Raskaaksi 2019

Täällä ihan outo olo. Oksettaa edelleen ja mul on nyt monesti ennen menkkoja muutenkin etova olo ja ennen ovista mut nyt oksentaminen ei kuulu siihen. Sit tissit kipeyty ja rupesin miettii et jos ovis olikin myöhemmin ni ei mitään mahdollisuutta olla raskaana koska ajoitus oli sillon ihan päin kuusta. Tiputtelu loppu mut mul ei tota oo aiemmin ollu. Kuva ku tulee uusia juttuja koko ajan. Ehkä tästä lähtien oksennan joka kerta tietyn ajan ennen menkkoja.. Muutenkin hämmentävä kierto ku koko ajan yhtä isoa tunne myrskyä jne

Pahoittelut negasta :sorry:
Etkö voi muuten itse varata aikaa miehelle? Mä ainakin soitin sen puolesta ja varasin ajan. Ja se oli ihan ok, ei ne polilla mitään kyselleet.
Yritin sitä kerran varata niin sano et miehen pitää itte se varata :bored:

Ei oo vieläkään merkkei menkoista. Ei tiputtelua tai kipuja. Joten en ihan viel heitä kirvestä kaivoon. Tänään kaupassa mietin et pitäiskö ostaa pari lonkeroo, mut sit aloin miettii et mitä jos oonkin raskaana niin en sot ostanu vaik vähän mieli teki.

Nyt ollaan miehen siskolla pari yötä joten testejä en nyt pariin päivään ainakaan tee, katotaan sit joulun jälkeen jos ei menkkoja ala silloinkaan kuulua.

Karoliina onnea:Heartred oliko sulla tässä kierrossa jotain vippaskonsteja käytössä tai jotain erilaista? Oon utelias :p

Kiitos :Heartred
Tässä kierrossa ei ollut oikeastaan mitään uutta, muuta kuin et ovis oli aikaisemmin kun kertaakaan tänä vuonna. Ennen ollu plus kp17-18 ja nyt jo oli Kp14. Varmaan pikkuhiljaa kierto alkoi tasoittua, kun viimeiset pari kiertoa oli 31pv ja keväällä oli vielä jotain 36pv.

Viime kierrossa söin gelee royalea, mutta kun plussaa ei niiden avulla tullut, niin tässä kierrossa ei tullut syötyä. Eli oviksen tikutin ja seksiä oviksen aikaan ja foolihappoa. Stressiä ollu ihan yhtä lailla, kun ennenkin.. Kun pelottanut ja ahdistanut, että pitää hoitoihin lähteä. Vaikka tää on just et plus ennen kun hakeudutaan tutkimuksiin, niin ei mun stressitasossa oo muutosta ollut:rolleyes: vasta itkin kaverille, että mun Joulu on ihan pilalla kun menkat alkaa sillon. Ja voihan ne kyllä alkaakin vielä... Saa nähdä

Ja tottakai saa kysyä :happy:

Jännästi nuo cytotecit sai vuodon loppumaan. Maha kramppaa, on sekaisin ja oksettaa, mut kohdussa ei paljoa tunnu o_O päivällä oli vähän menkkajomoja särkylääkkeen läpi. En tiedä nyt mitä, ettei vissiin toimi, tai sitten mun kohtu tyhjeni jo eilen ku tuli ne pari hyytymää ja verta. Tänää tullut 2 ihan hyvin pientä. Verinen vuoto on lähinnä limaista vuotoa, jossa ihan vähän verta seassa, kuin ovulaatio ois.
Kiva ny ku ei tiedä mitä tehdä. Ehkä vaan odotella ja jos sitten joulun jälkeen ottaa yhteyttä naistenpolille jos mitään ei tapahdu :banghead:
Mun kroppa ehkä suuttui ku alettiin tuollasta ulkopuolista siihen tunkea, nii ei enää toimi kohdun supistuksetkaan enää :/

Mulla nuo Cytotecit ei todellakaan toimineet :confused: Tänään "itsestään" alkoi poltot ja supistuksia paljon. Pahimmat kivut tuntuivat emättimessä. Lääkkeet eivät kipuja vieneet, vain lämpö auttoi. Noin 12h supistelujen jälkeen "syntyi" ilmeisesti loppu istukka. Helpotti paljon henkisesti.

Mitenköhän pian kaiken raskausmateriaalin poistumisesta voi testi olla nega?

Wusti ollaan samoissa. Ei mulla menkkoja tosin mietin et hakee testin niin sit aukeaa Niagara. Eilinen oksennus yhdestä lasista viinii oli outo, tänään on ollu outo olo muutenkin kauhean pessimistinen ja poltin tupakkaa päivän sitte. Juu fiksua mut itkin sitä et tiputteli ku ei oo ollu. No, nyt on merkkinä et keltavuoto lisääntyy ennen mensuja ja sitä kyl piisaa runsaasti vv (osittain johtuu hiiva voiteesta) ja pyyhkiessä keltainen. Sattuu vielä oudosti mut enemm raajoihin ja nilkkoihin. Maha iltaa kohti taas turpoaa, saa nähdä mikä hittolainen nyt on. Proge on kaikki ja ovis tapahtunut nii mikä nyt kieroilee. No, jouluaattona sit täti varmaan mut jos venyy niin testaan kyllä

Mulla nuo Cytotecit ei todellakaan toimineet :confused: Tänään "itsestään" alkoi poltot ja supistuksia paljon. Pahimmat kivut tuntuivat emättimessä. Lääkkeet eivät kipuja vieneet, vain lämpö auttoi. Noin 12h supistelujen jälkeen "syntyi" ilmeisesti loppu istukka. Helpotti paljon henkisesti.

Mitenköhän pian kaiken raskausmateriaalin poistumisesta voi testi olla nega?
Mul oli tosi nopeaa. Mulla kyllä on ollu sille kivuton et kipujen kera poistunut eikä oo jäänyt mitään ja ollu silleen helppo vaik koko ajan tietty miettii et miks aina niin. No, nyt edellinen ku hcg oli se 60 + verestä niin ei ollu ku pari pv se romahti alle 5 ja nyt oli taas alle 2. Mulla lähtökohtaisesti alhainen hcg

Dpo 9 ja alkoi jo vähän tuhruttelemaan, joten odottelen menkkoja alkavaksi 23. tai 24. päivä. Olisipa alkaneet vasta joulun jälkeen. :sour: Tämä kierto tulee olemaan lyhyin, mitä mulla on ikinä ollut. Oli tarkoitus huomenna tehdä eka raskaustesti tästä kierrosta, mutta enpä taida turhaan vaivautua. Aamulämmötkin on jo komeasti laskusuunnassa. Tosi pahalta tuntuu miehellekin kertoa, että yritykseksi jäi tässä kierrossa.

Dpo 9 ja alkoi jo vähän tuhruttelemaan, joten odottelen menkkoja alkavaksi 23. tai 24. päivä. Olisipa alkaneet vasta joulun jälkeen. :sour: Tämä kierto tulee olemaan lyhyin, mitä mulla on ikinä ollut. Oli tarkoitus huomenna tehdä eka raskaustesti tästä kierrosta, mutta enpä taida turhaan vaivautua. Aamulämmötkin on jo komeasti laskusuunnassa. Tosi pahalta tuntuu miehellekin kertoa, että yritykseksi jäi tässä kierrossa.
Eli sama ku mulla. Mul nous ihan lämmöt ja eilen oksensin ja lämmöt oli aamul korkeat mut illalla ku luulin et on kuume niin alilämmön puolelle meni kyl. Huoh. No, taputeltu on kierto ja jouluna rätti housuissa ja niin mulla oli kuun alussa myös eli kahdet menkat samassa kuussa. Eli ennätys lyhyet ollu..

Mulla varmaan kunnolla alkaa kans jouluna kivasti

Wusti ollaan samoissa. Ei mulla menkkoja tosin mietin et hakee testin niin sit aukeaa Niagara. Eilinen oksennus yhdestä lasista viinii oli outo, tänään on ollu outo olo muutenkin kauhean pessimistinen ja poltin tupakkaa päivän sitte. Juu fiksua mut itkin sitä et tiputteli ku ei oo ollu. No, nyt on merkkinä et keltavuoto lisääntyy ennen mensuja ja sitä kyl piisaa runsaasti vv (osittain johtuu hiiva voiteesta) ja pyyhkiessä keltainen. Sattuu vielä oudosti mut enemm raajoihin ja nilkkoihin. Maha iltaa kohti taas turpoaa, saa nähdä mikä hittolainen nyt on. Proge on kaikki ja ovis tapahtunut nii mikä nyt kieroilee. No, jouluaattona sit täti varmaan mut jos venyy niin testaan kyllä
Mulla on välillä tuntunu et nyt alko menkat mut sit ku käyn vessas nii ei mitään. Valkovuoto on kyl yllättävän runsasta näin loppukierrossa mut niin se oli viimekierrossakin. Maha turpoo aina iltaa kohden ja ilmavaivoja on nyt ollu varmaan 4 päivää ihan hirveesti mitä ei normisti oo näin paljoo vaik en oo ees syöny mitään ihmeellistä mikä sitä vois aiheuttaa

Mulla on välillä tuntunu et nyt alko menkat mut sit ku käyn vessas nii ei mitään. Valkovuoto on kyl yllättävän runsasta näin loppukierrossa mut niin se oli viimekierrossakin. Maha turpoo aina iltaa kohden ja ilmavaivoja on nyt ollu varmaan 4 päivää ihan hirveesti mitä ei normisti oo näin paljoo vaik en oo ees syöny mitään ihmeellistä mikä sitä vois aiheuttaa
Toi on ku minu näppikselt.. Vv hurjaa ja Vetistä ja aamulla littee maha ja illasta huikee pallo. Siitä olinkin varma et on tärppi käynyt ja ilmavaivoista mut nyt mulla alkaa menkat mut sun oireet on kyl lupaavat. Ehkä joulun jälkeen tuloo plus hei! <3

Mul on ton lisäksi röyhtäily, eli jos ei oo ilmavaivoja ni röyhtäilen. Naisellisia oireita.. Ja oma hiki on kauhea voimakas. Nyt kyl on sen verta keltainen vv et mun kierto loppuu pian mut noi oli mun plus oireet enkä ees tajunnu niitä

Ei hitto, taisin joskus viikko kaks sitten tänne kirjoittaa, että rinnat tuntuu kuin maito nousis ja sit varmaan saan rintatulehduksen tämän kaiken päälle, kun mulla on ollut ilman ihmetystäkin rintatulehdus ja sillon olin tosi kipeä. No tänä aamuna sitten rinnat alkoi vuotamaan maitoa!? Keho luulee, että nyt on synnytetty ja vauva tarvii maitoa. Ja ku mulla se maidon tulo ei ollu esikoisen aikaankaan mitään pientä, loppuraskaudessakin sitä tulvi öisin paita märäksi varmaan koko viimeisen kolmanneksen.
Olokin on kuin ois joku baby blues päällä. Ilta ja puolet yöstä meni taas itkien ja nyt silmät turvoksissa ja kipeänä ja päätä särkee.
En tajua miten alkuraskauden keskenmeno saa kropan näin sekaisin o_O

Täällä rfsun herkällä viivanpaikka dpo 8-9. Tiedän, että antaa virheellisiä, mutta ainoa minkä käsiini sain. Eipä tuo taida mitään tarkoittaa tällä testillä.

Liitteet

• 20191223_105901.jpg
    20191223_105901.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 244
Täälläkin dpo 9 menossa. Viime kierrossa olin varma tärpistä, nyt vaan odottelen menkkoja. Aion jouluna syödä ihan normaalisti graavilohta, en ole raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan. Viikonloppuna olin työkavereiden kanssa kylpylässä ja otinpa lasin kuohariakin.

Mites muiden joulunvietot? Me ollaan tänään menossa anopin luo syömään, huomenna mun vanhemmille ja ollaan siellä yötä. Sitten sieltä kotiin ja tapanina vielä appiukolle. Neljän päivän joulu siis, eipähän ehdi piinailemaankaan, kun lapsen touhu pitää kiireisenä :Heartred

Takaisin