Raskaaksi 2019

Eiiih tää oli nyt kyllä juonipaljastus kun en oo ehtiny 3.jaksoa vielä kattoa:eek: :hilarious: ja joo temppareista kaikki kaudet on pitäny kattoa! Jämnä nähä mite Joskun ja Karimin käy :rolleyes: :hilarious: ei luoja, miks ne tuli sinne..

En muista onks sitä tullu jo kolme jaksoa vai 2 :hilarious:
Joo aina hirvee myötähäpee temppareista ei jessus :bag: Jos Karim sikailee ni ehkä ois kandennu pitää se kuoripoika Leevi:hilarious:
 
Eiiih tää oli nyt kyllä juonipaljastus kun en oo ehtiny 3.jaksoa vielä kattoa:eek: :hilarious: ja joo temppareista kaikki kaudet on pitäny kattoa! Jämnä nähä mite Joskun ja Karimin käy :rolleyes: :hilarious: ei luoja, miks ne tuli sinne..

:hilarious: siis en tajua! Jätin jo viime kauden katsomatta, kun se vaan jo tuntui että meni ihan yli enkä jaksa enää kattella näitä teinien sekoiluita. Täs kaudes mietin et vois kattoo, ettei taida olla ku kaks paria ketkä tuli ihan vaan julkisuudenkipeyttään sinne... Mutta Kuinkas sitten kävikään:banghead: aina löytyy joku ihme kombo näitä vanhoja tempparilaisia tähän sarjaan:bag:
 
Mulla on tän viimeisen keskenmenon jälkeen ollu enemmän kipuja kohdun ja munasarjojen kohdalla, kuin mitä ennen keskenmenoa. Oli mulla ennenkin selviä ovulaatiota edeltäviä kasvukipuja munasarjoissa, painottuen toiselle puolelle, mut nyt on ollu molemmin puolin sekä keskellä/kohdun kohdalla. Oon jo miettiny et onko jotain kiinnikkeitä kehittynyt keskenmenoista :/
Mut tänää on ollu tähän mennessä kivuton päivä ja huomenna pitäs olla ovispäivä.


Mullakin pitäis olla huomenna Ovis! Mutta joo mulla on ollu ihan samanlaisia tuntemuksia, nyt on ihan tosi outoo koska mulla ei oo yhtään mitään Ovis oireita.. Yleensä nännit on herkät ja jomottaa toiselle puolelle mutt nyt ei oo kumpaakaan.. On ollu vaan just koko kierron ajan tota molemmin puolista kipua..
 
Musta taas tuntuu että oon kuiva kun sahra, mutta outoja kipuja onkin sitten sen edestä. Monennestako yk:sta teillä tärppäsi km jälkeen? :)

Kkm:n jälkeen ehti tulla yhdet menkat, sitten alkoikin jo tämä raskaus :Heartred Ja se ainoa edellinen kierto/ovis ilmeisesti epäonnistui ja kasvoi kystaksi, kuulemma tavallista hormonien ollessa vielä sekaisin. Olipa vain kivulias! Vähän jännittää nyt, onko kohtu joulukuisten kaavintojen jälkeen missä kunnossa ja miten tiukassa istukka... Siitä varoittelivat kaavinnan jälkeen, että jos uusi raskaus alkaa nopeasti, niin voi olla, että kiinnittyy liiankin hyvin. No, se nähdään toivottavasti loka-marraskuussa :) Nyt yritän uskoa tutkimukseen, jonka mukaan komplikaatioiden vaara on pienin raskauksilla, jotka ovat alkaneet 6 kk sisällä keskenmenosta :Heartred

Tsemppiä kullekin omaan tilanteeseen! Kovasti myötä elän noita hoitojen taukojakin :sad001
 
Kkm:n jälkeen ehti tulla yhdet menkat, sitten alkoikin jo tämä raskaus :Heartred Ja se ainoa edellinen kierto/ovis ilmeisesti epäonnistui ja kasvoi kystaksi, kuulemma tavallista hormonien ollessa vielä sekaisin. Olipa vain kivulias! Vähän jännittää nyt, onko kohtu joulukuisten kaavintojen jälkeen missä kunnossa ja miten tiukassa istukka... Siitä varoittelivat kaavinnan jälkeen, että jos uusi raskaus alkaa nopeasti, niin voi olla, että kiinnittyy liiankin hyvin. No, se nähdään toivottavasti loka-marraskuussa :) Nyt yritän uskoa tutkimukseen, jonka mukaan komplikaatioiden vaara on pienin raskauksilla, jotka ovat alkaneet 6 kk sisällä keskenmenosta :Heartred

Tsemppiä kullekin omaan tilanteeseen! Kovasti myötä elän noita hoitojen taukojakin :sad001


Kuinka ihanaa että raskaus alkoi niin nopeasti :3some
Mulla on nyt juuri menossa toinen kierto keskenmenon jälkeen. Yritän itse lohduttautua siihen uskomukseen että keskenmenon jälkeen tulisi helpommin raskaaksi :confused: nostan vaikka jalat kattoon tänään pupuilun jälkeen :wink
Mulla elokuussa munasolu ei irronnut ja kasvoi kystaksi, muistan kyllä kun oli maha kuin pallo ja vasen puoli mahasta tosi arka. :sour:
 
Kuinka ihanaa että raskaus alkoi niin nopeasti :3some
Mulla on nyt juuri menossa toinen kierto keskenmenon jälkeen. Yritän itse lohduttautua siihen uskomukseen että keskenmenon jälkeen tulisi helpommin raskaaksi :confused: nostan vaikka jalat kattoon tänään pupuilun jälkeen :wink
Mulla elokuussa munasolu ei irronnut ja kasvoi kystaksi, muistan kyllä kun oli maha kuin pallo ja vasen puoli mahasta tosi arka. :sour:

Mulla lähti taju tuon kystan puhkeamisen yhteydessä :wideyed: Ultrattiin ja varmistui kystaksi. Ennen joulukuuta mua ei ollut ultrattu koskaan. Sen jälkeen varmaan jo yli kymmenen kertaa, huomenna taas... Tosin huomenna toivottavasti uutiset on hyviä, tosin kuin monta kertaa ennen (mm. kkm, kysta, kohdun anomalia).

Plussatuulia! :wav Ei se kai ihan kukkua ole, että km jälkeen helpommin raskaaksi tulee :wink
 
Mulla lähti taju tuon kystan puhkeamisen yhteydessä :wideyed: Ultrattiin ja varmistui kystaksi. Ennen joulukuuta mua ei ollut ultrattu koskaan. Sen jälkeen varmaan jo yli kymmenen kertaa, huomenna taas... Tosin huomenna toivottavasti uutiset on hyviä, tosin kuin monta kertaa ennen (mm. kkm, kysta, kohdun anomalia).

Plussatuulia! :wav Ei se kai ihan kukkua ole, että km jälkeen helpommin raskaaksi tulee :wink


Kystiakin on vissiin erilaisia, mulla kivut ei ollut niin pahat mutta en haluis silti sitä enään koskaan. Luulin silloinkin eka että oon raskaana ja pettymys oli suuri kun kuuli että munasolu ei ollut edes irronnut :angelic: paljon tsemppiä ultraan! Haluan uskoa että sun raskaus sujuu hyvin loppuun asti! :Heartred
 
Tämä on se syy miksi en ole halunnut tikuttaa ovista :banghead: pelkäsin just tätä, tikut on koko ajan tummia. Kp 16 ja 20 digit olivat tyhjiä. Ja mitään ovisoireita ei vielä ole, mun normaalilla kierrolla ovis tulee ehkä ensi viikolla. Tänään siis kp 20.

Yritän taas paremmin aktivoitua täällä. Jos pystyisi myös tarttumaan paremmin muitten juttuihin, kun käy lukemassa useammin kuin parin päivän välein.
 

Liitteet

  • IMG_20200402_193501.jpg
    IMG_20200402_193501.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 97
Kystiakin on vissiin erilaisia, mulla kivut ei ollut niin pahat mutta en haluis silti sitä enään koskaan. Luulin silloinkin eka että oon raskaana ja pettymys oli suuri kun kuuli että munasolu ei ollut edes irronnut :angelic: paljon tsemppiä ultraan! Haluan uskoa että sun raskaus sujuu hyvin loppuun asti! :Heartred

Kiitos :Heartred
 
Mäkin oon nyt kuullut sata kertaa tän, että tulee niin paljon korona vauvoja - ja korona eroja ihmisille. Tää on vähän sama kuin me saatiin esikoisen vauva uutisiin semmosia virnuilevia "päätitte sitten osallistua vauvatalkoisiin", kun oli se ajankohtainen silloin - teki mieli tinttasta joka ikistä kun 1,5v oltiin siinä vaiheessa yritetty :shifty:

Kävin ostamassa r-testejä. Sunnuntaina aattelin testata, mut katotaan riittääkö itsehillintä sinne asti. Ei hajuakaan millon pitäisi olla testaamassa. Kp 32, mut mun kierrot on ollut keskenmenon jälkeen 30-34 päiväisiä, mutta en mä yhtään yllättyis jos yhtäkkiä pamahtais joku 42 päiväinen kiertokin, kun on mulle ihan tyypillistä. Outoa menkkamaista jomottelua tosin tässä on ollut ja toivo vähän heräillyt siitä, koska kesken menneessä oli kans pitkään menkkamaisia kipuja ja kirosin että alkaisivat nyt jos ovat alkaakseen.
 
Niin joo jos en osaa odottaa sunnuntaihin asti, niin kummalla testaisitte ensin: rfun normi lisuskalla vai apteekkarin normi puikkotestillä, molemmat on 25 IU? En meinaan löytänyt luotto testiä, eli pc:tä kaupasta :)

En oo varma oonko tolla apteekkarin versiolla testannut, et onko hyvä. Mulla rfun normaali on aina ollut luotettava ja antanut aika varhaisessa vaiheessa plussankin, se herkkä versio taas on ihan susi ja antaa hailakoita viivoja vaik ei olis ees raskaana.
 
Senhän sai nyt pariksi kk aika huokeaan hintaan? Mietin pitäiskö, aloin kattoo temppareita, mut eilen taas totesin et ei jee:bag::banghead: sitä lapsi tuntemattoman kans katoin puoli jaksoa ja totesin et ei:hilarious: yleareenalta on kyllä tullut katottya nyt paljon dokkareita, ehkä se kumminkin riittäis:pompus:
Mä tykkään kaikesta tommosseesta tyhmästä :woot: tempparitkin menee toisella silmällä :smiley-angelic006
 
Hei täällä kun on lämpöjen seuraajia ja jo äitejäkin, niin onko teillä tietoa, että jos raskauden alussa lämpö on koholla (37-37,5),niin pysyykö se yleensä koholla koko raskauden ajan vai laskeeko jossakin vaiheessa?
 
Mulla lähti taju tuon kystan puhkeamisen yhteydessä :wideyed: Ultrattiin ja varmistui kystaksi. Ennen joulukuuta mua ei ollut ultrattu koskaan. Sen jälkeen varmaan jo yli kymmenen kertaa, huomenna taas... Tosin huomenna toivottavasti uutiset on hyviä, tosin kuin monta kertaa ennen (mm. kkm, kysta, kohdun anomalia).

Plussatuulia! :wav Ei se kai ihan kukkua ole, että km jälkeen helpommin raskaaksi tulee :wink
Mulla on ens tiistaina kanssa sen jystän kontrolli vähän kyllä kieltämättä jännittää
 
Takaisin
Top