Raskaaksi 2019

Mun mielestä linja yleisesti on se, että ku:n jälkeen pääsee varhaisultraan. Itse oon tosiaan nyt päässyt "vain" km:n ja kkm:n jälkeenkin. Ku voi kuitenkin olla tosi vaarallinenkin ja vissiin sen riski on suurempi, jos joskus on ku ollut.

Toivottavasti näin olisi. Jännä kun mua ei ohjeistettu tässä yhtään. Kun kuitenkin selväksi tein, että lapsi halutaan. Ja se et ottaako sit yhteys neuvolaan vaiko naistentautienpoliin missä tuota kohdunulkoista tutkittiin(kauhee muuten, ihan kuin raskaus olis tauti:eek:, no toivottu tauti).

8 vuotta sitten pääsin neuvolan ultraan jo sillä kun en 100 varmaksi voinut sanoa tarkkaa rvtä, kuitenkin 90 varmasti tiesin, niin haluttiin neuvolassa saada varmistus raskauden kestosta jo alkuraskaudessa, mut kuullut niin eri kokemuksia, että voihan nää olls muuttunut.

En tiedä miksi ees pohdin tätä, ku en vielä ees oo raskaana.
Mut nyt juon alkukierrosta muutaman päivän greippiä ja otan macajauhetta. Ja ubikinonia sisältävää monivitamiinia oon syönyt keskenmenosta asti taas. Se oli ainut mitä käytin viime plussakierrossa.

Toivottavasti näin olisi. Jännä kun mua ei ohjeistettu tässä yhtään. Kun kuitenkin selväksi tein, että lapsi halutaan. Ja se et ottaako sit yhteys neuvolaan vaiko naistentautienpoliin missä tuota kohdunulkoista tutkittiin(kauhee muuten, ihan kuin raskaus olis tauti:eek:, no toivottu tauti).

8 vuotta sitten pääsin neuvolan ultraan jo sillä kun en 100 varmaksi voinut sanoa tarkkaa rvtä, kuitenkin 90 varmasti tiesin, niin haluttiin neuvolassa saada varmistus raskauden kestosta jo alkuraskaudessa, mut kuullut niin eri kokemuksia, että voihan nää olls muuttunut.

Neuvolan kautta mä soittelisin ja soitin. Sitä kautta järjestyi :)

Täällä dpo6 ja ihan tolkuton väsymys. Eilen alkoi jo. Toki tää voi olla ihan mitä vaan, eikä muita "oireita" ole.
Jospa kellahtais hetkeks viltin alle ja olis vaan. Yleensä sellanen ei oo mahollista, mut pidetään esikoiselle lääketaukoa ja pienemmät ei oo kotona.

Mä en ymmärrä enää. Testi nega, kai anovulatorinen kierto mut kun ei vaan tuu menkat. Ihan ihme vv purskahti eilen illalla et kai tänään menkat alkaa ku mahaki meni aamulla sekaisin. Lämmöt pysyy korkeana ja oireet on edelleen rajut...

Oli joku kiinnittymisyritys, se mun viivanpaikka kehittyi haaleaksi vaaleenpunaiseksi viivaksi pc, nännit muuttui turvonneiksi ja tummiksi, viiva näkyi pari päivää ja nyt mennään kp3 osasin arvata kun ei vahvistunut niinkuin olisi pitänyt. Pientä hiljaiseloa elänyt foorumista ja kaikista vauvajutuista kun oon ollut ihan sekopää lehmä näiden mielialojen vaihteluiden kanssa ja nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan selkeämpi mieli ja tänään kyllä pari siideriä illalla kiitos. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred

Mulla on joku ihme kausi. Oireet samat nännit isot. Ei nöpötä enää.. outoa. Kyllä menkat varmasti pian alkaa sit.. mut outoa et näin isot oireet PMS siis

Tiedossa menkkavuoto avautuminen.

Millasia kokemuksia teillä menkoista teroilla, mulla tää on nyt tokakerta ja vielä putkeen kun syön teroja että vuoto tulee koska kierrot vaan venyy. ihan älyttömän runsasta, vuotaa yli kokoajan.
Onneksi asutaan lidlin vieressä missä tänään käytiin miehen kanssa ja siellä alkoi tulvia yli kuukupista, en nähnyt siinä paniikissa muuta vaihtoehtoa kun sanoa miehelle että anna auton avaimet ja kaasutin kotiin vessaan :hilarious:
Eihän tälläisellä vuodolla vois töitä tehdä jos työvuoroja edes tällä hetkellä löytyisi.
Oli ihan samanlaiset viimekerralla myös, ei kerkeä kauaa olla ilman vessaa, ei kivaa mulla hb vielä hiton matala tällähetkellä, rautaa syönyt jo hetken aikaa sen takia.
Että sellainen sekoilu avautuminen kiitos ja anteeks.

Millasia kokemuksia teillä menkoista teroilla, mulla tää on nyt tokakerta ja vielä putkeen kun syön teroja että vuoto tulee koska kierrot vaan venyy. ihan älyttömän runsasta, vuotaa yli kokoajan.
Onneksi asutaan lidlin vieressä missä tänään käytiin miehen kanssa ja siellä alkoi tulvia yli kuukupista, en nähnyt siinä paniikissa muuta vaihtoehtoa kun sanoa miehelle että anna auton avaimet ja kaasutin kotiin vessaan :hilarious:
Eihän tälläisellä vuodolla vois töitä tehdä jos työvuoroja edes tällä hetkellä löytyisi.
Oli ihan samanlaiset viimekerralla myös, ei kerkeä kauaa olla ilman vessaa, ei kivaa mulla hb vielä hiton matala tällähetkellä, rautaa syönyt jo hetken aikaa sen takia.
Mulla terolut teki runsaat, ilmeisesti kasvatti limistä melko tehokkaasti..

Mulla on kans runsaammat menkat teroilla. Tupla-annoksella oli semmonen niagara, etten pystyny olemaan töissä. Syön niitä siis tiputteluvuodon takia dpo2 alken 14vrk. Eivät anna ees vastetta, mutta pitää pms-oireet kurissa.

Täällä dpo6 ja ihan tolkuton väsymys. Eilen alkoi jo. Toki tää voi olla ihan mitä vaan, eikä muita "oireita" ole.
Jospa kellahtais hetkeks viltin alle ja olis vaan. Yleensä sellanen ei oo mahollista, mut pidetään esikoiselle lääketaukoa ja pienemmät ei oo kotona.

Dpo5 ja täysin normaali olo, ei mitään poikkeavaa missään. Paitsi ehkä se, että taas jäi toi vuoto siihen yhteen päivään niin kuin viime kierrossakin. Lugesteron 2x200mg menee tässä ohella. Eiköhän negahommiksi mene tämäkin, jotenkin sellainen fiilis. Hieman harkitsin käviskö tässä kun töistä pääsee, ni ostamassa saunaoluet, kun on kumminkin kauppaan asiaa, mut en tiä, ehkä jätän välistä:grin

Missäs kierron vaiheessa muut menee?

Dpo9 ei mitään oireita, menkkakivut on ollu muutaman päivän ja tänään tuli seksin jälkeen vuotoa. Semmonen erikoinen tilanne on, että panettaa. :grin Tavallisesti välttelen koko ukkoa luteliaalivaiheen ajan, ettei tarvi koko ajan olla kieltäytymässä seksistä. :banghead:
Halusitte tietää niin kerron.

Dpo9 ei mitään oireita, menkkakivut on ollu muutaman päivän ja tänään tuli seksin jälkeen vuotoa. Semmonen erikoinen tilanne on, että panettaa. :grin Tavallisesti välttelen koko ukkoa luteliaalivaiheen ajan, ettei tarvi koko ajan olla kieltäytymässä seksistä. :banghead:
Halusitte tietää niin kerron.

Hihhihhhi, vähän sama:hilarious: tai siis no mun ei tarvi olla kieltäytymässä Seksistä, kun mä nyt yleensä muutenkin teen aloitteet:hilarious: luteliaalissa huomaa, että ei tuu tehdyksi, kun mieskin joutuu vonkaamaan:hilarious:

Missäs kierron vaiheessa muut menee?

Mulla on kierto lopuillaan, maanantaina pitäisi menkkojen alkaa. Dpo8 ja eilen dpo 10 tuli vähän tiputtelua. Menkkoja enteilee, joka toki ei ole enää tässä vaiheessa mikään yllätys kun kohta 1,5 vuotta on säännöllisesti tulleet ilman plussan plussaa. Minä olen nyt koronan vuoksi jotenkin sopeutunut siihen, että vauvahaaveet on tauolla. Kuten joku sanoi, on sitä kuuluisaa muuta ajateltavaa.:hilarious::hungover: Siitä syystä ei oikein nyt ole ollut tänne mitään kirjoiteltavaakaan. Ei vituta eikä elättele toiveita. Sellain blaa -olo. Katsotaan alkaako vitutus sitten maanantaina menkkojen mukana.

Kp 1, ihan kuin aattelinkin et tänää alkaa ja tasan dpo 14. Saa varmaan olla ihan tyytyväinen ettei keskenmeno sotkenut kiertoa. Tosin nyt oli pitkästä aikaa 28 päiväinen viime vuodesta viime kiertoon kestäneen 30 päiväisen jälkeen.
Oon aina aatellut että en haluais mahdollisesti lähellä joulua synnyttää, mut ei me tässä nyt jätetä ens kierrolla yrittämistä sen takia väliin :D la ois n. 26.12. Jos tärppäis :grin

Täällä luulin odottavani vielä ovista, mut se taisikin juuri mennä :hilarious: oireiden perusteella siis arvioin, kun ei olla aktiivisesti yritetty niin en ole tikutellut. Olo on nyt kun pullataikinalla, hyvä et housut menee kiinni kun turvottelee, lämmöt nousi myös :grin
Mulla näyttää siis siltä, et vitskuista oli hyötyä, ainakin ovis aikaistui eikä tullut kilometrikiertoa :shy: ihmettelin tänään, että miten on erikoinen olo, niin tajusin et eka päivä 7 viikkoon kun alaselkäsärky ja iskiaskipu oli poissa! Toki muuta oiretta on viel vaikka miten paljon, mutta olipa ihanaa olla ilman tuota jatkuvaa jomoa - toisaalta ovis saattoi tapahtua eilen, jos nuo särytkin oli sit siitä johtuvia :wideyed: tai viime kierrossa oon tehnyt ton huomion et hormonit vaikuttaa tuohon selkään.. Tai mistä mä mitään tiiän, luulen vaan :hilarious:

Tänään käväsin pienellä kävelyllä ja voi jestas miten on lihakset kaikonneet ihmiseltä joka paikasta. No pikkuhiljaa eteenpäin, tänään jaksoin jopa vaihtaa verhot :happy: Jospa huomenna siivoillaan ja vähän jumppailen näitä lihaksia.

Toivottavasti korona pysyis nyt loitolla, tai mistähän me tiedetään et jos vaikka tää meidän tauti oli korona, sen verran pitkään oli kestänyt.. Nyt vasta parempi. :bookworm:

Plääh, en tiiä onko ovuloimaton kierto vai venyykö tää taas vaan. Nyt kp 20 ja ovistestit loppui, enkä jaksa enää tähän kiertoon enempääkään hommata. Ei mitään ovikseen päinkään viittaavia limoja tai fiiliksiä. Korpee koko touhu taas siihen malliin, että otan varmaan kohta muutaman kk tauon. Se vaan että on sitä taukoa ennenkin kokeiltu ja ei vaan onnistu, sitä laskee alitajuisestikin päiviä ja tulkkaa fiiliksiä o_O

Mulla on vähän sama kuin Aidalla. Mitään kun ei hoitorintamalla tapahdu moneen kuukauteen, niin vauvahommelit on vähän taka-alalla. Ja joo, hirveästi muutakin ajateltavaa. Ei ehkäistä, mutta ei ole tullut yritystä mietittyä. Ei aavistustakaan esim mikä kp menossa.

Nythän se siis näillä spekseillä pitäis tärpätä jos torimummoja ja superhedelmällisiä hyvänpäivän tuttuja on uskominen :grin

Takaisin