Raskaaksi 2019

Auttakaa tumpeloa... :greet025 La illalla tehty ovis testi ei ollu vielä plussa, su illalla tehty oli sitäkin haaleempi. Limat ollu ihan hirveen runsaat noin viikon, su aamupäivän jälkeen niitä ei oo enää tullu tänään en kerenny tänään aamulla tekee testiä, menikö se ovis jo? Miten mun pitäis näistä limoista se päätellä? Mies oli kyllä viime yönä jonkun tunnin kotona nukkumassa mutta kumpikaan ei jaksannu tehä alotetta tai mun ei ees tehny silleen mieli.
 
Okei! :happy: kiva et on tämmösiä "etuja" :woot:
Mahtava tunne kyllä nähdä se syke :Heartred

Onnea Kk :Heartred

Mulla edellinen oli mennyt kesken 8+5, huomattiin vasta 10+4 ja yksi suuri suru on tuo, etten ehtinyt nähdä sykettä. Toisaalta se kokemus on nyt (toivottavasti) vasta edessä :Heartred
 
Auttakaa tumpeloa... :greet025 La illalla tehty ovis testi ei ollu vielä plussa, su illalla tehty oli sitäkin haaleempi. Limat ollu ihan hirveen runsaat noin viikon, su aamupäivän jälkeen niitä ei oo enää tullu tänään en kerenny tänään aamulla tekee testiä, menikö se ovis jo? Miten mun pitäis näistä limoista se päätellä? Mies oli kyllä viime yönä jonkun tunnin kotona nukkumassa mutta kumpikaan ei jaksannu tehä alotetta tai mun ei ees tehny silleen mieli.

Ohan se mahdollista et plussa ois ollut su aamulla ja et ehtinyt saamaan kiinni. Mut testaisin suna viel tänään et miltä näyttää. Mulla yleensä viimeiset limat tulee joko dpo-1 tai dpo0.
 
Onnea Kk :Heartred

Mulla edellinen oli mennyt kesken 8+5, huomattiin vasta 10+4 ja yksi suuri suru on tuo, etten ehtinyt nähdä sykettä. Toisaalta se kokemus on nyt (toivottavasti) vasta edessä :Heartred

Mulla kanssa ollut se kun aikasemmista ainakin ne kaks oli tuulimunia. Nyt vaikka menis kesken, tiedän että jokin oikeesti voi edes yrittää kasvaa mun sisällä. Antaa ihan hurjasti toivoa :Heartred
 
Tässä ryhmässä on sekin hyvä, että kukaan ei enää tuputa älä stressaa, käytä sitä sun tätä, seiso päälläsi yhdynnän jälkeen yms. Kun se toimi sillä ja sillä:hilarious: tiedämme, että olemme tehneet ja kokeilleet jo varmasti lähestulkoon mitä tahansa ja se kenellä se ja tuo taikatemppu on toiminut, olisi hyvin todennäköisesti raskautunut juuri siitä kierrosta joka tapauksessa:hilarious: kuulostipa katkeralta, sori siitä:hilarious::hilarious:

Juuri näin, ihanaa realismia, tykkään :hilarious: Ja aiempaan kommenttiin viitaten et juu saa nähä mite aika matelee nyt oikeesti sinne hoidon alkuun. Sulla onneksi ei myöskään kovin montaa viikkoa et saat alkaa tikuttamaan inssiovista:) Mä en toisaalta voi vielä ihan täysillä tuulettaa että varmasti päästään nyt hoito loppuun asti koska riskinä on se aikataulujen venyminen ja pääsiäinen ja siten hoidon peruuntuminen/siirtyminen. Tai toki myös se, että vaikka laitoinkin eilen hoitoon ilmoittautumisen menemään, niin ei oo 100-varmaa et mahdutaan heti mukaan. Mutta tällä viikolla pitäisi se selvitä.
 
Voi kk, mahtavaa:Heartbigred en osaa muuta sanoa, joskus tuntuu että vaan toistelen tuota termiä:hilarious: mutta tuntuu oikeasti hyvältä sun puolesta:happy:

Aivan tautinen väsymys. Ihan sellainen alkuraskauden lekalla päähän meininki:hilarious: paitsi että en oo raskaana eikä edes ovisplussaa tullut tänään, Kp14. En tiedä, tää lisääntynyt valo vai mikä tän nyt tekee:bag: vielä pitäis töitä tehdä, kun tekis vaan mieli kömpiä johonkin komeroon nukkumaan:hilarious:

Smoothie, on meilläkin tässä riskit. Ukko lähtee ens kuun 18 päivä taas komennukselle ulkomaille ainakin kolmeksi viikoksi. Se on siinä kintaalla et jos kaikki menee nyt suunnitellusti ni saadaan hoidettua tää ennen sitä. Varmaan ei mee, olis mun tuuria:bag::hilarious: toivottavasti ne letrot aikaistais ovulaatiota.
 
Voimia, Watti! :Heartred
Ihania uutisia Koirankorvalla. :hug007

Tsemppiä kaikille muillekin omiin tilanteisiin! :Heartred

Mulla koitti tänään kp 1, mutta olen ollut yllättävän hyväntuulinen koko päivän. Kierto jäi tällä kertaa 27:ään päivään, mikä on ennätys lyhyydessään. :wideyed:
 
Voi argh, just niinhän siinä kävi et missasin sen toisenkin puhelun. Toinen koirista alko voimaa huonosti ja kiikutin sen vauhilla pihalle ripuloimaa, eikös vaan ollu puhelin soinu sillä aikaa kotona :banghead:
 
Ohan se mahdollista et plussa ois ollut su aamulla ja et ehtinyt saamaan kiinni. Mut testaisin suna viel tänään et miltä näyttää. Mulla yleensä viimeiset limat tulee joko dpo-1 tai dpo0.
Varmaan jos olisin saannu sen LA ilta testin aamulla olisin testannu illalla uudestaan ja ehkä saannu sen sit just illalla tai aamulla kiinni, no näin tällä kertaa sit mennään sillä ke-to väkisellä yöllä!! Mutta nyt tehty on edellistä haaleempi... kiitos sulle :greet025
 
Moikka,

Mä olen kirjoitellut pääasiassa tuolla 2020- puolella, vaikka yritys aloitettu 7/19. Yksi km alkuvuodesta takana noin vkolla 7 ja raskaaksi tuleminen on näyttäytynyt välillä aikamoiseksi duuniksi. :nailbiting: Tulin tänne varovasti kurkkimaan, kun täälläkin varsin aktiivista porukkaa ja pidempään yrittäneitä kaikilla taustoilla. :shy:

Me ollaan varauduttu kaikenmoiseen, kun suvussa paljonkin lapsettomuutta, mutta en heitä kirvestä kaivoon. Km jälkeen kierto ihan sekaisin, samoin kroppa. Eikä kai pääkään ihan kunnossa vielä ole. Hiukan potuttaa, kun laskeminen aloitetaan nyt tuosta keskenmenneestä, jos hoitoja tarvitaan ja se reilu puoli vuotta meni hukkaan. Mut näillä mennään ja toivotaan parasta :rolleyes:
 
Moikka,

Mä olen kirjoitellut pääasiassa tuolla 2020- puolella, vaikka yritys aloitettu 7/19. Yksi km alkuvuodesta takana noin vkolla 7 ja raskaaksi tuleminen on näyttäytynyt välillä aikamoiseksi duuniksi. :nailbiting: Tulin tänne varovasti kurkkimaan, kun täälläkin varsin aktiivista porukkaa ja pidempään yrittäneitä kaikilla taustoilla. :shy:

Me ollaan varauduttu kaikenmoiseen, kun suvussa paljonkin lapsettomuutta, mutta en heitä kirvestä kaivoon. Km jälkeen kierto ihan sekaisin, samoin kroppa. Eikä kai pääkään ihan kunnossa vielä ole. Hiukan potuttaa, kun laskeminen aloitetaan nyt tuosta keskenmenneestä, jos hoitoja tarvitaan ja se reilu puoli vuotta meni hukkaan. Mut näillä mennään ja toivotaan parasta :rolleyes:

:welcome meillä oli muuten joku listakin missä näkyi vähän kaikkien tilanteista, mut en tiedä kuinkahan monen kymmenen sivun takana se on:bag::hilarious: mutta äkkiäkös tässä tutuiksi tullaan:happy:
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

tiinao_O /30/ 3. lapsi /ya 5/2019 /kkm 10/19 / la 7. tai 8.10.

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Ei ollu aivan sataakaan sivua. :playful: Toivottavasti on kaikki mukana.
 
Varmaan jos olisin saannu sen LA ilta testin aamulla olisin testannu illalla uudestaan ja ehkä saannu sen sit just illalla tai aamulla kiinni, no näin tällä kertaa sit mennään sillä ke-to väkisellä yöllä!! Mutta nyt tehty on edellistä haaleempi... kiitos sulle :greet025

Toivotaan nyt vihdoin tärppiä, että saat vähän oikeata jutun juurta sun ärsyttävälle pomolle:Heartred

Alcyone:Heartred se on taas painettava leuka rintaan ja uusiin pettymyksiin:blackeye:

Koitin vielä ovista tässä illalla, mutta joo ei. Ei vielä ole sen aika, tietenkään, kun toivoisi lyhyitä kiertoja. Noi vasemmalta tulleet ovulaatiot on kyllä tullut musta keskimäärin aikaisemmin kun nää oikealta tulevat. Voikohan se olla edes mahdollista:hilarious:
 
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

tiinao_O /30/ 3. lapsi /ya 5/2019 /kkm 10/19 / la 7. tai 8.10.

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Ei ollu aivan sataakaan sivua. :playful: Toivottavasti on kaikki mukana.

Ei voi olla totta, sä kaivoit tän esille, ihana:hilarious:
 
Takaisin
Top