Raskaaksi 2019

Olin juonut ilmeisesti huonoksi mennyttä tai ei enää niin tuoretta maitoa (ei kyl minusta tällä koiran nenällä ollu huonoa) joka teki tämän pahan olon. Edelleen huono olo ja etoo ja tissit voi heittää päiväksi narikkaan. Illalla turposi maha uusiin mittasuhteisiin ja kaverille laitoin kuvan mun hiuksista (vertaillaan kuin nopee kasvaa) ja hän kysy oonko mä ny varma etten oo paksuna. Sanoin että rehellisesti sanottuna en tiedä mutten usko yhtään et olisin..

Elisa voihan se olla oikea, ite en puikolla saanut mitään mut liuskoilla. Ja mun kaverin kohdalla 2 viivaa tarkoitti raskautta. Testaa oman mielenrauhan takia toisella merkillä, vaikka se cb early

Me syötiin perinteisesti tänään jouluruoka kotona, mies lähti äsken vielä iltavuoroon. Huomenna aamusta anopille riisipuurolle, sinne tulee pukki ja kaikki miehen sisarukset lapsineen. Sitten miehen isän ja mummun luokse ja viimeisenä lähdetään mun äidin luokse ruokailemaan, sielä on mun sisarukset, tänä vuonna tosin ei vanhin veli pääse lapsineen, mutta muut on paikalla ja sinne tulee pukki, ja muutenkin sielä menee loppuilta, sitten isän haudalle kynttilä, yleensä vien myös mun isovanhempienkin haudoille, sitten kotiin, yleensä lapsi nukahtaa kotimatkalla autoon :)
Meillä joka vuosi tämä sama kaava. Pitkä päivä, saa nähdä kuinka tänä vuonna jaksaa, kun kroppa kränää ja mieli on vähän surkea. Kyllä tää tästä. Alotin tänää antibiootinkin ihan varuuksi, kohtu on edelleen vähän arka, voi toki johtua supistelusta, mutta parempi syödä kuuri, nii ei sit pitäs vaikeuttaa tulevaa raskautta. Yritetään pitää kiva joulu :)

Hyvää joulua kaikille jo nyt! :)

18.12 piti menkkojen alkaa mutta eivät ole alkaneet. Tänään tein testin ja näytti negatiivistä. Menkat 5pv myöhässä. Odotellaan vielä ja teen loppuviikosta uuden testin.

:smiley-bounce012Kiitokset NewMoon, Dimou ja Smoothie kokemusten jakamisesta! Mulla ollut juurikin noita valmiita kyniä (Ovitrelle ja Gonal f). Lähinnä se ajatus on pahempi kuin itse pistäminen. Lopputuloshan on toivottavasti mitä parhain, joten eiköhän ne pistelytkin siitä taas luonnistu.

NewMoon, sulla on kyllä tosi jännät juhlapyhät tiedossa. Toivon niin kovasti, että saatte parhaan joululahjan:grin.

Tsemppiä Jesbelle epäselvään tilanteeseen!

Täällä näyttäisi ovis olleen ja menneen aamulämmöistä päätellen, tod.näk dpo 2. Ajatukset kyllä jo seuraavassa hoitokierrossa.

Ihanaa joulua kaikille! Nautitaan joulunpyhistä ja toisistamme. Tuokoon joulun taika vielä paljon plussia tälle vuodelle ja ensi vuoden alkuun:binkybaby

Hyvää Joulua kaikille!

Minä käyn tänään vielä illan töissä. Yritetään sitten ottaa joulun levon kannalta. Sisko lapsineen ja äiti käyvät huomenna puurolla ja miehen äiti ja isovanhemmat tulevat illalla syömään. Yleensä ollaan aina kaikki kerralla mutta nyt tähdättiin vähän erillään niin pysyy rauhallisempana meno. Joulupäivä löhötään kotona ja tapanina perinteisesti isän luokse syömään.

Ihanaa joulua kaikille! :Heartred

Ei tietoa kp:sta mutta ovulaation toisella puolella kuitenkin ollaan. Tänään alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia, mutta menkkojen pitäis alkaa vasta ens vuoden puolella.

Me ollaan joulu kotosalla. Mun äiti tuli miehensä kanssa meille. Mun ei ole paljoa mistään tarvinnut stressata, äiti tekee ruuat ja mies oli siivonnut kun olin päivän töissä. Huomenna tulee pukki ja lastenkin jännitys toivottavasti laukeaa. Pe oon vielä töissä ja sitten jään 1,5 viikon lomalle!:cheers

Ihanaa joulua kaikille ja plussataan 2020:Heartred oon niin onnellinen tästä ryhmästä.

Meillä on joulusiivoukset tehty ja valmisteltu ruokia. Miehen vanhemmat ja isovanhemmat tulee huomenna meille syömään. Sit joulupäivänä meen jo töihin, mutta ei se mitään. Mulla luultavasti menkat alkaa uudenvuoden tienoilla, perus tissikipu vaan riesaa näin viikko ovulaatiosta. Muuta "oiretta" ei ole, ei vv mitä esim viime kierrossa ennen menkkoja. Outoo kun vaihtelee näin. Mutjoo, katse jo ensi vuodessa :)

Hyvää joulua:Heartred

Täällä kp10. En jaksa testailla varmaan ovulaatiota ollenkaan. Joulun ja uudenvuoden välisen ajan kun viettää lakanoiden välissä, niin eiköhän se siinä jossain oo. Ei mitään toiveita tähän kiertoon, joku tiputtelu kierto. Siitä seuraavan ovulaation paikkeilla onkin sit jo polin ensikäynti:happy:

Ihanaa joulua kaikille ja plussataan 2020:Heartred oon niin onnellinen tästä ryhmästä.

Meillä on joulusiivoukset tehty ja valmisteltu ruokia. Miehen vanhemmat ja isovanhemmat tulee huomenna meille syömään. Sit joulupäivänä meen jo töihin, mutta ei se mitään. Mulla luultavasti menkat alkaa uudenvuoden tienoilla, perus tissikipu vaan riesaa näin viikko ovulaatiosta. Muuta "oiretta" ei ole, ei vv mitä esim viime kierrossa ennen menkkoja. Outoo kun vaihtelee näin. Mutjoo, katse jo ensi vuodessa :)

Monillahan plussakierrossa ensin kuivaa ja sit alkaa vv ;)

Hyvää Joulua ja plussailua Uudelle Vuodelle! ❤

Täällä ollaan perheen kanssa mun vanhemmilla täyshoidossa koko Joulu! Ihanaa, kun saa vähän levähtää ja autella jouluvalmisteluissa.

Vielä rfsun testistä: Tietääkö kukaan onko niitä vääriä värillisiä haamuja edelleen tullut vai oliko niitä vain jossain vaiheessa huonossa erässä tms?

Hyvää Joulua ja plussailua Uudelle Vuodelle! ❤

Täällä ollaan perheen kanssa mun vanhemmilla täyshoidossa koko Joulu! Ihanaa, kun saa vähän levähtää ja autella jouluvalmisteluissa.

Vielä rfsun testistä: Tietääkö kukaan onko niitä vääriä värillisiä haamuja edelleen tullut vai oliko niitä vain jossain vaiheessa huonossa erässä tms?

Minä ainakin oon tehnyt niillä väärät positiiviset kahdesti ja väliä näillä oli joku puoli vuotta. Yhtään en siis itse luota ko. testiin. Nyt tämän oikean, jo kesken menneen plussan näytti Pregcheck jo siinä vaiheessa, kun muka herkemmät vielä arpoivat viivanpaikkaa ja ehkä väriä. Epäselvässä tilanteessa siis ehdottomasti suosittelen tuota Pregcheckiä!

Pregchecillä teen normaalisti, mutta nyt ei tosiaan saatavilla. Täytyy odotella, että pääsee Joulun jälkeen kotikaupunkiin kauppaan.

Tein toisen rfsun ja siinä samanlainen viiva. Molemmista viiva haaleni kuivuessa.

Muokattu viimeksi:
Pitäisköhän itsekin ostaa rfsu niin sais joskus ees mukaplussan. Tosin mulla se ois varmaan ihan blanco.

Takaisin