Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ei tarvi olla huono ystävä vaan rehellinen. Toki hän sitte haluu jakaa oireet ja kaikki sun kanssa ja mun ystävä teki niin kolo raskauden ajan ku kysyin lopulta et ootko ihan oireeton ni ei ollu uskaltanut puhuu ku ties mun jutut mut kyl kuuntelin ku meil on erilainen suhde. Mut jos olis kuka vaan ystävä niin en voisi. Paras ystävä niin kyllä mut muut niin olis liikaa. Ymmärrän. Ja paraski oli välillä liikaa.. HuohMun oli pakko tänään laittaa raskautuneelle ystävälleni viestiä, että olen pahoillani, mutta tarvitsen aikaa tän asian prosessointiin. Hän laittoi mulle kuvan digitestistä ja pitkän viestin raskausoireista. Tuntui niin pahalta, etten halunnut valehdellakaan. Ystävä sanoi yrittävänsä ymmärtää mua, vaikka se on kuulemma vaikeaa kun ei ole samaa kokenut. Nyt tunnen itseni maailman huonoimmaksi ystäväksi, vaikka tiedän, että mulla on täysi oikeus suojata itseäni.![]()
Mun oli pakko tänään laittaa raskautuneelle ystävälleni viestiä, että olen pahoillani, mutta tarvitsen aikaa tän asian prosessointiin. Hän laittoi mulle kuvan digitestistä ja pitkän viestin raskausoireista. Tuntui niin pahalta, etten halunnut valehdellakaan. Ystävä sanoi yrittävänsä ymmärtää mua, vaikka se on kuulemma vaikeaa kun ei ole samaa kokenut. Nyt tunnen itseni maailman huonoimmaksi ystäväksi, vaikka tiedän, että mulla on täysi oikeus suojata itseäni.![]()

Pikaisesti. 10 munasolua löytyi.

Pikaisesti. 10 munasolua löytyi.
Kyllä mä ainakin sanoisin että toi on jo plussa! :)Nyt tää näyttää aika vahvalle? :angelic:
Noniin, nyt on plussa :) Tee vielä illalla testi, niin saat vielä vertailuarvoa :) sit vaan hommiin. Onko teän aiemmat lapset tullut helposti?Nyt tää näyttää aika vahvalle? :angelic:
Kyllä on ollut yhet menkat ja sitten alkanu raskaus. :angelic: 4.1 tän hetken tiedon mukaan pitäs alkaa menkat, joten sillon varmaan pääsee testaamaan.Noniin, nyt on plussa :) Tee vielä illalla testi, niin saat vielä vertailuarvoa :) sit vaan hommiin. Onko teän aiemmat lapset tullut helposti?
jo 3 viikkoa täs vissii on jo vuodettu eriasteisesti. Ei oo ikinä ollu näin hiljasta makkarin puolella, edes synnytyksen jälkivuoto ei kesketänyt näin kauaa. Nyt alko alamaha juilinta, et kai täs pitää kohta lähteä lääkäriin hakemaan antibioottikuuriakin 
Vuotoihin liittynyt ultra ohi. Pieni, kaunis vauvamme oli kuollut viikoilla 8+5. Tänään raskaus 10+4. Huomenna joudun osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Suru on pohjaton.
Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi nostaa listan ja poistaa minut plussanneista. Lisään itseni kuumeilijoihin ja palaan tänne, jos ja kun joskus pystyn.