sukellella hamstratussa vessapaperissa). Voi jessus tässä elämässä on tullut kuksittua ilman suojaa ja tässä on lopputulos:banghead: en ainakaan itse pääse kartuttamaan näitä syntyvyystilastoja... Mut onhan se tietty ihan faktakin, että syntyvyyspiikki on aina tullut sotien ja lamojen jälkeen, varmasti nyttenkin... Mä oon kuullut ton kommentin ihan helen monta kertaa, varmaan jokainen random jonka kanssa oon vaihtanut jonkun sanan koronasta sanoo sen:banghead:
Voi vee.. kohta varmaan sit lähipiirissäki lisäännytään
jos kuulen ni sanon et ei ainakaan mun ansiosta.. vaikka eihän sitä tiedä, jos tää stressi kaikesta muusta(kin) kuin lapsettomuudesta, auttais yhtäkkiä :angelic:

tänään katsoin kun joku syyskuista odottava oli laittanut kauniin raskausmaha kuvan instagramiin.. Tippa nousi linssiin ja näytin miehelle että mieti että mulla voisi olla kanssa söpö vauvamaha
noh mieshän totesi vain että eiköhän sulla kohta oo. OLISPA
ja nyt en tiedä yhtään missä paikassa toivon kesälomaa ja minne 
mä yritän asennoitua niin osaan olla "ilonen"
ja hää kyllä tietää että yritystä on kauvemminkin, siellä oli kanssa esikoisen kanssa niin että plussa tuli siinä kuussa kun oli aika hoitoihin... jännääää 
mulla Kkm jälkeen nyt ollut ennen ovista kohdussa outoja kipuja joita ei oo ennen ollut, mut kaippa kroppa on vielä hormooneista sekasin kun roskatynnyri et ei mikään ihme