Raskaaksi 2019

Nipanderi ja Jann, yksityisellä tehtiin kolme hoitokiertoa letroilla + irrotuspiikki. Kolmesta kierrosta kaksi keskeytyi, ei vastetta.

Julkisella tarkoitus oli tehdä heti insemimaatio pistoshoidoin. Lääkityksensä oli gonal-f, jossa vaste oli hyvä. Ei vlopun takia päästy imseminaation, mutta kotikonstit toivat parhaan lopputuloksen:Heartred tässäkin vielä irroituspiikillä varmisteltiin, että munasolu irtoaa.

Nyt lähdetään aika lailla samalla kombolla, pistoshoidoin, mutta alkuun ainakin ilman inssiä, koska miehessä ei vikaa. Nyt on putket avoinna ja oviskin tuloillaan, että kai sitä vähän parempi mahis nyt tällä yrityskierrolla vois olla.

TiinuLiinu, melkoinen kokemus sinulla takana. Tosi pelottava tilanne varmasti ollut. Onneksi et ollut yksin!

Kovasti Sammielle jaksamista.

Täällä on myös kovasti arjen väsymystä havaittavissa. Sairastelua, väsymystä ja itsellä työstressiä. Viikonloppuna alkaa onneksi pidempiä loma:joyful:

Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.

Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.
Paljon voimia ja jaksamista :Heartred

Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.

Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.

Voi ei:sorry: paljon voimia ja jaksamisia! :Heartred

NewMoon, hyvä saalis. Oliko noi siis kaikki kypsiä ja hedelmöitetään? Montako sulta punktioitiin yhteensä? Millainen toimenpide? Sattuiko? Sori mun kyselyikä:hilarious::bag:

Sammie, oon todella pahoillani:Heartred

Tiinulle tsempit toipumiseen. Aika hurjan kuuloinen keissi kyllä tuo:nailbiting:

Tsempit muillekin. Vausa, testiä?

Sammie voimia <3

NewMoon nyt jännittää..

Vausa minä mietin myös testii mut ei ny näkyisi vielä. Kauhea miten varma on et joku viiva tulee. Toivottavasti olis nyt meidän kierrot ja syliin. Enää en tiedä haluunko edes tietää jos oisin, mut olo on niin raskaana taas tänään.

7+8 follia oli jotka tyhjennettiin. Kypsyyttä ei vielä ollut tiedossa ja kaikki yritetään toki hedelmöittää. Huomenna saan sit tietää miten kävi.
Toimenpide oli nopea ja suht kivuton. Pääsin istumaan lepohuoneeseen, sit laitettiin kanyyli ja hoitaja haki mut toimenpidehuoneeseen, siellä sit jalat leviäksi. Siellä oli hoitaja, kätilö, lääkäri ja biologi. Kipulääkettä sain suoraan suoneen muutaman kerran toimenpiteen aikana. Ainoastaan nipisti puudute ja sit se kun meni sieltä emättimen pohjan läpi. Pikkasen se follikkelien imurointi tuntui muttei sattunut.
Aika helppo oli. N. 30min meni.
Sit mut taas kärrättiin lepäämään ja sain lähteä ku olo ok.

Nyt sitten jännätään kuinka monta newmoonia sieltä lähtee jakautumaan ja selviää siirtoon ja toivottavasti vielä pakkaseenkin saakka.

Itse toimenpiteessä jännittävimmältä kuulosti kanyylin laitto. On erittäin huonoja kokemuksia tästä toimenpiteestä:bag: eipä silti, että vois sanoa mistään toimenpiteistä tietenkään nauttivansa:hilarious: mut kiva, että jäi fiilis että oli suht helpohko homma.

Jannn onko sul alkanut menkat vai vieläkö dpot paukkuu? On menny ohi ku et oo maininnut et oisit testiä tehny tai en muista kp1 lukeneeni. Korjaa jos oon väärässä

Jannn onko sul alkanut menkat vai vieläkö dpot paukkuu? On menny ohi ku et oo maininnut et oisit testiä tehny tai en muista kp1 lukeneeni. Korjaa jos oon väärässä

Jaajuu kp1 täällä. Eilen alkoi jo tiputtelu. Eipä yllättänyt. Nou hätä. Tuttu juttu. En muista kerroinko täällä kun oon kuitenki jo tienny monta päivää et eipä tärpänny taaskaan.

Jaajuu kp1 täällä. Eilen alkoi jo tiputtelu. Eipä yllättänyt. Nou hätä. Tuttu juttu. En muista kerroinko täällä kun oon kuitenki jo tienny monta päivää et eipä tärpänny taaskaan.
Hmh mä niin ootin et olis ollu plus. Mun intuitio oli väärässä, sori ku kysyin ja kp1 on blääh.

Ite oottelen et josko jouluna. Jos ei ni sit testaan. Kauhea jännitys ku ei mulla tuo raskautuminen oo ilmeisesti vaikee vaan se pysyminen. Nyt on kuitenkin sillee outo et oma keltis toimii, eli ei progea vaadittu joten ainakin jonkinlaisen vuodon saa itsekseen aikaan

Munkaan mielestä punktio ei ollut mitenkään paha toimenpide, kamalinta oli nähdä se jäätävän kokoinen neula ultran kautta ja miettiä että toi on oikeasti mun sisällä :biggrin

Lepäilehän rauhassa NewMoon. Saitko loppuviikon saikkua?

Voi Sammie, olen niin pahoillani. Paljon voimia. :Heartred

NewMoon, onpa ihan tosi jännää!:hello2

TiinuLiinulle tsempit toipumiseen, kuulostaa hurjalta tuo vuoto.

Ja kiitos teille kaikille. :Heartred on tää kyllä ihan mahtava palsta, kun saa myötäelää muiden jännityksessä ja muut antaa itselle tukea. Katsoin flosta ekaa kertaa sitten menkkojen, että tänään pitäisi olla ovulaatio (tosin viimeksi oli ennustettua aiemmin, nyt ei ole juuri ollut tuntemuksia). Haluttanut on kyllä kovasti ja seksiä on ollut la, ma ja ti. Mies meinasi tänäänkin talletella - eilen kerroin että jotkut miehet tuntee suorituspaineita yrityksen alla ja miehen oli hirveän vaikeaa samaistua tähän. :sex

Menkkajomot tuli. Kauhea selkäkipu mitä mul ei kyl tollee oo et ristiselkä kipee. Linkkiä survoo ja ummettaa. Onkohan mahdollista että mä oon raskaana ja asiat menis hitto kerrankin hyvin....

Nyt Tiina tallettelut kohdillaan :)

Mulla jännittää jo ajatus neuloista mun sisällä Oi ei

Takaisin