Raskaaksi 2019

Tässä tää mun nega! Hyvä testi, ei jätä arvailun varaan. Eipä tunnukaan yhtään raskaana olevalta. Uusintatesti ~dpo12 jos ollenkaan..

No voihan hele:arghh: oliks tää se ruotsalainen?

Smoothie, mahtavaa, nyt kai voi sanoa että enää noin 2,5 viikkoa ja hommat starttaa. Tässä kaikessa odottamisessa se on enää kärpäsen kakkaa. Vaikka pakko myöntää, että nyt kun näitä hoitoja odottaa, niin tuntuu että päivät ihan matelevat. Oon jo monesti käynyt flosta kattoo tässä kierrossa et ei oo totta, vasta se ja se kp:angelic::arghh:

Wondfo lukee tossa suojamuovissa, mistä noita ostit? Joskus noita wondfo-merkkisiä sai tilattua kotitestistä tai halpatestistä ja ne ainakin näyttää samalle kuin pc tikut.

Joo samalta näyttää. Ehkä vähän kapeampi? En muista nyt kunnolla pc. Valmed lukee laatikossa ja tilasin matsmartilta. Viikko sitten siellä oli 5kpl paketteja, hintaa en muista, kuitti miehellä. Pari pvää sitten näin siellä vain yhden ja 2 kpl paketteja :eek:

Onko kukaan kokeillut FSH-kotihedelmällisyystestiä? Tilasin 2 liuskaa raskauskeijulta :woot: sit ku ne ei toimikaan oikein niin paniikki iskee :hilarious:

Onko kukaan kokeillut FSH-kotihedelmällisyystestiä? Tilasin 2 liuskaa raskauskeijulta :woot: sit ku ne ei toimikaan oikein niin paniikki iskee :hilarious:

En oo kokeillut. Mulla on vuoden aikana kahdesti mitattu FSH. En tiedä miten se kotitestin sitten toimii?

En oo kokeillut. Mulla on vuoden aikana kahdesti mitattu FSH. En tiedä miten se kotitestin sitten toimii?

Multa ei oo koskaan ja kysyin tk-lääkäriltä siitä niin sanoiko et ei sitä mitata jos säännöllinen kierto tmv o_O voi toki olla että klinikalta mittaa. Ohjeissa luki jotakin et tehdään alkukierrosta ja sit viel myöhemmin ja että se ei saa olla positiivinen o_O:rolleyes:

Multa ei oo koskaan ja kysyin tk-lääkäriltä siitä niin sanoiko et ei sitä mitata jos säännöllinen kierto tmv o_O voi toki olla että klinikalta mittaa. Ohjeissa luki jotakin et tehdään alkukierrosta ja sit viel myöhemmin ja että se ei saa olla positiivinen o_O:rolleyes:

Kyllä ne sen varmasti sielläkin mittaavat alkututkimuksissa, meiltä ainakin mitattiin.

Plääh, masentaa. Mikään ei huvita, ei kiinnosta. Miestäkään ei kiinnosta puuhailut. Ja toi kelikin on ihan pyllystä :sad001

Keli on ihan karsee :banghead: miksei voi paistaa aurinko?!?! Tasan vuosi sitten otin aurinkoa lumen keskellä :shifty:

Mä olen muutamassa kierrossa kokeillut ja kaapissakin olisi. Minusta ne toimi ihan hyvin, toimintaperiaate on aivan sama, kuin raskaus- ja ovistesteissä. Ainoa vaan, että pitää muistaa tehdä niitä tiettyinä päivinä menkkojen alkamisesta lähtien. Noiden testien perusteella ja parinkin eri gynen mukaan mulla ei ole vaihdevuodet vielä tulossa. Mutta mistäs sitä oikeasti tietää...:pompus:

Nukuin tosi pitkät ja hyvät unet, joten rohkaistuin aamulla testaamaan negoja dpo 9-10. :sad001 Mun kännykän kamera on surkea, mutta tässä olisi:

5_min.jpg 5 min kohdalla ja 10_min.jpg 10 min kohdalla kuvattuna.

Ylin RFSU, keskellä PC ja alin on Kiinasta tilattu One Step, ehkä Promatrisin tuotantoa. Alin one step pikkuisen haamuilee, mutta ne on viime aikoina olleet täysiä susia. Täältä foorumiltakin löytyy esimerkkejä vääristä positiivisista, minkä lisäksi mulle tulee aina kaikenlaisia viivanpaikkoja. Huomenna uudet testit, jos ei menkat ala.

(Nämä oli nenäliinan päällä vaan kuvauksen ajan, ei kuivumassa.)

Saanko mä liittyä vielä tänne keskustelemaan? Teikäläisten jutut tuntuis paljon tutummilta kuin 2020 puoli. Varsinainen yritys aloitettu 5/19 ja täs välissä tuulimuna. Oisko tää nyt siitä 5 vai 6 kierto? Esikoinen 7/18 ja yritystä 1,5v sitä ennen, joten vähän vierastan näitä ns kuluvan vuoden keskusteluja :rolleyes:

Saanko mä liittyä vielä tänne keskustelemaan? Teikäläisten jutut tuntuis paljon tutummilta kuin 2020 puoli. Varsinainen yritys aloitettu 5/19 ja täs välissä tuulimuna. Oisko tää nyt siitä 5 vai 6 kierto? Esikoinen 7/18 ja yritystä 1,5v sitä ennen, joten vähän vierastan näitä ns kuluvan vuoden keskusteluja :rolleyes:

Hyvin sovit meidän konkareiden ryhmään :) toki saa muutkin tulla/olla. Itse kans kurkin ja kommentoin 2020 jos voin olla avuksi mut hassua kun siel samanlaista millasta itsellä oli vuosi sitten. Suht uusi yrittäjä ja kaikki uutta ja toiveikasta.. Ei kyllä oma pää kestä noita jatkuvia jee plussa juttuja vaikka ei itseltä pois olekaan :shy:

Jännästi vaikkei edes kuumeile, niin nyt dpo 9 ja rinnat ollu eilisestä asti kipeät sivuilta, sekä illalla yhden lonkeron juotua tuli paha olo. Sekä muutenkin tuntuu ihan samalta ku plussa kierto, keltarauhanen nippailee ja kohdussa tuntuu, nivusia vihloo ja kylmiä väreitä/vilu. Eli nyt pms oireet on samanlaiset kuin raskauskierrossa, mutta nyt en oo ees niitä mitenkää tarkkaillut. Toki tuos oviksen aikaan tuli kerran tai mentyä keskeytetyllä, mutta jos en oo 11 vuoden aikana saman miehen kanssa tullu keskeytetystä raskaaksi, nii ei sitä ihmettä tapahdu nytkään :grin

Tää kierto ollut eri sillä tavoin, ettei oviksen aikaan tullut yhtään vpunasta tai veristä limaa, oli vaan kirkasta, mikä on harvinaista ja epäilin jopa ettei ovulaatiota tapahtunutkaan. Mut sit taas jos ovista ei tapahdu nii tuskin keltarauhanenkaan alkaa toimimaan :confused005 kuitenkin kaikki viittaa että keltarauhanen ois. (vv väri ja tuikinnat)

Takaisin