TiinuLiinu
Puuhakas puhuja
Mun mielestä linja yleisesti on se, että ku:n jälkeen pääsee varhaisultraan. Itse oon tosiaan nyt päässyt "vain" km:n ja kkm:n jälkeenkin. Ku voi kuitenkin olla tosi vaarallinenkin ja vissiin sen riski on suurempi, jos joskus on ku ollut.
Toivottavasti näin olisi. Jännä kun mua ei ohjeistettu tässä yhtään. Kun kuitenkin selväksi tein, että lapsi halutaan. Ja se et ottaako sit yhteys neuvolaan vaiko naistentautienpoliin missä tuota kohdunulkoista tutkittiin(kauhee muuten, ihan kuin raskaus olis tauti
8 vuotta sitten pääsin neuvolan ultraan jo sillä kun en 100 varmaksi voinut sanoa tarkkaa rvtä, kuitenkin 90 varmasti tiesin, niin haluttiin neuvolassa saada varmistus raskauden kestosta jo alkuraskaudessa, mut kuullut niin eri kokemuksia, että voihan nää olls muuttunut.

Siitä syystä ei oikein nyt ole ollut tänne mitään kirjoiteltavaakaan. Ei vituta eikä elättele toiveita. Sellain blaa -olo. Katsotaan alkaako vitutus sitten maanantaina menkkojen mukana.
ihmettelin tänään, että miten on erikoinen olo, niin tajusin et eka päivä 7 viikkoon kun alaselkäsärky ja iskiaskipu oli poissa! Toki muuta oiretta on viel vaikka miten paljon, mutta olipa ihanaa olla ilman tuota jatkuvaa jomoa - toisaalta ovis saattoi tapahtua eilen, jos nuo särytkin oli sit siitä johtuvia
tai viime kierrossa oon tehnyt ton huomion et hormonit vaikuttaa tuohon selkään.. Tai mistä mä mitään tiiän, luulen vaan
Jospa huomenna siivoillaan ja vähän jumppailen näitä lihaksia.