Raskaaksi 2019

Täällä taitaa pikkuhiljaa menkat alkaa. Ainakin pyyhkiessä tuli jo verta vähän. Taas tasan 14pv oviksesta.. Joo oon tyytyväinen et kierto on lähes kellon tarkka, mutta pian vuosi ilman haamun haamua tikussa niin vituttaa. Nyt ei kyllä enään ees jaksa itkeä. Maanantaina mies menee näytteensä antamaan ja mäkin varailen sitä aikaa aukkariin. Se ahistaa sikana :sad001

Täällä taitaa pikkuhiljaa menkat alkaa. Ainakin pyyhkiessä tuli jo verta vähän. Taas tasan 14pv oviksesta.. Joo oon tyytyväinen et kierto on lähes kellon tarkka, mutta pian vuosi ilman haamun haamua tikussa niin vituttaa. Nyt ei kyllä enään ees jaksa itkeä. Maanantaina mies menee näytteensä antamaan ja mäkin varailen sitä aikaa aukkariin. Se ahistaa sikana :sad001

Mikä siinä ahistaa? Usein se on oikein helppo toimenpide, toki jännittävää. Hyvä että asiat etenee :Heartred

Miten tämä on niin yleistä, ongelmat hedelmöittyä :oops:
Katsoin just mikä ois seuraava mahd laskettu aika, menee jo ensivuoden alkuun..

Mikä siinä ahistaa? Usein se on oikein helppo toimenpide, toki jännittävää. Hyvä että asiat etenee :Heartred

Miten tämä on niin yleistä, ongelmat hedelmöittyä :oops:
Katsoin just mikä ois seuraava mahd laskettu aika, menee jo ensivuoden alkuun..

Mua jotenkin pelottaa se lopputulos. Et jos oliskin vaikka molemmat tuubat tukossa, niin se viimeinen vaihtoehto olis ivf. Sit jos sekään ei tepsis meillä, niin ahdistaa jo ajatus. Oon just tällänen et maalailen piruja seinille ja jossittelen

Aukkarista ei kannata ahdistua, varsinkin jos tuubat virtaa niin se ei tunnu paljon miltään. Toki se on ärsyttävää että näissä hoitopuuhissa saa koko ajan olla ns. Värkki levällään joku ikävä killutin sisällä:bag: ja jos miehen simpoissa jotain, ni icsi/ivf kumminkin suurimmassa osassa auttaa.

Jos mitään ei löydy, se vasta ahdistaakin. Kun missään ei muka oo vikaa, mutta raskaudet ei ala:arghh: ja sekin ahdistaa, kun näitä tyhjiä tikkuja tuijottaa kierrosta toiseen:bag: Tsemppiä!

Mua jotenkin pelottaa se lopputulos. Et jos oliskin vaikka molemmat tuubat tukossa, niin se viimeinen vaihtoehto olis ivf. Sit jos sekään ei tepsis meillä, niin ahdistaa jo ajatus. Oon just tällänen et maalailen piruja seinille ja jossittelen

Nojuu itteeni kans ahdistaa et inssit ei varmaan auta, ja jos ivf ei auta, ni sit vasta kusessa ollaankin :inpain::Heartred

Täällä kp1, tyhjennystä seurannut kierto jäi 26 päivän mittaiseksi. Outo fiilis kun yhtäkkiä huomaa reisien olevan märät (nukun ilman pikkareita :grin) ja kappas, menkat alkoi. Ei mitään kipua, eilen vähän PMS-raivoa mutta se voi mennä ihan tän mielentilankin piikkiin.

Jännä huomata, että jossain syvällä on pettynyt fiilis. Ei raskaaksi tästä kierrosta eli ei vauvaa. Eilen ajattelin olevani ihan sujut sen kanssa, että pistän kierukan takaisin. Nyt on sellainen fiilis, että jos vielä hetken kokeilisi.. :angelic:

Kp 2 ja täs just mietin et mulla alkoi pitkästä aikaa menkat tavallaan suoraan kunnon vuodolla. Keskenmenon jälkeen on ollu eka päivä sellasta niukahkoa, mut nyt oli heti ihan normaalin oloista. Mulla ei ny ikinä oo mitkään hurjat vuodot ollu. Suht niukat 3-5 päivää kestolta. Ja jos menis lyhyellä kaavalla niin huomenna ois vika menkkapäivä jo :D

Huomenna aloitan greippimehut. Ja 4 päivää vaan juon, muistaakseni plussakierrossa viimeksi join vaan 2 päivänä alkukierrosta.
Mä käytän verigreippiä, ihan tuorepuristettua puolikas/pv ja veteen lantrattuna saan alas. Katsotaan mihin tulokseen johtaa.
Nyt on jännän positiivinen fiilis vaikka menkkakivut onkin ärsyttäviä.

Mulla alkoi nyt limainen yskä, viikon kurkku kivun jälkeen. Mut tää on allergista, tiepölystä, ei koronaa :grin

Ajatus on tietty ahdistava, mutta en liiaksi miettisi sitä että mitä jos ivf ei toimikaan. Ootte kuitenkin kaikki vielä alle 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla suurempia ongelmia munien tuotossa. Ivf:iä voidaan myös tehdä se kolme kappaletta (joskus enemmänkin) ja jokainen kerta antaa enemmän tietoa siitä, millainen lääkitys toimii parhaiten.

Ajatus on tietty ahdistava, mutta en liiaksi miettisi sitä että mitä jos ivf ei toimikaan. Ootte kuitenkin kaikki vielä alle 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla suurempia ongelmia munien tuotossa. Ivf:iä voidaan myös tehdä se kolme kappaletta (joskus enemmänkin) ja jokainen kerta antaa enemmän tietoa siitä, millainen lääkitys toimii parhaiten.

Kiitos:Heartred oikeasti tälläiset sanat helpottaa omaa oloa

Tänään vihdoinkin kp1. Johan se torstaista asti tiputteli välillä. Toisaalt olis ollu kyl parempi ettei olis alkanu ollenkaan mut näillä nyt mennään.

Tänään pitäis tulla tieto et oliko siel toises päiväkodissa koronaa vai ei mis olin tekemässä muutaman vuoron toissa viikolla. Korona oireita ei mul ainakaan viel oo mut niissähän saattaa kestää tulla joku melki pariviikkoakin muistaakseni.

Mäkin haluan kp1. Oikeesti ikinä halunnut menkkoja näin paljon. Mulla koskee liikkues repäisykipui ja muut oireet edelleen. Mä vaan tahdon tästä peekierrosta uuteen

Sais menkat alkaa täälläki. Mut vasta ti-to pitäis alkaa. Eilen siis aamusta nega ja tänään teki mieli päiväpissasta tehdä eri merkkisellä suht laimeesta pissasta..kun nippaili munasarjoja. Dpo13 nyt. Negahan toi on mutta ärsyttää kun toi alareuna värjäytyi?! :shifty: ja vielä oikeesta kohtaa. Ja ovis on tumma. Huoh. Alkais nyt ne menkat. Tosin en tiedä haluaisinko edes tässä tilanteessa olla raskaana. Jospa kesällä sit..en tosin lopeta yrittämistä mutta ehkä höllään ovistestien tekemistä.

Liitteet

• 20200322_143523.jpg
    20200322_143523.jpg
    5.9 KB · Katsottu: 245
Nythän se siis näillä spekseillä pitäis tärpätä jos torimummoja ja superhedelmällisiä hyvänpäivän tuttuja on uskominen :grin

Heh sitä odotellessa :hilarious:
Mulla lämmöt lähti nousuun heti oviksesta ja kurkku kipeä. En kyllä jaksais uskoa tähän tuurimummoiluun, kun ei mun mielestä ajoitukset olleet ihan priimat. Ja kun on sitä paremmillakin ajoituksilla menty eikä tuloksia. :grin
Mut jos tärppi käy, on se kyllä sit aika munkki ja tässä maailmantilassa :hilarious::nailbiting:

Mua pelottaa se et ku joskus vihdoin taas plussaisin, nii entä jos menee taas kesken, tai jos on tm tai kohdunulkoinen tai mitä vaan. Se pelko vaan lisääntyy epäonnistumisemista. Eka km oli nii aikaisin et en päässy lääkärille, eli ei oo ees mihkään kirjattu, joten en saa kolmannesta mitään tutkimuksia.
Toisaalta pelottaa myös se et jos ei enää plussaakaan.
Sit alkoi jo harmittaa tuo pidetty taukokin. Koska tää samperin korona pilaa meidän matkan, nii turhaa mitää taukojakaa piti. Tosin Joo, mun pää se vaati sillon, mut nyt mun pää sanoo vaan että olisitte vaan jatkanut heti yrittämistä :grin miksi kaikesta aivot vääntää nii vaikeeta

Vaihdoin kuvaksenikin tuon ihme v***upään :hilarious: (korona virus tunkeutumassa ilmeisesti soluun)
Sehä näyttää vähä siltä et siinä ois munasolu jonka kimppuun on alienit hyökänneet :hilarious: kuvastaa sisäistä minääni juuri nyt

Muokattu viimeksi:
Mua pelottaa se et ku joskus vihdoin taas plussaisin, nii entä jos menee taas kesken, tai jos on tm tai kohdunulkoinen tai mitä vaan. Se pelko vaan lisääntyy epäonnistumisemista. Eka km oli nii aikaisin et en päässy lääkärille, eli ei oo ees mihkään kirjattu, joten en saa kolmannesta mitään tutkimuksia.
Toisaalta pelottaa myös se et jos ei enää plussaakaan.
Sit alkoi jo harmittaa tuo pidetty taukokin. Koska tää samperin korona pilaa meidän matkan, nii turhaa mitää taukojakaa piti. Tosin Joo, mun pää se vaati sillon, mut nyt mun pää sanoo vaan että olisitte vaan jatkanut heti yrittämistä :grin miksi kaikesta aivot vääntää nii vaikeeta

Kyllä muakin pelottaa, varsinkin nyt jos plussaan ja me ollaan alettu jo suunnittelemaan elämää hiukan eteenpäin ilman ajatusta nyt heti uudesta raskaudesta. Sit tietysti pelkään et menee kesken, on taas kohdun ulkoinen tai muuten raskaus niin vaikea, etten selviä siitä. Oikeesti mä itkin jopa miehelleni tässä joku aika sitten, että kuolen raskauteen, että en selviä siitä tai sekoan - mies nyt vaan oli et höpöhöpö, mut sanoi, että se on mun tukena, ettei yksin tarvi selvitä - silti mä pyörittelen päässäni näitä samoja kysymyksiä, jossittelen, mietin taukoa, mietin yritystä, olen kyllä ja ei, en tiedä ja joo. :facepalm:
Ja salaa iloitsen meidän vahingosta, kun en osaa päättää mitä haluan :hilarious:
Mutta siis samaistun fiiliksiin, vaikea se on varmasti näistä peloista päästä, mä tiedän jo valmiiksi, että ne varmasti seuraavat mua joskus uuteen raskauteen, mut onneksi niihin voi kuitenkin vaikuttaa:Heartred

Vaihdoin kuvaksenikin tuon ihme v***upään :hilarious: (korona virus tunkeutumassa ilmeisesti soluun)
Sehä näyttää vähä siltä et siinä ois munasolu jonka kimppuun on alienit hyökänneet :hilarious: kuvastaa sisäistä minääni juuri nyt

En kyl haluis katsoa tota kuvaa täällä, kun muutenkin koronaa joka suunnasta :( mutta sun päätös :p kakkapää se kyllä on :(

Takaisin