Olin juonut ilmeisesti huonoksi mennyttä tai ei enää niin tuoretta maitoa (ei kyl minusta tällä koiran nenällä ollu huonoa) joka teki tämän pahan olon. Edelleen huono olo ja etoo ja tissit voi heittää päiväksi narikkaan. Illalla turposi maha uusiin mittasuhteisiin ja kaverille laitoin kuvan mun hiuksista (vertaillaan kuin nopee kasvaa) ja hän kysy oonko mä ny varma etten oo paksuna. Sanoin että rehellisesti sanottuna en tiedä mutten usko yhtään et olisin..
Elisa voihan se olla oikea, ite en puikolla saanut mitään mut liuskoilla. Ja mun kaverin kohdalla 2 viivaa tarkoitti raskautta. Testaa oman mielenrauhan takia toisella merkillä, vaikka se cb early
Elisa voihan se olla oikea, ite en puikolla saanut mitään mut liuskoilla. Ja mun kaverin kohdalla 2 viivaa tarkoitti raskautta. Testaa oman mielenrauhan takia toisella merkillä, vaikka se cb early

Kiitokset NewMoon, Dimou ja Smoothie kokemusten jakamisesta! Mulla ollut juurikin noita valmiita kyniä (Ovitrelle ja Gonal f). Lähinnä se ajatus on pahempi kuin itse pistäminen. Lopputuloshan on toivottavasti mitä parhain, joten eiköhän ne pistelytkin siitä taas luonnistu.