Raskaaksi 2019

No ompas jännä :bookworm: mulla Kkm jälkeen nyt ollut ennen ovista kohdussa outoja kipuja joita ei oo ennen ollut, mut kaippa kroppa on vielä hormooneista sekasin kun roskatynnyri et ei mikään ihme:facepalm:
Joo, alkaa pikkuhiljaa loppumaan onneksi, mistälie sitten ikinä johtuikaan. Muuten saattaisin veikata sitä ovista, mutta kun mitään muuta siihen viittaavaa ei oo, niin tuskin sitäkään. :scratch
 
Tälleen kp1 on hyvä kuunnella ensin -mulla olis yks juttu podcastia ja päälle lapsi tumtemattoman kanssa.. oikein kunnon hakkaan päätäni seinään
Sit tää kaikki korona piiiip kaipaan ystäviäni ja sosiaalista elämääni :smiley-angry017

Munki piti pari pv harkita pystynkö kattoo tätä lapsi tuntemattoman kanssa sarjaa. Mielenkiinto vei lopulta voiton vaikka luulen et kattominen jää varmaan pariin jaksoon jos/kun ne heti siellä sit plussaa ja kaikki on niin ihanaa ja plaaah, enkä kestä enää katsoa. Mut mielenkiintonen konsepti sinänsä.
 
Toi on kyllä niin kakkaa!! Asian voi kertoo niin monella eri tavalla... varsinkin jos on tienny kesnemonosta :arghh: mä jään huomista jännänä oottamaan


Juu, siitä sitten miehenkaa riideltiinkin kun en hyppinyt vain onnesta lattiasta kattoon vaan olin ihan murskana. Jos nyt jotain positiivista koronasta niin eipähän tarvitse nähdä niitä nyt kun musta tuntuu että en kestä tai jaksa mitään vauva hehkutusta mun lähipiirissä. Mut pakko kertoa vielä kuinka miehen siskon mies yritti keventää vauva uutisen kertomista siinä pöydässä kaikenmaailman niskapaskoilla ja että hän ei kyllä ois enään halunnut lisää lapsia :hilarious:
 
Juu, siitä sitten miehenkaa riideltiinkin kun en hyppinyt vain onnesta lattiasta kattoon vaan olin ihan murskana. Jos nyt jotain positiivista koronasta niin eipähän tarvitse nähdä niitä nyt kun musta tuntuu että en kestä tai jaksa mitään vauva hehkutusta mun lähipiirissä. Mut pakko kertoa vielä kuinka miehen siskon mies yritti keventää vauva uutisen kertomista siinä pöydässä kaikenmaailman niskapaskoilla ja että hän ei kyllä ois enään halunnut lisää lapsia :hilarious:

Joo. Sehä helpottaa vitusti. Että ne ketkä ei halua saa ja ne jotka täysillä haluais ei. :finger:
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

tiina0_o / 30 / 3. lapsi / ya 5/2019 / kkm 10/19 ja 2/2020

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)


PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11.



Nostan tän tähän väliin kun on sivu tasakymmenissä, oli kuitenkin tippunu 50 sivua alaspäin toivottavasti on siis uusin?
 
Munki piti pari pv harkita pystynkö kattoo tätä lapsi tuntemattoman kanssa sarjaa. Mielenkiinto vei lopulta voiton vaikka luulen et kattominen jää varmaan pariin jaksoon jos/kun ne heti siellä sit plussaa ja kaikki on niin ihanaa ja plaaah, enkä kestä enää katsoa. Mut mielenkiintonen konsepti sinänsä.
Mulla on se ruutuplussa meen jakson eellä mutta mielenkiintonen... muumimukia ja sen semmosta laughing6
 
Juu, siitä sitten miehenkaa riideltiinkin kun en hyppinyt vain onnesta lattiasta kattoon vaan olin ihan murskana. Jos nyt jotain positiivista koronasta niin eipähän tarvitse nähdä niitä nyt kun musta tuntuu että en kestä tai jaksa mitään vauva hehkutusta mun lähipiirissä. Mut pakko kertoa vielä kuinka miehen siskon mies yritti keventää vauva uutisen kertomista siinä pöydässä kaikenmaailman niskapaskoilla ja että hän ei kyllä ois enään halunnut lisää lapsia :hilarious:
Mä oon ollu aina sitä mieltä että me naiset otetaan nää yritykset paljon raskaammin kun miehet, me sieltä kalenterista nähään koska ne menkat alkaa tunnetaan ne kaikki tuntemukset ja nähään paperissa veri. Mä en usko että monikaan mies kokee saman laista menettämisen tuskaa joka ikinen kuukausi ja sen takia ne ei ymmärrä miksi me tossa tapauksessa itketään eikä hypitä onnesta!! Suurimmaks osaksi ne oottaa sitä ilmotusta kun pitää olla samassa sägyssä ja seuraavaks ne oottaa sitä kun ei parii päivään saakkaan enää ja sama uudestaan. Ja me naiset, no vähän erillainen ajatus kierrosta ja sen vaiheista (okei olin ehkä hieman karkee eikä kaikki varmaan oo samanlaisia mutta te ymmärrätte :Heartred)
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

tiina0_o / 30 / 3. lapsi / ya 5/2019 / kkm 10/19 ja 2/2020

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)

Sofia2016m / 26/ toinen toiveissa/ ya 6/19/ Kkm 2/20/ Kp 27-30

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11.


Lisäsin itseni :)
 
Mä oon ollu aina sitä mieltä että me naiset otetaan nää yritykset paljon raskaammin kun miehet, me sieltä kalenterista nähään koska ne menkat alkaa tunnetaan ne kaikki tuntemukset ja nähään paperissa veri. Mä en usko että monikaan mies kokee saman laista menettämisen tuskaa joka ikinen kuukausi ja sen takia ne ei ymmärrä miksi me tossa tapauksessa itketään eikä hypitä onnesta!! Suurimmaks osaksi ne oottaa sitä ilmotusta kun pitää olla samassa sägyssä ja seuraavaks ne oottaa sitä kun ei parii päivään saakkaan enää ja sama uudestaan. Ja me naiset, no vähän erillainen ajatus kierrosta ja sen vaiheista (okei olin ehkä hieman karkee eikä kaikki varmaan oo samanlaisia mutta te ymmärrätte :Heartred)


Oon ihan samaa mieltä. Mutta sii vaiheessa miehen oli hyvä vetää se kortti esiin että nii niin taas muka siitä kun hän on se miespuolinen eikä tunne kaikkea samaa keholla kuin minä :shifty:
Noh se siitä, annan asian olla ja nyt meillä menee tosi hyvin. Mutta täytyypä sanoa että kyllä tuo keskenmeno koetteli meidän suhdetta paljon enemmän mitä oisin koskaan kuvitellut :smug::hilarious:
 
Oon ihan samaa mieltä. Mutta sii vaiheessa miehen oli hyvä vetää se kortti esiin että nii niin taas muka siitä kun hän on se miespuolinen eikä tunne kaikkea samaa keholla kuin minä :shifty:
Noh se siitä, annan asian olla ja nyt meillä menee tosi hyvin. Mutta täytyypä sanoa että kyllä tuo keskenmeno koetteli meidän suhdetta paljon enemmän mitä oisin koskaan kuvitellut :smug::hilarious:
Onneks me naiset ollaan eläinrakkaita :wtf: pääasia että asioista otetaan opiksi ja ehkä kaiken ton myötä myös parisuhteenne on paljon vahvempi :3some
 
Mulla on se ruutuplussa meen jakson eellä mutta mielenkiintonen... muumimukia ja sen semmosta laughing6

Senhän sai nyt pariksi kk aika huokeaan hintaan? Mietin pitäiskö, aloin kattoo temppareita, mut eilen taas totesin et ei jee:bag::banghead: sitä lapsi tuntemattoman kans katoin puoli jaksoa ja totesin et ei:hilarious: yleareenalta on kyllä tullut katottya nyt paljon dokkareita, ehkä se kumminkin riittäis:pompus:
 
Mulle tuli sellanen fiilis että kuulun vauva uutisia huomenna tai lauantaina :smiley-ashamed004 mä yritän asennoitua niin osaan olla "ilonen"

Tälleen kp1 on hyvä kuunnella ensin -mulla olis yks juttu podcastia ja päälle lapsi tumtemattoman kanssa.. oikein kunnon hakkaan päätäni seinään
Sit tää kaikki korona piiiip kaipaan ystäviäni ja sosiaalista elämääni :smiley-angry017

Mulla on kyl tää korona-arki sujunut ihan ok. Puhelimella on kyl tullut pidettyä ystäviin yhteyttä enemmän. huomenna pidetään virtuaaliviini-ilta:happy: toki siinä kyllä varmaan tekee paljon se, että omaa työtä ei voi tehdä etänä. Tälläkin viikolla vietän lähes 50h töissä ja siellä on ihmisten kanssa tekemisissä, ni ei tunnu siltä et kattelee vaan samoja seiniä.

Eikä tää nyt hirveesti eroa mun normaalista arjesta. Melko riisuttua se on ollut lapsen jälkeen. Toki ei tuu käytyä salilla, nähtyä kavereita, käytyä kirjastossa, uimahallissa, lasten tapahtumissa, leikkitreffeillä, kylässä yms. Mut muutoin tää nyt on aika tällaista perussettiä, ni ei silleen edes kauheesti ahdista. Tytärkin on sen verran pieni vielä, että vaikka kaipaileekin kavereita ja isovanhempia, ni riittää kun soitellaan videopuheluita:happy:

Mut ymmärrän kyllä että joitakin ahdistaa paljon. Onneksi en ole enää se parikymppinen sinkku kun joskus olin:hilarious::bag: se tyyppi ei varmaan olis selvinnyt koronasta:hilarious:
 
Mulla on se ruutuplussa meen jakson eellä mutta mielenkiintonen... muumimukia ja sen semmosta laughing6

Me Katotaa miehen kans :D mut sitä en tajuu ku se Ari ja riina tyyliin pani ekas jaksos, ja sit se Ari onki homo??
Temppareita katon kans :hilarious:
 
Kotitestissä oli joku uus Flip&Click CB rtesti, oli pakko tilata, samalla tuli tilattua ovistestejä:hilarious: toivotaan ettei ne tuu ennen ens keskiviikkoa :hilarious:
 
Täällä ahkerasti pupuillaan mut se tuskin mitään vauvaa tuo ku suojaki mut eilen toi tajusi että mun rinnat on isommat ja ihmetteli niin tuumin että menkat tulos joskus niin ne turpoaa. Ylihuomenna testin tehdä vois jos täti ei tänään jo tuu
 
Me Katotaa miehen kans :D mut sitä en tajuu ku se Ari ja riina tyyliin pani ekas jaksos, ja sit se Ari onki homo??
Temppareita katon kans :hilarious:

Eiiih tää oli nyt kyllä juonipaljastus kun en oo ehtiny 3.jaksoa vielä kattoa:eek: :hilarious: ja joo temppareista kaikki kaudet on pitäny kattoa! Jämnä nähä mite Joskun ja Karimin käy :rolleyes: :hilarious: ei luoja, miks ne tuli sinne..
 
No ompas jännä :bookworm: mulla Kkm jälkeen nyt ollut ennen ovista kohdussa outoja kipuja joita ei oo ennen ollut, mut kaippa kroppa on vielä hormooneista sekasin kun roskatynnyri et ei mikään ihme:facepalm:

Mulla on tän viimeisen keskenmenon jälkeen ollu enemmän kipuja kohdun ja munasarjojen kohdalla, kuin mitä ennen keskenmenoa. Oli mulla ennenkin selviä ovulaatiota edeltäviä kasvukipuja munasarjoissa, painottuen toiselle puolelle, mut nyt on ollu molemmin puolin sekä keskellä/kohdun kohdalla. Oon jo miettiny et onko jotain kiinnikkeitä kehittynyt keskenmenoista :/
Mut tänää on ollu tähän mennessä kivuton päivä ja huomenna pitäs olla ovispäivä.
 
Takaisin
Top