Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä tää mun nega! Hyvä testi, ei jätä arvailun varaan. Eipä tunnukaan yhtään raskaana olevalta. Uusintatesti ~dpo12 jos ollenkaan..
Joo ruotsalainen ja herkkyys 25
Wondfo lukee tossa suojamuovissa, mistä noita ostit? Joskus noita wondfo-merkkisiä sai tilattua kotitestistä tai halpatestistä ja ne ainakin näyttää samalle kuin pc tikut.
Onko kukaan kokeillut FSH-kotihedelmällisyystestiä? Tilasin 2 liuskaa raskauskeijultasit ku ne ei toimikaan oikein niin paniikki iskee
![]()
En oo kokeillut. Mulla on vuoden aikana kahdesti mitattu FSH. En tiedä miten se kotitestin sitten toimii?
Multa ei oo koskaan ja kysyin tk-lääkäriltä siitä niin sanoiko et ei sitä mitata jos säännöllinen kierto tmvvoi toki olla että klinikalta mittaa. Ohjeissa luki jotakin et tehdään alkukierrosta ja sit viel myöhemmin ja että se ei saa olla positiivinen
![]()
Onko kukaan kokeillut FSH-kotihedelmällisyystestiä? Tilasin 2 liuskaa raskauskeijultasit ku ne ei toimikaan oikein niin paniikki iskee
![]()

5 min kohdalla ja
10 min kohdalla kuvattuna.Saanko mä liittyä vielä tänne keskustelemaan? Teikäläisten jutut tuntuis paljon tutummilta kuin 2020 puoli. Varsinainen yritys aloitettu 5/19 ja täs välissä tuulimuna. Oisko tää nyt siitä 5 vai 6 kierto? Esikoinen 7/18 ja yritystä 1,5v sitä ennen, joten vähän vierastan näitä ns kuluvan vuoden keskusteluja![]()

kuitenkin kaikki viittaa että keltarauhanen ois. (vv väri ja tuikinnat)