Voimiksia tilanteisiinne 
Mä olen elänyt hiljaiseloa, kun vieläkin sairastelu jatkuu, joskin lievänä. Ei taida kellään nyt olla kaikki ihan loistavasti, korona sun muut ongelmat
Mulla pitäis tänään olla lääkärin soittoaika, kun haluan kuitenkin mittauttaa kilpparit, b12, kalkin, pvk ja sen ferritiinin. Aloin jo tosissaan miettiä tuota varastorautaakin, kun voimat niin vähissä, kaikenmaailman särkyjä ja runsaat kuukautiset. Mitä oireita teillä on ollut, kellä se on ollut matala?
Saa nähdä ehtiikö lääkäri edes soittaa tänään, ei osannut th sanoa ehtiikö kun nyt nämä poikkeusjärjestelyt ja kun ei ole lähivastaanottoja - viimeistään ma siis soittaa, mut toivon et soittaa jo tänään niin pääsis nopeammin alkuviikosta labroihin.

Mä olen elänyt hiljaiseloa, kun vieläkin sairastelu jatkuu, joskin lievänä. Ei taida kellään nyt olla kaikki ihan loistavasti, korona sun muut ongelmat
Mulla pitäis tänään olla lääkärin soittoaika, kun haluan kuitenkin mittauttaa kilpparit, b12, kalkin, pvk ja sen ferritiinin. Aloin jo tosissaan miettiä tuota varastorautaakin, kun voimat niin vähissä, kaikenmaailman särkyjä ja runsaat kuukautiset. Mitä oireita teillä on ollut, kellä se on ollut matala?
Saa nähdä ehtiikö lääkäri edes soittaa tänään, ei osannut th sanoa ehtiikö kun nyt nämä poikkeusjärjestelyt ja kun ei ole lähivastaanottoja - viimeistään ma siis soittaa, mut toivon et soittaa jo tänään niin pääsis nopeammin alkuviikosta labroihin.

äärettömän empaattinen ja ammattitaitoinen ihminen. Hän haluaa tavata mua useamman kerran siihen saakka, kunnes mun terapia alkaa. Tehtiin myös joku masennustesti, missä mun pisteet meni keskivaikean masennuksen puolelle (taas). Pakko tässä on itselleen jo myöntää, ettei tämä olo ole hetkessä helpottamassa. Hoitajan mukaan masennuksesta toipuminen kestää tuplaten sen, mitä oireet on kestäneet. Mun kohdalla toipuminen kestäisi siis noin vuoden.
oon aika hyvin kyllä tunnistanut oviksen aina, mutta näin eka ovistestikierto vahvisti tuntoni. 

Mut nyt nautin tästä fiiliksestä, perjantaista ja auringosta, ja aion juoda yhden saunajuoman. Ja huomenna illalla pidetään muutaman kaverin kanssa naisten Skype-viinihetki, kun pitkään suunniteltu ilta ei livenä nyt onnistu