TiinuLiinu
Puuhakas puhuja
Toivottavasti vuoto pysyy nyt aisoissa! Herkästi vaan yhteys lääkäriin jos tulee sellainen olo!
Jep :/ Kohta täs ei uskalla ees enää uutta raskautta ajatella, kun menee vaan pelottavammaksi tää juttu. Tosin noiden rauta-arvojen palauttamiseen voi kuulemma mennä se puoli vuotta, että ne uusiutuu 3kk välein ja jotain, mut ainakin puol vuotta pitää lisärautaa käyttää. Että enpä usko että edes raskautuis kun keho on jo muutenkin loppu. Mut sitähän me ajateltiinkin jo ennemmin, että jatkaa yrittämistä sitten kesällä, et ei se sinällään pettymystä lisännyt.
Sillon kun luulin että kohtu tyhjeni, olo oli helpottunut, mutta nyt oon vaan eilisestä asti itkenyt, väsyttää ja veetuttaa niin tää tilanne. Jouluaatto on 2 päivän päästä ja lahjat paketoimatta ja pari vielä kaupassa. Vanha koulukaveri laittaa kokoajan vastasyntyneestä vauvasta kuvia, meillä on esikoiset samanikäiset, sisaruskuvia niistä ym. Tekee kyllä aika pahaa. Toisella kaverilla laskettuaika joulupyhinä. Vaikka osaakin olla toisen puolesta iloinen mutta silti harmittaa, kun itse ei onnistu. Pelottaa että menee itkuksi koko joulu.
Toisaalta se kaavinta olis varmaan ollut helpotus jos ne ois eilen tehnyt, olis sit ehkä viimein saatu kohtu tyhjäksi. Tää gyne kyseli myös että onko mulla koskaan todettu myoomaa tai vastaavaa, ku kohtu oli sellanen kova pieni pallo (oli jo välissä ihan normaali pehmeä) , mut ultratessa sano kyllä ettei oo siihen viittaavaa, mutta taaksepäin kallistunut kohtu ja edelleen selvää kudosten palasta sieltä löytyi, munasarjat siistit, ettei sielä ollut enää kohdunulkoiseen viittaavaa, tai ei muutenkaan häikkää niissä. Kohtu kova koska se supistaa koko ajan ja tästä johtuu ne kivut, pistävät vihlonnat ja alamaha ja selkäkipu.
Että kohtu pitäs nyt saada vaan tyhjäksi ettei tuu mitään komplikaatiota enempiä.

ei vaan uskalla vielä yhtään iloita
yks pc vielä kaapissa, lisää mentävä ostamaan testejä ja varmaa digi myös..