Raskaaksi 2019

Uneksin kovin positiivisesta raskaustestistä ja digissä oli lihavoituna teksti raskaana.. siinä unessa voitonriemuissani miehelle tokaisin et hahaa mähän sanoin että tästä kierrosta raskaudun. Nyt eilen tuli käytyä hyvällä porukalla ulkona ottamassa pari lasia viiniä ja tuli tupakoituu ja päätin et nyt muuttuu elintavat ajatellen sitä että tässä ideana olis raskautua.. no, nyt on selkä vaan niin pirun kipee et jouduin nukkuun yläkerrassa sohvalla koiran kanssa kun sänky oli niin huono. Olis tosi inha jos selkäkivut ottaisi vallan nyt kun ne kivut on pysynyt mukavasti poissa..

Uneksin kovin positiivisesta raskaustestistä ja digissä oli lihavoituna teksti raskaana.. siinä unessa voitonriemuissani miehelle tokaisin et hahaa mähän sanoin että tästä kierrosta raskaudun. Nyt eilen tuli käytyä hyvällä porukalla ulkona ottamassa pari lasia viiniä ja tuli tupakoituu ja päätin et nyt muuttuu elintavat ajatellen sitä että tässä ideana olis raskautua.. no, nyt on selkä vaan niin pirun kipee et jouduin nukkuun yläkerrassa sohvalla koiran kanssa kun sänky oli niin huono. Olis tosi inha jos selkäkivut ottaisi vallan nyt kun ne kivut on pysynyt mukavasti poissa..

Elämäntapojen muutosta tehdään myös täällä. Ensimmäisen viikon painonpudotus -3,6 kg. Paino kävi jo alempana, mutta eilen pidin plussapäivän ja näkyi vaakalla tänään. Ketogeenisen ruokavalion lisäksi oon käynyt lenkillä ainakin sen 3krt/vko, kuten aiemminkin ja nyt aloitan pitkästä aikaa rinnalle salin 1-2 krt/vko. Tuntuu hyvältä!

Täällä aloitettu tammikuun ekana päivänä ja perjantaina punnitus -1.6kg pudotusta :gen014
Ti ja to vesijuoksua, keskiviikkona tanssiryhmä, muina päivinä joko 1h lenkki tai kotitöitä. Salilla alan ehkä käymään helmikuusta.

Nyt pari päivää putkeen sänky puuhia, ovista ei ole vielä plussannu mutta silti semmonen jännä tunne alamahassa :angelic:

Toivon plussaa kuun lopuksi:love017

Täällä tuli yks kaks eilen selvästi ovismaista vv. Piti ihan kalenterista kattoa niin tänään kp13. Talleteltiin sit tänä aamuna ja aiemmin viikolla ennen sitä. Eilen ei ehditty :smiley-ashamed008

Mä kävin kans joogassa aiemmin tällä viikolla ja yritän tosissaan lisätä arkiliikuntaa. Loma loppuu huomenna niin jospa sais syömisiin jotain rotia myös.

No nyt mulla sit tiputtelee jo dpo6, ei oo ikinä näin aikaisin alkanut! Onks muilla terolutit tehneet tätä? Neljä päivää oon niitä syöny, illalla lähtee viides tabu.

Muokattu viimeksi:
No nyt mulla sit tiputtelee jo dpo5, ei oo ikinä näin aikaisin alkanut! Onks muilla terolutit tehneet tätä? Neljä päivää oon niitä syöny, illalla lähtee viides tabu.
Mulla tuli läpi ku oli 7s tabu otettu.. mut sillon oli jo kp50 jotaki eli limis oli jo paksu.. en tiedä kyllä muuten ku mul ei tota tiputtelua oo muutoin ollut. Tuntuu ikävältä että jatkuvasti..

Mulla tavoitteena lähinnä painon nosto tai no, että saisi lihasta kun oon juurikin aika lailla vain laiha eli lähti rinnat ja takamus kun hoikistuin yllättäen tuossa .

No nyt mulla sit tiputtelee jo dpo6, ei oo ikinä näin aikaisin alkanut! Onks muilla terolutit tehneet tätä? Neljä päivää oon niitä syöny, illalla lähtee viides tabu.

Mulla tosiaan ei terot auttanu tiputteluun. Kolme kiertoa otin ja katoin et niis alkanu tulee tuhrua dpo2, dpo7 ja dpo7. Kolmannessa kierrossa otin viel tupla-annoksen.

No nyt katoin tuoteselosteesta, niin siinä luki et ekojen hoitokiertojen aikana voi tulla verenvuotoa/tiputtelua. Et varmasti tää on sit vain sitä. Ihmettelen vaan et jos tiputtelu johtuu heikosta keltarauhashormonista ni miten se hormoni sit voi aiheuttaa sitä? Toivottavasti nää nyt ei sekoita asioita entisestään.

Muokattu viimeksi:
Eikös tupakoinnin lopettaminen monella nosta vähän painoa?
Joo, mulla se on vähentynyt se paino. Vaikka oon kova naposteleen ja syön kyllä hyvin, mutta tuntuu kovin oudolta kun paino yhtäkkiä tipahti. Toki oon sitä sorttia et helposti laihdun mut helposti kun vähän lihoo niin näkyy heti .. toivottavasti nyt saisin lihasmassaa kasvatettua, jos tässä raskautua aikoo niin ei oo kovin hyvä kun selkä oireilee noin.. mulla on siis vikaa selässä ja juuri lonkan alueella tunnen kaikki pienetkin kivut.. ja nyt kyllä ihan lihakset jumiutui..

No nyt katoin tuoteselosteesta, niin siinä luki et ekojen hoitokiertojen aikana voi tulla verenvuotoa/tiputtelua. Et varmasti tää on sit vain sitä. Ihmettelen vaan et jos tiputtelu johtuu heikosta keltarauhashormonista ni miten se hormoni sit voi aiheuttaa sitä? Toivottavasti nää nyt ei sekoita asioita entisestään.

Muistan iteki ihmetelleeni tota. Et niin, mistä tiiän et lääke toimii jos se aiheuttaa tiputtelua myös ja toisaalta jos sen oli tarkotus poistaa tiputtelu niin sitä se ei ainakaan tehny. Noh en tiiä, oon silti ajatellut et mulle se ei toiminut.

Mä kokeilin yhden kierron. Päättyi siihen kun dpo2 tuli limakalvo varmaan tyyliin kokonaisena ulos. Palasin käyttämään lugesteronia. Ei sekään oikein toimi, mutta on tota parempi kuitenkin.

Tässä tikutellut ja varmaan ensiviikolla ovis :happy:

Liitteet

• IMG_20200112_202707__01.jpg
    IMG_20200112_202707__01.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 168
Mä kokeilin yhden kierron. Päättyi siihen kun dpo2 tuli limakalvo varmaan tyyliin kokonaisena ulos. Palasin käyttämään lugesteronia. Ei sekään oikein toimi, mutta on tota parempi kuitenkin.

Hui, kuulostaa kamalalta! Mullahan on tosi runsaat menkat muutenkin, joten mietin myös sitä, et jos toi lisähormoni vielä paksuntais limakalvoa ni voinkohan ottaa kolmea askeltakaan ilman et veret valuu suojasta läpi. :D Mut turha kai tässä on maallikkona mitään spekulaatioita tehdä, syön nyt noita pari kk (ellei käy niin ku sulle tai muuta selkeesti huonoo) ja katotaan sit...

Outoa, tänään ei ole tullut vv aamun jälkeen o_O ainakaan huomattavasti. Turvottaa vaan. Ei jaksa tärppiin uskoa :sorry:

Koska testiä:happy:

Oon tehny joka päivä jotta kulutan noita kakka one stepejä jotka nykyään antaa viivanpaikkaa :hilarious: monilla jopa haamuja. Huomenna en tiedä teenkö. Pc keskiviikkona kun dpo10.. sofit tulee postissa joku pvä. Mut neki huonohkoja. First response ois kiva kans kokeilla..:hilarious:

Mäkin täällä arvon testaisinko huomenaamulla dpo13:bored: en tiiä mikä siinä nyt taas yhtäkkiä alko polttelemaan vaikka tiiän et on nega :rolleyes: menkat pitäs alkaa siis ma tai ti (sanoin viimeks väärin) et vasta ke aamuna ois järkeä testata jos ei näkyis menkkoja koska niin pitkälle en oo ikinä luomusti päässy.

Takaisin