Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flon mukaan vois olla jo kiinnittyminen koska ovis meni sen laskujen mukaan, mut omista fiiliksistä sanoisin et ovis. En oo jaksanu enää tikuttaa kun testit loppui kesken. Tietenkään mun pää ei sulata ajatusta, että täysin sattumaa tai odottele pari viikkoa niin kyllä se sit ehkä selviää
viimeks taisin dpo14 tehdä nega testinHymy vilkkuikin jo, nyt pitohymyä odotellessa ja toivottavasti huomenna ultrassa näyttää paremmalle kuin eilenEi näyttänyt hyvälle inseminaation kannalta ultrassa, kp10
Huono vaste ilmeisesti tällä kertaa
Yhden isomman rakkulan löysi eikä osannut sanoa onko se johtofolli, kun oli ovaalin mallinen ja tuumasi että ovulaatio olisi voinut jo tapahtuakinKuitenkin olen mitannut ovulaatiota jo kp8 lähtien, enkä ole havainnut piikkiä ja muutenkin hyvä, että liuska on ottanut väriä ja kaksihormonitestissäkin täysi tyhjä pyörälä ollut.
Perjantaina on vielä kontrolliultra varalta varattuna sekä kaksi päivää piikitystä.
Nyt toivotaan, että lähtisi tilanne kehittymään positiiviseen suuntaan ja saataisiin inseminaatio tehtyä vielä perjantaina.
Piti myös miettiä, että jos nyt ei päästä inseminaatioon, lähdetäänkö jo IVF-jonoon ja muutenkin vaikka tehtäisiinkin insse eikä siitä synny tulosta.
Ootko testii tehnyt siis?Ei vielä vuotoa mutta on vähän menkkakipuja mahassa, eli huomenna kp1.
Ootko testii tehnyt siis?
Toki voi olla et oiski tärppi.. toki itse aina kun sanon että menkat alkaa niin ne tulee.. oppinut sen verran. Nyt ei yhtään oo menkkamaisia oloi mut kaipa ne pian tulee, nyt kp32Viimeks taisin maanantaina tehdä negan. Teen huomenna jos ei verta näy päivään mennessä, mut salee alkaa. Nyt tänään kp33 dpo17.
Jann toivotaa et kuitenkin plussa tulis!!!
Mulla on huomenna se aukkari. Voi vitalis mua jännittää![]()
Mikäs Nipanderin tilanne?
Toivottavasti Jannn, menkattomuus on pore raskaudesta!!
Tiinuliinulle paljon Tsemppiä
Hillis voihan vuosipäivä :banghead: mitään hoitoja ei vissiin tän tilanteen takia tehdä. Kurjaa :arghh:
Mä olin supistelun (ja sen pienen vuodon) takia saikulla ja nyt sit iskettiin lomautuslappukin käteen.
Paljon plussia tähän ryhmään, kiitos![]()
mut paskat, oon vaan tehnyt naurettavan määrän töitä. Onneks on nyt kolme vapaata. Onks nyt sit vissiin dpo10, flo ennustaa menkkoja sunnuntaille, uskon että kp1 ykLIIKAA on edessä