Raskaaksi 2019

2020 ryhmään tosiaan tulee plussia kuin sieniä sateella nyt mut tää on sit me jälkeen jääneet enkä tätä pahalla tarkoita, lähinnä sitä että onhan täs itsekin plussannut useamman kerran mut jokin vika ku ei pysy sisällä... Huoh, sit ärsyttää kun ei voi yrittää edes nyt. Silti täällä hyörin ja testaan ovista ja muuta kun on se lääkitys josta pitää nyt sanoa et miksi tulee silti ovulaatio.

Ei oo itseltä pois plussat mut koen et täällä enemmän alkaa hoidot ja samaistun kovin siihen kun tiedän että kun/jos taas pääsee yrityksen puolelle niin sitten hoidot jos ei oo miestä ja vaikka olisikin sitte jos löytyy semmonen joka hyväksyy tjottailun niin sanotusti. Eli nykyään olen avoimilla markkinoilla ku ero tuli. Taas. Mut en kyl lähde tuntemattoman miehen kanssa tekee et kyl sit pitää jo toinen tuntea hyvinkin.. näin mun mielestä ainakin... Joten oletan et yritys menee parin kolmen vuoden päähän et ikäloppu oon ku lapsi kasvaa aikuiseksi.. huoh, mun äidillä oli tässä vaiheessa jo 11 ja 5 vuotiaat.. äitipuolells taas vanhemmat samassa iässä..
 
Jännästi vaikkei edes kuumeile, niin nyt dpo 9 ja rinnat ollu eilisestä asti kipeät sivuilta, sekä illalla yhden lonkeron juotua tuli paha olo. Sekä muutenkin tuntuu ihan samalta ku plussa kierto, keltarauhanen nippailee ja kohdussa tuntuu, nivusia vihloo ja kylmiä väreitä/vilu. Eli nyt pms oireet on samanlaiset kuin raskauskierrossa, mutta nyt en oo ees niitä mitenkää tarkkaillut. Toki tuos oviksen aikaan tuli kerran tai mentyä keskeytetyllä, mutta jos en oo 11 vuoden aikana saman miehen kanssa tullu keskeytetystä raskaaksi, nii ei sitä ihmettä tapahdu nytkään :grin

Tää kierto ollut eri sillä tavoin, ettei oviksen aikaan tullut yhtään vpunasta tai veristä limaa, oli vaan kirkasta, mikä on harvinaista ja epäilin jopa ettei ovulaatiota tapahtunutkaan. Mut sit taas jos ovista ei tapahdu nii tuskin keltarauhanenkaan alkaa toimimaan :confused005 kuitenkin kaikki viittaa että keltarauhanen ois. (vv väri ja tuikinnat)
Mul nää oireet kertoi näköjään ovulaatiosta. Hassu miten samanlaisia mun raskausoireet on oviksen kanssa. Jännä sikäli että nyt tuntu ihan hurjat kivut kuin aikoinaan kiinnittyminen. Mutta kuten sanottu niin ei neitseellinen sikiäminen mun kohdalla oo mahdollista. Keskeytetty kyl lähellä km mun ajatusmallilla vois periaatteessa toimia ku onhan moni niin tullut raskaaksi.. mulla täytyy olla muu koska touhutipoista ei nyt vain tule kumin läpi raskaaksi. Mutta mä nyt oonki ihan kumma tapaus
 
Saanko mä liittyä vielä tänne keskustelemaan? Teikäläisten jutut tuntuis paljon tutummilta kuin 2020 puoli. Varsinainen yritys aloitettu 5/19 ja täs välissä tuulimuna. Oisko tää nyt siitä 5 vai 6 kierto? Esikoinen 7/18 ja yritystä 1,5v sitä ennen, joten vähän vierastan näitä ns kuluvan vuoden keskusteluja :rolleyes:

Mukaan vaan, tänne on kaikki tervetulleita.

Juuri toisessa ryhmässä myös sanoin, et ei millään enää jaksa siirtyä uuteen ryhmään, että vaikka ei olekaan varsinaisesti harmissaan siitä, että muut raskautuu ja itse ei, niin ei vaan millään osaa enää samaistua siihen alun tunnelmaan, vaikka alussahan olemme joskus olleet kaikki:happy:

Sitä paitsi, tää on kivan pieni määrä porukkaa:happy:

Ihan hirveä keli:arghh: miksei vaan voinut olla talvea:arghh::arghh:

Alcyone, voihan nega, mutta vielä on tosi aikaiset dpot sielläkin? Onko jotain oireita?

Ovistesti oli ihan haali, mut on kyllä ollut kovia kipuja oikeessa muniksessa tänään. Kp13. Kaiketi täytyy tota ukkoa taas kellistää, kun huomenna teen töitä myöhään. Voisiko nää päivät nyt vaan kulua jo:):hilarious:
 
Tässä ryhmässä on sekin hyvä, että kukaan ei enää tuputa älä stressaa, käytä sitä sun tätä, seiso päälläsi yhdynnän jälkeen yms. Kun se toimi sillä ja sillä:hilarious: tiedämme, että olemme tehneet ja kokeilleet jo varmasti lähestulkoon mitä tahansa ja se kenellä se ja tuo taikatemppu on toiminut, olisi hyvin todennäköisesti raskautunut juuri siitä kierrosta joka tapauksessa:hilarious: kuulostipa katkeralta, sori siitä:hilarious::hilarious:
 
Mukaan vaan, tänne on kaikki tervetulleita.

Juuri toisessa ryhmässä myös sanoin, et ei millään enää jaksa siirtyä uuteen ryhmään, että vaikka ei olekaan varsinaisesti harmissaan siitä, että muut raskautuu ja itse ei, niin ei vaan millään osaa enää samaistua siihen alun tunnelmaan, vaikka alussahan olemme joskus olleet kaikki:happy:

Sitä paitsi, tää on kivan pieni määrä porukkaa:happy:

Ihan hirveä keli:arghh: miksei vaan voinut olla talvea:arghh::arghh:

Alcyone, voihan nega, mutta vielä on tosi aikaiset dpot sielläkin? Onko jotain oireita?

Ovistesti oli ihan haali, mut on kyllä ollut kovia kipuja oikeessa muniksessa tänään. Kp13. Kaiketi täytyy tota ukkoa taas kellistää, kun huomenna teen töitä myöhään. Voisiko nää päivät nyt vaan kulua jo:):hilarious:

Olen käynyt kääntymässä tuossa Raskaaksi 2020 -ryhmässä, mutta en vaan tunne kuuluvani joukkoon, ja ihan hyvällä tämä. Niin kuin muutkin sanoo, niin en ole enää samassa tilanteessa, joten pysyttelen tiukasti täällä tutussa ja turvallisessa seurassa. Toivon tietysti, että olemme pian kaikki onnellisesti raskaana huolimatta siitä, mihin ketjuun kirjoitellaan. :Heartred

Tosi ajoissa testasin, mutta mulla on ollut todella lyhyet luteaalit elokuisen kkm:n jälkeen. Joko se on mulle ominaista, tai sitten gelee royale on lyhentänyt luteaalia (kuulemma joskus näin käy), jonka vuoksi jätin sen tästä kierrosta pois. Mulla luteaalin ja alkuraskauden oireet on aikalailla samoja, joten niistä ei voi mitään ennustaa. Pieni flunssan poikanen on iskenyt ja pitää samalla lämpöjä korkealla, joten palelen täällä peittojen alla. Yleensäkin mulla lämmöt laskee vasta menkkojen alettua. Alavatsalla vähän jo nippailee, ehkä on menkat sieltä jo saapumassa.
 
Mul nää oireet kertoi näköjään ovulaatiosta. Hassu miten samanlaisia mun raskausoireet on oviksen kanssa. Jännä sikäli että nyt tuntu ihan hurjat kivut kuin aikoinaan kiinnittyminen. Mutta kuten sanottu niin ei neitseellinen sikiäminen mun kohdalla oo mahdollista. Keskeytetty kyl lähellä km mun ajatusmallilla vois periaatteessa toimia ku onhan moni niin tullut raskaaksi.. mulla täytyy olla muu koska touhutipoista ei nyt vain tule kumin läpi raskaaksi. Mutta mä nyt oonki ihan kumma tapaus

Mullaki on aika vahvat ovulaatio-oireet, siis kipujen ym lisäksi. Tulee parempi haju- ja makuaisti ainakin, kuten myös sit lähempänä kierron loppua. Lisäksi rinnat kihelmöi, nyt viimeksi koko kroppa veti sellaselle kihelmöinnille, että ei jääny epäselväksi :grin lisäksi päätä särkee nykyää oviksenkin aikaan.

Mä oon onnistunut tulemaan kumin läpi raskaaksi :grin
Mut keskeytetyllä en, vaikka oli useita vuosia pelkästään ehkäisynä eikä vältelty ovulaatiota. Tosin välillä ollu kumi käytössä koska se nyt sattuu olemaan siistimpää eli ei nii sottasta :grin

Nyt vaan pitäs olla helppoa ku ei oo oireiden syynäämistä, mutta ku nää oireet vaan on, nii ei niitä voi olla huomaamattakaan :scratch:grin
 
Haaveilen vaan kesästä, ja että saa olla lämpimässä ottaas aurinkoa ja juoda pari drinkkiä päivässä ja rentoutua ja sit saa alkaa yrittämään uudestaan :rolleyes: tai saa ja saa :grin Saishan vaikka heti:grin
 
Tiinu täällä alkaa kohta kesä ja mä täristen kylmästä ja edelleen nippailee mut hassu ku limat ei ole tulleet.. jännä et kumin läpi. Mulla nimittäin oletetusti kyllä oli ovis mut pakko uskoa että ei ollut, Al tänään oli alhaisin kävi ns normilämmös vaikkapa kipee oonki, päätä ei särje eikä niin mut muuten on kyl. Ton yön kivut oli ihan jotaki järjetöntä, luulin et mun munikset räjähtää hetkellä minä hyvänsä.. huoh, nyt hassu miten sitä kattoo oireita vaikka oikeasti en raskaana mitenkään päin voi olla
 
Mullaki on aika vahvat ovulaatio-oireet, siis kipujen ym lisäksi. Tulee parempi haju- ja makuaisti ainakin, kuten myös sit lähempänä kierron loppua. Lisäksi rinnat kihelmöi, nyt viimeksi koko kroppa veti sellaselle kihelmöinnille, että ei jääny epäselväksi :grin lisäksi päätä särkee nykyää oviksenkin aikaan.

Mä oon onnistunut tulemaan kumin läpi raskaaksi :grin
Mut keskeytetyllä en, vaikka oli useita vuosia pelkästään ehkäisynä eikä vältelty ovulaatiota. Tosin välillä ollu kumi käytössä koska se nyt sattuu olemaan siistimpää eli ei nii sottasta :grin

Nyt vaan pitäs olla helppoa ku ei oo oireiden syynäämistä, mutta ku nää oireet vaan on, nii ei niitä voi olla huomaamattakaan :scratch:grin
Ja joo mullakin yleensä hajuaisti paranee ja makuaisti mutta nyt ei jostakin syystä. Toki flunssa ja se et suussa maistuu outo mut tää siivousinto kuuluu osana asiaa... Vähän väliä kyllä käy mielessä että miten se noin repi muniksii ku aiemmin ei . Ei kystakipua lainkaan.. huoh, menis vain ohi niin sitten tietää..
 
Miten teillä jotka työskentelette lasten kanssa kestää pää? Mulla käy kerran kaks viikossa asiakkaana pikkulapsiperheitä ja itku on herkässä, enkä pysty kohtaamaan heitä kuten muita asiakkaita. Tänään oli taas semmonen päivä ja itkin jo eilisen illan, etten kestä mennä kattomaan niitä onnellisia ihmisiä. :banghead:
 
Lisäyksenä edelliseen, että mulla on ollut tämä ongelma koko työuran ajan. Aloin aktiivisesti päivittäin toivomaan lasta parikymppisenä. Meni neljä vuotta, että tapasin nykyisen puolisoni ja siitä neljä vuotta, että mies oli valmis lapsentekoon. Yritystä on nyt takana 1v 4kk.
 
Miten teillä jotka työskentelette lasten kanssa kestää pää? Mulla käy kerran kaks viikossa asiakkaana pikkulapsiperheitä ja itku on herkässä, enkä pysty kohtaamaan heitä kuten muita asiakkaita. Tänään oli taas semmonen päivä ja itkin jo eilisen illan, etten kestä mennä kattomaan niitä onnellisia ihmisiä. :banghead:

Kyllä välillä sattuu. Hoidan siis nyt alle 3-vuotiaita. Välillä myös helpottaa hoivaviettiä mutta ajattelen usein et saisinpa oman tällaisen söpöläisen :) Enemmän tuskaa aiheuttaa raskaana oleva työkaveri.. ja raskaana olevat vanhemmat hieman myös.
 
Lisäyksenä edelliseen, että mulla on ollut tämä ongelma koko työuran ajan. Aloin aktiivisesti päivittäin toivomaan lasta parikymppisenä. Meni neljä vuotta, että tapasin nykyisen puolisoni ja siitä neljä vuotta, että mies oli valmis lapsentekoon. Yritystä on nyt takana 1v 4kk.

Tsemppiä töissä jaksamiseen hillis! Kuulostaa tosi tutulta, itsekin kärsinyt siis ihan kroonisesti kuumeilusta ihan tosi nuoresta ja siinä vierähti useampi vuosi ennen puolison tapaamista, sit sitä sai lämmitellä lapsi asiaan useamman vuoden ja sit esikoista yritettiin 1,5v. Mä oon vaihtelevasti ollut duuneissa missä myös lapsia/lapsiperheitä, mutta musta tuntuu et ns pahimpina aikoina olin kateellinen tuntemattomille kadulla vaunuja työntelevillekin, joten se ei vaikuttanut töissä sen enempää kuin muutenkaan. Toki mun kontaktit töissä oli usein semmoisissa tilanteissa että harva hehkuu onnea, vaan enempi on huoli terveydestä.

Häiritsevintä on, että ne "lapsettomuus" tunteet väheni kun tulin esikoisesta raskaaksi ja katosi syntymän jälkeen, mutta ovat tulleet nyt takaisin kun kulunut aikaa tosta tuulimunasta. Ja mullahan on lapsi ja siksi tuntuu niin järjettömältä o_O Ja siis koen ne enemmän vanhan kaikuna kuin nykytilanteeseen sopivana. Toki siis kirpaisee lähipiirin raskausuutiset nimenomaan ton tuulimunan takia, mutta osin myös niiden vanhojen juttujen takia (eli siis esikoista edeltävältä ajalta).
 
Empä sitten taas kirjottanu mitää tänne. Tais olla joku kemiallinen tai jotain ku sain haalean viivan ja sitte aikaa kulu ja menkat oli 5-6pv myöhässä mutta tulihan ne sitten sieltä ja melkeinpä sillon heti testikin oli nega. Muutenki menkat oli tosi oudot koska ei ollu mitään kipuja paitti ihan kevyt nipistävä tunne välillä o_O nyt meen kp 8, limanen olo ja alkaa olee ovis aika (yleensä kp8-10)
toivottavasti öisistä puuhailuista nyt tärppää :rolleyes: :smiley-angelic001
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred
 
Olihan se kuitenkin digi oikeassa. Siirsi lääke vain ovulaatioo eteenpäin eli aiempi himo / vv / oireilu ihan muuta. Nyt on kun se kuume laski niin lämmöt olleet normit mut tänään heitti 0,4 astetta alaspäin. Ja hymy toissapäivänä. Saa nähdä nouseeko huomenna lämmöt vai vasta myöhemmin. Olis outoa jos vasta myöhemmin.

Itse ollut töissä lasten parissa mutta en enää. Täällä kulkee porukka vaunujen kanssa ja turisteja piisaa joista omasta näkökulmasta 99 prosenttia raskaana. Mutta sehän on vain vaavikuumeisen kuvitelmia, tuskin ne kaikki raskaana on mutta hurjasti nyt on pikkuvauvoja lähipiirissä ja tuntuu et ei vaan jaksa.

Huomasin että mun unissa liikkuminen on täysin hormonaalista, eli viime yön taas noussut ylös ja alas ja heräsin aamuyöstä kun puhuin espanjaa mun vessan ovelle. Vissiin sille oli tärkeää asiaa ja kämppis vei nukkuu, sit lämmöt kyllä sen verran notkahti etten usko johtuneen siitä vaan ihan ku ovis nyt sitten. Kivut toissa yönä oli ihan jäätävät ja tuntuu edelleen kipuja molemmin puolin nyt enemmän repii vasenta. Mut onko muita ovulaation aikaan kukkujia ja unissskävelijöitä? Ehkette puhu vierasta kieltä vessan ovelle mutta siis niin..

Ja tollo kysymys: olihan se niin että ku lämmöt tippuu niin se on se ovulaatio ja sen jälkeen lähtee nousuun? Eli et nyt olis dpo1? Edelleen painin ton suhteen.
 
Empä sitten taas kirjottanu mitää tänne. Tais olla joku kemiallinen tai jotain ku sain haalean viivan ja sitte aikaa kulu ja menkat oli 5-6pv myöhässä mutta tulihan ne sitten sieltä ja melkeinpä sillon heti testikin oli nega. Muutenki menkat oli tosi oudot koska ei ollu mitään kipuja paitti ihan kevyt nipistävä tunne välillä o_O nyt meen kp 8, limanen olo ja alkaa olee ovis aika (yleensä kp8-10)
toivottavasti öisistä puuhailuista nyt tärppää :rolleyes: :smiley-angelic001
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred
Toivottavasti tää on teidän kierto sitten, ikävä ku plussaa ja käy noin mut onneksi moni on raskautunut heti pian kemiallisen / km jälkeen. :)
 
Voi ei Watti! Mut samaa sanon kuin Jesbe, et nyt ois kyllä oikein otollinen hetki pysyvään plussaan sitten :Heartred

Äh, meillä on tk:ssa takaisinsoittojärjestelmä ja soitin sinne aamulla et saan sen lääkäriajan mahdollisimman pian labrojen jälkeen, mut tietty olin auton ratissa kun olivat soittaneet. Soitin uuestaan, mut salee on taas jotain etten pääse vastaamaan, oon just hakees lapsia päikystä tms :hilarious: Seuraavaks ne varmaan pitää mua pilasoittelijana, eivätä soita enää ollenkaan :woot::wtf::eek:
 
Takaisin
Top