Raskaaksi 2019

Aamulla laitoin eväitä otin makkarakeittoa ja se haju öklötti mutta syöminen ei tehny tiukkaa, tuskin siis tarkittaa mitään.. :confused005

Me ollaan miehen kanssa niin eri linjoilla ton koronan takia, soitin töitten jälkeen että pitää mennä hakee renkaat kun jos huomenna ei enää pääse uudellemaalle.. hän on sitä mieltä että mä ylireagoin. jos meen hakemaan renkaita ja käymään vaikka isälle kaupassa niin kyllä mä pääsen -tuskin, hyvähän hänen on sillä rekallaan vetää ympäri suomea välittämättä mistään kielloista yhtään mitään... hitto, :angryfire:angryfire:angryfire:angryfire:angryfire juoskoon mutkia!!!!
 
Aamulla laitoin eväitä otin makkarakeittoa ja se haju öklötti mutta syöminen ei tehny tiukkaa, tuskin siis tarkittaa mitään.. :confused005

Me ollaan miehen kanssa niin eri linjoilla ton koronan takia, soitin töitten jälkeen että pitää mennä hakee renkaat kun jos huomenna ei enää pääse uudellemaalle.. hän on sitä mieltä että mä ylireagoin. jos meen hakemaan renkaita ja käymään vaikka isälle kaupassa niin kyllä mä pääsen -tuskin, hyvähän hänen on sillä rekallaan vetää ympäri suomea välittämättä mistään kielloista yhtään mitään... hitto, :angryfire:angryfire:angryfire:angryfire:angryfire juoskoon mutkia!!!!

Uuu, kuulostaapa siellä lupaavalta:happy:

Mitäs NewMoon kuuluu? Kuis pitkällä sun raskaus onkaan jo? Koska rakenneultra?

Voi jannnn:sorry::Heartred

Jukka palmu, hyvin se menee, varsinkin jos röörat virtaa, niin se ei kyllä tuntunut miltään:happy:
 
Uuu, kuulostaapa siellä lupaavalta:happy:

Mitäs NewMoon kuuluu? Kuis pitkällä sun raskaus onkaan jo? Koska rakenneultra?

Voi jannnn:sorry::Heartred

Jukka palmu, hyvin se menee, varsinkin jos röörat virtaa, niin se ei kyllä tuntunut miltään:happy:
Kyllä mä sitä aamulla mietin mutta näin pessimistinä en jaksa uskoo, ja se tunne puuttu (tuskin sitä tosiaan kaikille tuleekaan) ja sit se pettymys kuinka suuri ae onkaan vaikka sitä salaa aina me kaikki toivotaankin
 
Kyllä mä sitä aamulla mietin mutta näin pessimistinä en jaksa uskoo, ja se tunne puuttu (tuskin sitä tosiaan kaikille tuleekaan) ja sit se pettymys kuinka suuri ae onkaan vaikka sitä salaa aina me kaikki toivotaankin

Ymmärrän hyvin. Siks ite en oo edes viittinyt aloittaa testaamista. Testaan ehkä maanantaina, tai sit keskiviikkona kun on virallinen testipäivä, jos mitään syytä testata on. Epäilen että ei kyllä ole. Mikä dpo sulla on?
 
Ymmärrän hyvin. Siks ite en oo edes viittinyt aloittaa testaamista. Testaan ehkä maanantaina, tai sit keskiviikkona kun on virallinen testipäivä, jos mitään syytä testata on. Epäilen että ei kyllä ole. Mikä dpo sulla on?
Mä en tiiä kp 24 on nyt, muistelen että kiinnitin huomiota aikaisiin limoihin että ne alko hyvin nopeesti menkkojen jälkeen ellei jopa samalla viikilla.. jitto kun pitäs kirjottaa aina ylös! Menkkoja mä oottelen tossa ma- to akselilla
 
Heipat täältäkin kaikille.
Tullu taas pidettyä hiljaiseloa, kun veetuttaa koko homma taas niin paljon.
Ei oireen oiretta ja pari päivää nyt tullu punertavaa pyyhkiessä, eli huomenna tai viimestään vkl alkaa menkat. Taas.
Tänään kp26/27-28
Miehelle kun pari päivää sit jo masistelin, et kohta alkaa yk12, et ei tästä tuu mitään. Niin mitäpä sanoo mies. " Ehkä ois hyvä pitää vähän taukoa ja rentoutua. Kohta alkaa taas mökkikausikin".
Voi v*ttu, meidän iässähän on hyvin aikaa pitää taukoa!!:mad:
Molemmat yhteiset lapset on siis saaneet alkunsa mökillä ja mies uskoo ett siellä kyllä onnistuu, mut ärsyttää ihan suunnattomasti. Aiemmin oli samaa mieltä et hyvä tutkia et onko kakki kunnossa, mut nyt puhuukin tollasta. Huoh.
Lääkärin piti soittaa 18pvä, mut eipä ole kuulunut siitäkään.
Jotenkin ihan vmp fiilis vaan..

Nipa kyseli vehniksestä ja mä olen sitä käyttäny. Limistähän multa ei oo katottu, mutta luteaali sen avulla ainakin piteni.
 
Heipat täältäkin kaikille.
Tullu taas pidettyä hiljaiseloa, kun veetuttaa koko homma taas niin paljon.
Ei oireen oiretta ja pari päivää nyt tullu punertavaa pyyhkiessä, eli huomenna tai viimestään vkl alkaa menkat. Taas.
Tänään kp26/27-28
Miehelle kun pari päivää sit jo masistelin, et kohta alkaa yk12, et ei tästä tuu mitään. Niin mitäpä sanoo mies. " Ehkä ois hyvä pitää vähän taukoa ja rentoutua. Kohta alkaa taas mökkikausikin".
Voi v*ttu, meidän iässähän on hyvin aikaa pitää taukoa!!:mad:
Molemmat yhteiset lapset on siis saaneet alkunsa mökillä ja mies uskoo ett siellä kyllä onnistuu, mut ärsyttää ihan suunnattomasti. Aiemmin oli samaa mieltä et hyvä tutkia et onko kakki kunnossa, mut nyt puhuukin tollasta. Huoh.
Lääkärin piti soittaa 18pvä, mut eipä ole kuulunut siitäkään.
Jotenkin ihan vmp fiilis vaan..

Nipa kyseli vehniksestä ja mä olen sitä käyttäny. Limistähän multa ei oo katottu, mutta luteaali sen avulla ainakin piteni.

Joo, noi miehet on kyl:banghead: mä porasin jo eilen tai toissapäivänä et nega on tulossa. Toinen taas niin positiivisena, että kun tää perustuu vaan mun fiilikseen, niin oletetaan et kaikki menee hyvin:sad010 jep.

Okei, kiva kuulla tost vehniksestä. Täytyykin kokeilla sitä sit, kun luomunahan mun luteliaali on dpo10->kp1. Ajattelin pitää seuraavat kierrot lugetaukoa, ennen kun joskus taas pääsee hoitoon. Ärsyttää kun mulla tulee niistä näppylöitä ja muutakin alavireisyyttä.
 
tää vauvan kaipuu :sad010
kuvittelu raskausvatsasta ja siitä kun saisi sen oman kaikista suurimman ja toivotuimman haaveen kietoa syliin ja olla niin maailman onnellisin.

Kaikki ne ajatukset siitä milloin lapsi tehdään ja millä aikavälillä mahdolliset sisarukset olisi ihana saada, tuntuu maailman typerimmältä että joskus on edes ajatellut jotain tollaista, kun ei meinaa sitä
ainokaistakaan siunaantua. Tää että yrittää pitää kokoajan toivoa yllä ja pakkaa kasassa ajatellen että meidän aika ei ole vaan nyt ja että meidän aika tulee vielä, on tää jumankauta hiton rankkaa ihan oikeesti, ootte supernaisia kaikki täällä, monilla niin paljon rankkoja kokemuksia ja vaikeita, koettelevia elämäntilanteita takanapäin tai nykyhetkessä, arvostus teitä kaikkia kohtaan on todella suuri, kaikesta avusta mitä täältä ikinä oon saanut ja kaikki, oon tosi kiitollinen että te ootte täällä vaikka tietenkin haluan että kaikki me saatais nyytit syliimme niinkuin kaikki ansaitsisi. :Heartred

Tosi tunteikas olo ja tuntuu että purkaan samanlaisia tuntemuksia kokoajan mut tää ryhmä ja foorumi muutenkin on tosi tärkeä mulle.
 
On ollu kyllä jotenkin outo viikko. Tää koko korona tilanne, sit tieto et miehen näytteessä häikkää ja sit joskus tulevaisuudessa hoitoja eessä. Ei pysy pää perässä:eek:

Mut silti samalla on jotenkin helpottunut olo, ja olen tyytyväinen et lähdettiin selvittämään yksityisellä klinikalla et miks ei oo tärpännyt. Jotenkin ollut alusta asti outo fiilis, että kaikki ei oo ok. Nyt vain katse tulevaan, pitkästä aikaa toiveikas olo. Vaikka mitään ei tän koronan ja jonojen takia tule hetkeen tapahtumaan, mutta onpahan otettu askel eteenpäin
 
17. Raskausviikko menossa, ens kuun loppupuolella olis rakenneultra. Mies ei näillä näkymin saa mukaan tulla, ellei tää tilanne muutu. Epäilen kyllä.. Supisteluista kärsin välillä. Liikkeitä alkanut vähän tuntumaan.

Meinaatko testata vai odotella? Onko vuodot pystynyt pois?
niin, koronan aikaan ei saa tulla edes isä mukaan rultraan? enpä oo tullu tuota miettineeks edes. ootpa ihanan pitkällä jo. rakenneultra on kyllä huikea :Heartred toivottavasti kaikki on hyvin pikkuisella.

täällä oli tosiaan ovis jo kp13 todistetusti ja siitä asti ollu alavatsalla erilaisia tuntemuksia. väsymystä ollut kyllä jo ennen ovistakin että
se ei varmaan ole oire nyt tässä.
nyt kp22. viimekierron ennätyspitkä kierto 35 sekoittaa päätäni. en nyt yhtään tiedä mitä odottaa. varmaan vuotoa saa odotella suunnilleen kp28-30 (mikä on mun normikierto).
oon varmaan kohta ovistikut käyttäny kun oon varmistellu ettei se ovis enää nyt ole jotenkin uudestaan/vahvempana. limat nimittäin on edelleen läsnä.
taas on yksi valeraskaus varmaan läsnä (joka kierto on ihan varma raskaudesta, mutta...)

kaikki ympärillä raskautuu.

zarar piti kysellä et meinasitko ferritiiniä lähteä nostamaan. kuulemma raskautumiseen olis hyvä olla lähempänä 100. viitearvo kuitenkin sinne 150 saakka.
hb minulla ollut liian hyvä aina.
yksi lääkäri joskus mainitsi että voisiko olla nestevajausta kun on niin hyvä. mitä lie tarkoittaakaan, tiedä näistä.

Jukkapalmu tsempit tähän päivään.
 
niin, koronan aikaan ei saa tulla edes isä mukaan rultraan? enpä oo tullu tuota miettineeks edes. ootpa ihanan pitkällä jo. rakenneultra on kyllä huikea :Heartred toivottavasti kaikki on hyvin pikkuisella.

Juu, ei saa tulla ultriin, neuvolaan, lääkäriin. Synnytykseen vaan jos ei yhtään ole flunssan oireita tms. Täällä myös ohjeistettiin, että käynnistykseen ja sektioon ei pääse mukaan ollenkaan. Onneksi synnytys ei oo vielä ajankohtainen.
Ultran saa onneksi kuvata. Musta tuntuu että aika menee tosi äkkiä. Kiitos :Heartred ehkä rakenneultran jälkeen uskaltaisi jo hankintoja te tehdä pikkuhiljaa. Tosin samoin mietin et nt-ultran jälkeen mut ei..
 
Juu, ei saa tulla ultriin, neuvolaan, lääkäriin. Synnytykseen vaan jos ei yhtään ole flunssan oireita tms. Täällä myös ohjeistettiin, että käynnistykseen ja sektioon ei pääse mukaan ollenkaan. Onneksi synnytys ei oo vielä ajankohtainen.
Ultran saa onneksi kuvata. Musta tuntuu että aika menee tosi äkkiä. Kiitos :Heartred ehkä rakenneultran jälkeen uskaltaisi jo hankintoja te tehdä pikkuhiljaa. Tosin samoin mietin et nt-ultran jälkeen mut ei..

Tuo on kyllä kurjaa, vaikka syyn ymmärtääkin :sad001 Mä jo ehdin kkm pelätessäni ajatella, miten kamalaa olisi sama sairaalakokemus ilman miestä! :arghh: Toivottavasti sitä ei tarvitse enää koskaan kokea yksin eikä yhdessä... Synnytystä kuitenkin jännitän ja sitä, että se tapahtuu samassa paikassa. Toivon vain, että puolison mukaan jo marraskuussa saa, vaikka uskon tämän pienen syntyvänkin jo aikaisemmin :think005Olikos sulla NewMoon la syyskuun puolella jo? Kiva, että ootte saaneet ultran kuvata :love017 Toisaalla sekin oli kielletty, enkä oikein ymmärrä miksi :wideyed:
 
Tuo on kyllä kurjaa, vaikka syyn ymmärtääkin :sad001 Mä jo ehdin kkm pelätessäni ajatella, miten kamalaa olisi sama sairaalakokemus ilman miestä! :arghh: Toivottavasti sitä ei tarvitse enää koskaan kokea yksin eikä yhdessä... Synnytystä kuitenkin jännitän ja sitä, että se tapahtuu samassa paikassa. Toivon vain, että puolison mukaan jo marraskuussa saa, vaikka uskon tämän pienen syntyvänkin jo aikaisemmin :think005Olikos sulla NewMoon la syyskuun puolella jo? Kiva, että ootte saaneet ultran kuvata :love017 Toisaalla sekin oli kielletty, enkä oikein ymmärrä miksi :wideyed:


Ja nyt huomasin "syysäidit2020" :shy::hilarious::p
 
Juu, ei saa tulla ultriin, neuvolaan, lääkäriin. Synnytykseen vaan jos ei yhtään ole flunssan oireita tms. Täällä myös ohjeistettiin, että käynnistykseen ja sektioon ei pääse mukaan ollenkaan. Onneksi synnytys ei oo vielä ajankohtainen.
Ultran saa onneksi kuvata. Musta tuntuu että aika menee tosi äkkiä. Kiitos :Heartred ehkä rakenneultran jälkeen uskaltaisi jo hankintoja te tehdä pikkuhiljaa. Tosin samoin mietin et nt-ultran jälkeen mut ei..
hui! en oo aatellu yhtään. ite sektioon hakeudun toisenkin kohdalla (ei oo ajankohtainen).
toivotaan että sinunkin synnytysajankohdalla sit jo tilanne laantunut, mutta eiköhän tämä kestä ens talveen ainakin.
kuvaat sit vaikka ultrasta jotain kivaa pätkää.
se on se rajapyykki minkä jälkeen uskaltaa jo olla varmempi asiasta. otatko sukupuolen selville, jos vain vaavi on suostuvainen näyttämään :p
 
17. Raskausviikko menossa, ens kuun loppupuolella olis rakenneultra. Mies ei näillä näkymin saa mukaan tulla, ellei tää tilanne muutu. Epäilen kyllä.. Supisteluista kärsin välillä. Liikkeitä alkanut vähän tuntumaan.

Meinaatko testata vai odotella? Onko vuodot pystynyt pois?

Virallinen testipäivä on Dpo16, eli ens ke, sillon varmaan sit on pakko testata. Toki mulla kyllä varmaan sillon on jo vuoto käynnissä, lugeista kuin yleensä ihan viimeistään Dpo14 tulee vuoto läpi. Nyt ei taas vuoda, mut satunnaisesti sillon tällöin on vuotanut.
 
Takaisin
Top