Raskaaksi 2019

Onko siitä ollut jotain iloa? Ja mitäs muuta Helenalle kuuluu:happy:
No oli ultrassa paksu limis, mihin sen kai pitäis vaikuttaa. Et ehkä siitä on hyötyä.

Kiitos kysymästä. Takana 5 päivää etäopetusta ja omien lasten auttamista :hilarious: Opettelin pitämään opetusta Google Meetin kautta ja tekemään sähköisiä kokeita. Aikamoinen harppaus ja muutos työssä.

Huomenna alkaa miehen sädehoidot.

Hain uuteen työhön, kun arvelin, ettei pikkunelosta enää kuulu.

No oli ultrassa paksu limis, mihin sen kai pitäis vaikuttaa. Et ehkä siitä on hyötyä.

Kiitos kysymästä. Takana 5 päivää etäopetusta ja omien lasten auttamista :hilarious: Opettelin pitämään opetusta Google Meetin kautta ja tekemään sähköisiä kokeita. Aikamoinen harppaus ja muutos työssä.

Onko uusi työ ihan eri alalla? Tsemppiä hoitoihin!

Onko sitä miehen siittiöiden kohtaloa yhtään selitetty?

Joo, onhan tää aikamoista (selviytymistä:hilarious:) kaikki tässä maailmassa. Monen työt on varmaan aikalailla muuttuneet:playful:

Onko sitä miehen siittiöiden kohtaloa yhtään selitetty?

Joo, onhan tää aikamoista (selviytymistä:hilarious:) kaikki tässä maailmassa. Monen työt on varmaan aikalailla muuttuneet:playful:
Ei oo. Tuloksia verikokeistakaan (aivolisäkehormoni, testo ja joku kolmas) ei oo vielä tullut..

Kukas täällä testailee seuraavaksi?
Itellä on leuka täys finnejä ja sokerikoukku on jotain järkyttävää :angryfire oon ollu lomalla kun nyt pitäs olla jossain lomamatkalla :BangHead menee tää näinkin perse homeessa makaamalla, torstaina pääsee taas töihin kun on vielä jotain mitä tehä!! Menkat pitäs alkaa ens viikolla ei oo mitään tietoo missä vaiheessa oon menossa. Taas on usko hukassa siihen että ilman apua saa mitään tehtyy... gyneä ei oo vielä ainakaan peruttu, ihme (kystan seurantakäynti)

Kukas täällä testailee seuraavaksi?
Itellä on leuka täys finnejä ja sokerikoukku on jotain järkyttävää :angryfire oon ollu lomalla kun nyt pitäs olla jossain lomamatkalla :BangHead menee tää näinkin perse homeessa makaamalla, torstaina pääsee taas töihin kun on vielä jotain mitä tehä!! Menkat pitäs alkaa ens viikolla ei oo mitään tietoo missä vaiheessa oon menossa. Taas on usko hukassa siihen että ilman apua saa mitään tehtyy... gyneä ei oo vielä ainakaan peruttu, ihme (kystan seurantakäynti)

Mulla on menossa Dpo8, ei taida tarvii edes testailla, tuntui jo kn aika alhaalla, kun lugen laittoi. Mä niin vihaan tätä. Tekis mieli juosta jonnekin metsään kirkumaan:finger:

Mulla on menossa Dpo8, ei taida tarvii edes testailla, tuntui jo kn aika alhaalla, kun lugen laittoi. Mä niin vihaan tätä. Tekis mieli juosta jonnekin metsään kirkumaan:finger:
Nyt kun on paljon noita virtuaali juttuja niin juostaan kaikki mettään yhtäakkaa huutamaan..
Mä taidan apin mukaan olla jossain bpo 5 mutta veikkaan että oon jotain bpo 7-9 tuskin viittin testaa vaikka säännöllisesti on tullu peittoo heilutettua ja ihan silleen usestikkin kerrallaan..

Moi taas kaikille pitkästä aikaa :)
Tässä on menty niin kummallinen kierto etten oo tienny miten päin olis... Viimeks sain siis plussan mutta se hävis testeistä ja menkat alkoi. Siitä asti kuitenkin ollu rinnat kipeät :bored: no tein pari kertaa testejä vielä menkkojen jälkeen ja ihan oli negoja. Sitte kp 8 ovislimat ja semmonen olo. Se meni ohi mutta sitten kp11-12 tärähti uuelleen vielä runsaammat limat :bored: noh molempina kertoina sitten tuli kyllä puuhailtua ja tänään jos laskisin tosta edellisestä niin ois dpo 10 ja testissä näky haalea viiva. Ajattelin juosta kauppaan heti kuhan se vaan aukeaa ja ostaa muutaman testin :grin yleensä tähän aikaan kierrosta oon ite piru mutta nyt oon ollu niin päivänpaiste kun vaan voi olla :cat:
Kellään muulla ollu tolleen parin päivän erolla kahta ovista tai jotain vastaavaa?

Mä näin unta plussa testistä. Mutta olin todella huolissani, kun oli veristä vuotoa. Kävin ultrassakin siinä ja kaikki oli hyvin, vaan joku verihyytymä vuodon syynä. Oli outo uni, olin onnellinen ja surullinen yhtäaikaa, sit vielä hirvee yksin, mies oli kotona ja mä olin jostain syystä äitini kotona, ja sielä ei ollut ketään muuta. Soitin miehelle keskellä yötä että voiko tulla hakee mut kotiin, ja lähti hakemaan. Heräsin sit helpottuneena et lopulta kaikki järjestyy. Toivottavasti tää tarkoittaa sitä ettö kaikki tulee järjestymään :)

Moi taas kaikille pitkästä aikaa :)
Tässä on menty niin kummallinen kierto etten oo tienny miten päin olis... Viimeks sain siis plussan mutta se hävis testeistä ja menkat alkoi. Siitä asti kuitenkin ollu rinnat kipeät :bored: no tein pari kertaa testejä vielä menkkojen jälkeen ja ihan oli negoja. Sitte kp 8 ovislimat ja semmonen olo. Se meni ohi mutta sitten kp11-12 tärähti uuelleen vielä runsaammat limat :bored: noh molempina kertoina sitten tuli kyllä puuhailtua ja tänään jos laskisin tosta edellisestä niin ois dpo 10 ja testissä näky haalea viiva. Ajattelin juosta kauppaan heti kuhan se vaan aukeaa ja ostaa muutaman testin :grin yleensä tähän aikaan kierrosta oon ite piru mutta nyt oon ollu niin päivänpaiste kun vaan voi olla :cat:
Kellään muulla ollu tolleen parin päivän erolla kahta ovista tai jotain vastaavaa?
Mulla eka vasen ei niin limoista tietoo mut sit ihan viikon oireilun ja kauhea kipu, uskon että sillon irtosi toinen tai oli kunnolla ovis. Tällöin menty keskeytetyllä, oireet ennallaan ja eilen alkoi nippailut mahassa ja kovalla on vatsa ja rinnat turpeat ja kaikkee.. testi kyl meni harakoille.

Nyt vähän ohi vauva-aiheiden, mut kävin tänää labrassa. Otettiin 5 putkea verta :wtf: Vähän on vielkin öklö olo.
Olihan siinä tietty aika arsenaali kokeitakin, nyt jännitän täällä tuloksia :nailbiting: aikaisintaan huomenna osa valmiita, loput vasta ensi viikolla. Jotenkin tuo kalium arvokin mietityttää, kun keskenmenon aikaan se oli heittänyt ihan alarajalle ja lääkäri sanoi, et on tutkittava uudestaan kun sen alhainen taso voi aiheuttaa pahoja lihaskramppeja ja on aina lisäselvittelyn paikka mistä se johtuu, siks kai noi munuaisetkin on tässä mukana :sad001

Nyt mä voin ainakin todeta, että oon ite tehnyt kaiken voitavani ja loput jätän lääketieteen käsiin. Että jos joku sairaus täältä nyt paljastuukin, niin tiedä sitä, et onko sitten vaikuttanut tähän lapsiasiaankin. Mut ainakin tutkitaan.
Kalkkia rupesin nyt syömään 2x päivässä, kun mun jalkapöydän kivut alkoi helpottaa sillä :bored:
Eipä tarvitse nyt arvailla enää itse mistä mikäkin johtuu. Ja kun tämä selviää, jos selviää, niin kyllä me aloitetaan taas aktiivinen yrittäminenkin. Treenit ja kaiken oon joutunut tän olon takia jättämään, joten toivoa tarvitaan. Tosin toisinaan on se olo, et ei tästä tuu paskaakaan, mutta ei lannistuta.

Voimaa meille vahvoille naisille, ollaan kyllä aikamoisia kun kaikkea joudutaan kokemaan :smiley-angelic003

Ei näyttänyt hyvälle inseminaation kannalta ultrassa, kp10
Huono vaste ilmeisesti tällä kertaa :sad001
Yhden isomman rakkulan löysi eikä osannut sanoa onko se johtofolli, kun oli ovaalin mallinen ja tuumasi että ovulaatio olisi voinut jo tapahtuakin :eek: Kuitenkin olen mitannut ovulaatiota jo kp8 lähtien, enkä ole havainnut piikkiä ja muutenkin hyvä, että liuska on ottanut väriä ja kaksihormonitestissäkin täysi tyhjä pyörälä ollut.
Perjantaina on vielä kontrolliultra varalta varattuna sekä kaksi päivää piikitystä.
Nyt toivotaan, että lähtisi tilanne kehittymään positiiviseen suuntaan ja saataisiin inseminaatio tehtyä vielä perjantaina.
Piti myös miettiä, että jos nyt ei päästä inseminaatioon, lähdetäänkö jo IVF-jonoon ja muutenkin vaikka tehtäisiinkin insse eikä siitä synny tulosta.

Ei näyttänyt hyvälle inseminaation kannalta ultrassa, kp10
Huono vaste ilmeisesti tällä kertaa :sad001
Yhden isomman rakkulan löysi eikä osannut sanoa onko se johtofolli, kun oli ovaalin mallinen ja tuumasi että ovulaatio olisi voinut jo tapahtuakin :eek: Kuitenkin olen mitannut ovulaatiota jo kp8 lähtien, enkä ole havainnut piikkiä ja muutenkin hyvä, että liuska on ottanut väriä ja kaksihormonitestissäkin täysi tyhjä pyörälä ollut.
Perjantaina on vielä kontrolliultra varalta varattuna sekä kaksi päivää piikitystä.
Nyt toivotaan, että lähtisi tilanne kehittymään positiiviseen suuntaan ja saataisiin inseminaatio tehtyä vielä perjantaina.
Piti myös miettiä, että jos nyt ei päästä inseminaatioon, lähdetäänkö jo IVF-jonoon ja muutenkin vaikka tehtäisiinkin insse eikä siitä synny tulosta.

Isoja pohdintoja kyllä. Oliko teillä yhtään lapsia? Varmaan ainakin kerran kannattaa kokeilla ivf, jos vaan paukkuja yhtään riittää hoitorintamalla, niin ei jää jäljestä päin harmittamaan ettei tullut kokeiltua ns. Kaikkea? Vai meinaatko että lisää inssejä? Eikö tää olis jo 4? Meille sanottiin et inssejä kokeiltais 3-4 kertaa. Ite toivoisin et siirrytään sit mahd. Pian ivf hoitoihin, jos ei ala tärppiä kuulumaan.

Mihin aikaan päivästä testaatte ovista, oliks se että päivän toisesta vessakäynnistä ois paras vai miten, tuli iso kasa äsken ovistikkuja niin pääsee metsästämään, nyt kp7 ja menkat loppusuoralla ollut jo eilisestä, kun tulee vaan enää tuhnua eikä oo tarvinut suojaa eilisestä.

Masentaa jo valmiiksi nää kierron venymiset kun ei meinaa käynnistyä koskaan itsekseen vaan aina teroilla, ei vissiin kovin hyvä hormonitasapaino tässä ruhossa, nyt oon syönyt tosi ketopainotteisesti jos se auttais pudottamaan painoa ja tuomaan muutenkin paremman olon.
Ennen söin ihan liikaa kaikkea hiilarihöttöä mistä tuli vaan huono olo kroppaan, kokoajan leipää, pastaa jne. ei ihme että on ollut väsynyt olo. JA vaikka kierron venyminen taas ahdistaa nii tällähetkellä positiivinen ja hyvä mieli, toi aurinko ehkä vähän vaikuttaa nyt :happy::headphone:
jos lähtis vähän käppäilemään tonne ulos.

Watti toivottavasti plussaat :smiley-angelic001

Isoja pohdintoja kyllä. Oliko teillä yhtään lapsia? Varmaan ainakin kerran kannattaa kokeilla ivf, jos vaan paukkuja yhtään riittää hoitorintamalla, niin ei jää jäljestä päin harmittamaan ettei tullut kokeiltua ns. Kaikkea? Vai meinaatko että lisää inssejä? Eikö tää olis jo 4? Meille sanottiin et inssejä kokeiltais 3-4 kertaa. Ite toivoisin et siirrytään sit mahd. Pian ivf hoitoihin, jos ei ala tärppiä kuulumaan.
Ei ole lapsia :sad001
Ja kyllähän sitä näihinkin hoitoihin tulee siirtyä. Juttelin miehenkin kanssa, niin hänkin on samaa mieltä. Voivat tehdä vielä syksyllä IVF:ää odottaessa loput inseminaatiot. Niin joo ja siis jos nyt ei tehtäisi tätä neljättä, jää siis kaksi inseminaatiota vielä odottamaan.

Muokattu viimeksi:
Anteek
Ei ole lapsia :sad001
Ja kyllähän sitä näihinkin hoitoihin tulee siirtyä. Juttelin miehenkin kanssa, niin hänkin on samaa mieltä. Voivat tehdä vielä syksyllä IVF:ää odottaessa loput inseminaatiot. Niin joo ja siis jos nyt ei tehtäisi tätä neljättä, jää siis kaksi inseminaatiota vielä odottamaan.
anteeks kun taas tuppaan. Mut olen tän täälläki kerronu ennenkin.. jostain syystä oletus on että asioiden pitäs olla kohdallaan kp14 mennessä ja kp10 näyttää lupaavalle. Olen todella huono raskautumaan ja sikäli mun kierrot mitä sattuu. Ei oo pco vaan päinvastoin. No, kerran kp19 ultrassa folli oli vasta 13mm ja lääkäri sanoi etten tuu ovuloimaan ollenkaan. Kp21 sain ovisplussan ja pari pv siitä ultrassa näkyi kaunis keltarauhanen. Raskauduin siitä. Eli vielä on toivoa!!

Anteek

anteeks kun taas tuppaan. Mut olen tän täälläki kerronu ennenkin.. jostain syystä oletus on että asioiden pitäs olla kohdallaan kp14 mennessä ja kp10 näyttää lupaavalle. Olen todella huono raskautumaan ja sikäli mun kierrot mitä sattuu. Ei oo pco vaan päinvastoin. No, kerran kp19 ultrassa folli oli vasta 13mm ja lääkäri sanoi etten tuu ovuloimaan ollenkaan. Kp21 sain ovisplussan ja pari pv siitä ultrassa näkyi kaunis keltarauhanen. Raskauduin siitä. Eli vielä on toivoa!!
Kiitos Sharmander ❤
Jospa se vielä tästä!

Minä syön koko ajan, oon uninen ja keltavuotoa on.. línea negra on tummunut ja nänni myös tummunut.. tai ympärys on tummempi.. hyvin kovat ja pinkeet muutenkin ja jotenki kuitenkin kauhean energinen ja positiivinen olo ja silti väsyttää kaikki. Kai se tää korona

Takaisin