Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tässäkin vielä irroituspiikillä varmisteltiin, että munasolu irtoaa.
Paljon voimia ja jaksamistaVuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.
Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.

Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.
Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.
paljon voimia ja jaksamisia! 
:bag:

7+8 follia oli jotka tyhjennettiin. Kypsyyttä ei vielä ollut tiedossa ja kaikki yritetään toki hedelmöittää. Huomenna saan sit tietää miten kävi.
Toimenpide oli nopea ja suht kivuton. Pääsin istumaan lepohuoneeseen, sit laitettiin kanyyli ja hoitaja haki mut toimenpidehuoneeseen, siellä sit jalat leviäksi. Siellä oli hoitaja, kätilö, lääkäri ja biologi. Kipulääkettä sain suoraan suoneen muutaman kerran toimenpiteen aikana. Ainoastaan nipisti puudute ja sit se kun meni sieltä emättimen pohjan läpi. Pikkasen se follikkelien imurointi tuntui muttei sattunut.
Aika helppo oli. N. 30min meni.
Sit mut taas kärrättiin lepäämään ja sain lähteä ku olo ok.
mut kiva, että jäi fiilis että oli suht helpohko homma.Jannn onko sul alkanut menkat vai vieläkö dpot paukkuu? On menny ohi ku et oo maininnut et oisit testiä tehny tai en muista kp1 lukeneeni. Korjaa jos oon väärässä
Hmh mä niin ootin et olis ollu plus. Mun intuitio oli väärässä, sori ku kysyin ja kp1 on blääh.Jaajuu kp1 täällä. Eilen alkoi jo tiputtelu. Eipä yllättänyt. Nou hätä. Tuttu juttu. En muista kerroinko täällä kun oon kuitenki jo tienny monta päivää et eipä tärpänny taaskaan.

niin epäreilua ja väärin.

on tää kyllä ihan mahtava palsta, kun saa myötäelää muiden jännityksessä ja muut antaa itselle tukea. Katsoin flosta ekaa kertaa sitten menkkojen, että tänään pitäisi olla ovulaatio (tosin viimeksi oli ennustettua aiemmin, nyt ei ole juuri ollut tuntemuksia). Haluttanut on kyllä kovasti ja seksiä on ollut la, ma ja ti. Mies meinasi tänäänkin talletella - eilen kerroin että jotkut miehet tuntee suorituspaineita yrityksen alla ja miehen oli hirveän vaikeaa samaistua tähän.