Raskaaksi 2019

Viikonloppuna ja alkuviikosta on ollu kylki tai alavatsa vasemmalta puolelta on ollu kipee, kp23 ja sellasseet jomotukset että kohta ollaa niegaran putoukset.. vaan harvinaisen aikasin :nailbiting: mutta voihan olla että näillä tuntemuksilla mennään vielä 5 päivää

Mies kävi taannoin verikokeissa. LH oli 26 (viitearvon yläraja 12) ja FSH 59 (viitearvon yläraja 18). Testo puuttui tuloksista. Korkea FSH voi tarkoittaa teston puutetta tai spermatogeneesin häiriötä.

Sori omanapailu: Jos tulee semmosta tosi lievästi verestävää valkovuotoa niin kumpaa pitäisi veikata, että olis ovis vai et kiinnittyminen :woot: Flon mukaan vois olla jo kiinnittyminen koska ovis meni sen laskujen mukaan, mut omista fiiliksistä sanoisin et ovis. En oo jaksanu enää tikuttaa kun testit loppui kesken. Tietenkään mun pää ei sulata ajatusta, että täysin sattumaa tai odottele pari viikkoa niin kyllä se sit ehkä selviää :rolleyes: Edit: Ollut tosi outo kierto muutenkin, saa nähdä mitä vielä tulee..

Joko menkat alkaa vasta iltapäivällä tai ollut ovuloimaton ja menkat alkaa ties milloin :sad001 nyt dpo17 ja silloin mul yleensä alkaa menkat, aamulla tai päivällä.. vielä ei merkkiäkään
Muoks, toivotaan et ne alkaa tänne kirjoittamalla, tai olis joku ihme että oiski raskaana, en vaan usko että näin myöhään Nousis vasta hcg :bag::hilarious: viimeks taisin dpo14 tehdä nega testin

Ei näyttänyt hyvälle inseminaation kannalta ultrassa, kp10
Huono vaste ilmeisesti tällä kertaa :sad001
Yhden isomman rakkulan löysi eikä osannut sanoa onko se johtofolli, kun oli ovaalin mallinen ja tuumasi että ovulaatio olisi voinut jo tapahtuakin :eek: Kuitenkin olen mitannut ovulaatiota jo kp8 lähtien, enkä ole havainnut piikkiä ja muutenkin hyvä, että liuska on ottanut väriä ja kaksihormonitestissäkin täysi tyhjä pyörälä ollut.
Perjantaina on vielä kontrolliultra varalta varattuna sekä kaksi päivää piikitystä.
Nyt toivotaan, että lähtisi tilanne kehittymään positiiviseen suuntaan ja saataisiin inseminaatio tehtyä vielä perjantaina.
Piti myös miettiä, että jos nyt ei päästä inseminaatioon, lähdetäänkö jo IVF-jonoon ja muutenkin vaikka tehtäisiinkin insse eikä siitä synny tulosta.
Hymy vilkkuikin jo, nyt pitohymyä odotellessa ja toivottavasti huomenna ultrassa näyttää paremmalle kuin eilen :rolleyes:

Kp32 ei vuotoa. Oireet lisääntyy koko ajan. Huoh joko ikuisuuksien PMS tai sitten jotain tuolla on. Ainakin jokin hormoni koholla

On kyllä ollu surkea aamu. Kaikki vaan itkettää. Surettaa lapsen puolesta koronan takia joutuu peruu kaiken kivn :(

Muokattu viimeksi:
Ei vielä vuotoa mutta on vähän menkkakipuja mahassa, eli huomenna kp1.

Kp1, yk21, OI 5/5
Ens viikolla saa soitella polille kun viimeset letrot on syöty. Jotain mitä oottaa taas, vaikka ei nyt mihinkään hoitoihin pääsekään siirtymään.

edit. Ens viikolla tulee muuten 1,5v yritystä täyteen. Vois vaikka vähän juhlistaa. :finger:

Viimeks taisin maanantaina tehdä negan. Teen huomenna jos ei verta näy päivään mennessä, mut salee alkaa. Nyt tänään kp33 dpo17.
Toki voi olla et oiski tärppi.. toki itse aina kun sanon että menkat alkaa niin ne tulee.. oppinut sen verran. Nyt ei yhtään oo menkkamaisia oloi mut kaipa ne pian tulee, nyt kp32

Jann toivotaa et kuitenkin plussa tulis!!!

Mulla on huomenna se aukkari. Voi vitalis mua jännittää:rolleyes:

Kerro sit miten meni!!
Muista ottaa paljon särkylääkkeitä tuntia ennen.

Täällä tiputtelee jo. Ei yhtä kivuliasta kuin viimeksi, ainakaan vielä.

Mikäs Nipanderin tilanne?

Toivottavasti Jannn, menkattomuus on pore raskaudesta!! :Heartred

Tiinuliinulle paljon Tsemppiä :Heartred

Hillis voihan vuosipäivä :banghead: mitään hoitoja ei vissiin tän tilanteen takia tehdä. Kurjaa :arghh:

Mä olin supistelun (ja sen pienen vuodon) takia saikulla ja nyt sit iskettiin lomautuslappukin käteen.

Paljon plussia tähän ryhmään, kiitos :wav

Just tulin töistä kotiin. Vähän pistää kylkeä/selkää, heti kelasin et mitä jos:hilarious: mut paskat, oon vaan tehnyt naurettavan määrän töitä. Onneks on nyt kolme vapaata. Onks nyt sit vissiin dpo10, flo ennustaa menkkoja sunnuntaille, uskon että kp1 ykLIIKAA on edessä:sad010

Takaisin