Mäkin täällä arvon testaisinko huomenaamulla dpo13en tiiä mikä siinä nyt taas yhtäkkiä alko polttelemaan vaikka tiiän et on nega
menkat pitäs alkaa siis ma tai ti (sanoin viimeks väärin) et vasta ke aamuna ois järkeä testata jos ei näkyis menkkoja koska niin pitkälle en oo ikinä luomusti päässy.
Testaa!

en tiiä mikä siinä nyt taas yhtäkkiä alko polttelemaan vaikka tiiän et on nega
Testiä odotellessa!
Miehen kanssa on jatkettu joka toinen päivä tahtia ja ajateltu, että ehkä ovis ei vielä ollut. Tai sitten oli. Mulla ultra parin viikon päästä, siellä viimeistään selvinnee ainakin suunnilleen kierron vaihe. Olen nyt jotenkin tosi keskittynyt liikunnan lisäämiseen ja sen tavaksi saamiseen. Ruokavalio menee omalla painollaan, se on ihanan yksinkertaista :) Oma ajatus on, että yritän saada vartaloni mahdollisimman vastaanottavaiseksi uudelle raskaudelle ja lihasvoiman sellaiseksi, että itse kestän loppuraskauteen asti. Ehkä vähän yritän pitääkin oman ajatukseni jossakin muussa kuin puhtaasti raskaudessa. Se olisi silti niin ihana ajatus! 

mut vertaistukea kannustan hakemaan! Ja onhan tääkin ryhmä itselle jo osittain sellaistakin :)