Raskaaksi 2019

Mä oon käyttäny kymmeniä noita one step 10jä ja huomasin et viimeisimmissä erässä jonka sain kaupanpäällisiksi antoivat molemmat tikut hyvin haalean haamun testiajan ulkopuolella. Ja toisen käytin jo pari kk sit mut seuraavana päivänä pc nega ja menkat alko ajallaan ja nyt täs kierros samoin (paitsi menkat ei viel oo alkanu mut any minute). En siis luottais testiajan ulkopuolella mut oon myös lukenu et ne ei oikeesti oo niin herkkiä mitä väittää eli sullakin vielä aikaiset päivät nii voi plussaksi muuttua.

Jep, ja eihän mitään testejä kannattais enää testiajan ulkopuolella tiirailla. :rolleyes: ei auta ku jäitä hattuun ja huomenna uusiks.

Kp1, kierto oli vain 24 päivää, en tainnut ovuloida ollenkaan kuten CB kaksoishormoni antoi viitettä, ei reagoinut lainkaan kun ei edes hymyä vilauttanut missään vaiheessa :bored:

Ovistestissä hymy tänä aamuna ja seksitreffit sovittu yöllä kun mies tulee töistä. Toivottavasti onnistuis (en voi todellakaan syyttä jos ei), kun seuraava mahis on lauantai-iltana ja se on jo liian myöhään. V*tun vuorotyöt. :hilarious:

Sammielle sylintäydeltä lohtua ja voimia <3

Pahoittelut kaikille kp1 kohdanneille ja NewMoonille woop woop!!

Täällä kp11 ja huomenna ehkä alottelen oviksen testauksen. Luulen kyllä että on taas siellä kp15, niinkuin vissiin jo 4kiertoa, joten plussa tulossa varmana taas kp13 illasta-kp14.

Menkkajomoja menkkajomoja mut tissit on niiiiin kipeet ettei mitään rajaa. Sahara taas et liekö valmistuu nyt sit tuleviin mensuihin. Mut joo, onhan tää yhtä kyttäystä.

Vasa me mennään aika samois enkä oo viitsinyt nyt ees aatella et testiin mitään vielä tulis. Mut toisaalta voisi herkkä testi reagoida mut sit juon koko ajan vettä niin Onpa hormoni pitoisuus huono. Huoh. Ku said tietää niin olisi ihan kivaa

Kiitos, kiitos, kiitos :Heartred Sain rauhoittavia heti alkuun, ilman niitä en varmaan olisi pystynyt lääkkeitäkään ottamaan. Tunne on kuin joku riistäisi vauvan sylistä :sad015 Se oli minulle jo niin todellinen :Heartred Nyt kuuden tunnin odottelun jälkeen vuoto vihdoin pienesti alkoi, mutta juuri ultrattiin ja vauva on vielä kokonaan kohdussa. Raskasta.

Oon pahoillani, että vain omanapailen :sad001 Kiitollinen kuitenkin, että saan teille kirjoittaa.

Sammie Paljon voimia :Heartred Tää on niin kurjaa :sad001

Kiitos kaikille tsempeistä. Mulla alkaa tuo jälkivuoto niuketa, mutta ihan kauheita supistuskipuja. En tiedä voisko tää nyt olla kohtutulehduksen oireita :sad001 mitään muuta ei oo. Ei kuumetta tai pahaa hajua vuodossa. Kivut välillä ihan kuin synnytyksessä alkuvaiheen supistukset. Tuntuu alamahalla ja selässä. Välillä on poissa ja sit taas yhtäkkiä ilmaantuu, kohtu kuitenkin näytti tyhjältä raskausmateriaalista.

Onko kellään kokemusta kohtutulehduksesta? Pitää vissii taas soitella johki päivystykseen että mitä tehdä :sad001

Tein raskaustestinkin eilen, ja se oli edelleen selvä positiivinen. Hidasta tämä kaikki. Ne arvot kuitenki oli 2vk sitten aika matalat jo, joten ihmettelen.

Sammie Paljon voimia :Heartred Tää on niin kurjaa :sad001

Kiitos kaikille tsempeistä. Mulla alkaa tuo jälkivuoto niuketa, mutta ihan kauheita supistuskipuja. En tiedä voisko tää nyt olla kohtutulehduksen oireita :sad001 mitään muuta ei oo. Ei kuumetta tai pahaa hajua vuodossa. Kivut välillä ihan kuin synnytyksessä alkuvaiheen supistukset. Tuntuu alamahalla ja selässä. Välillä on poissa ja sit taas yhtäkkiä ilmaantuu, kohtu kuitenkin näytti tyhjältä raskausmateriaalista.

Onko kellään kokemusta kohtutulehduksesta? Pitää vissii taas soitella johki päivystykseen että mitä tehdä :sad001

Tein raskaustestinkin eilen, ja se oli edelleen selvä positiivinen. Hidasta tämä kaikki. Ne arvot kuitenki oli 2vk sitten aika matalat jo, joten ihmettelen.

Niin tää on :sad001 Soita ehdottomasti! Kokemusta ei ole, mutta on niin vakava vaiva, etten yhtään odottelisi. Ja jos testikin vahvasti positiivinen. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Voimia ja kaikkea hyvää :Heartred

Kiitos, kiitos, kiitos :Heartred Sain rauhoittavia heti alkuun, ilman niitä en varmaan olisi pystynyt lääkkeitäkään ottamaan. Tunne on kuin joku riistäisi vauvan sylistä :sad015 Se oli minulle jo niin todellinen :Heartred Nyt kuuden tunnin odottelun jälkeen vuoto vihdoin pienesti alkoi, mutta juuri ultrattiin ja vauva on vielä kokonaan kohdussa. Raskasta.

Oon pahoillani, että vain omanapailen :sad001 Kiitollinen kuitenkin, että saan teille kirjoittaa.

Älä ole pahoillasi, kirjoita tänne vain kaikki mahdollinen jos siltä tuntuu ja se helpottaa. Sitä varten tämä ryhmä on, autetaan toinen toisiamme:Heartred:Heartred

Pitää varmaan soitella ja lähteä päivystykseen. Tosin tää on jännästi hyvin vaihtelevaa kipua, välillä ei mitään ja sit yhtäkkiä supistaa. Voi ku se vaan supistas vielä pihalle jonku riekaleen ja loppuis siihen kivut ym. :sorry: en jaksais enää yhtään tätä. Kaikki menny niin vaikean kautta nyt.

Voimia ja kaikkea hyvää sullekin Sammie raskaan asian kanssa <3

Omanapailu on sallittu, ja ihan varmasti kaikki sen ymmärtää ja haluaa tukea jos voi, kun jollakin on vaikeaa! :smiley-angelic003

Välillä tuntuu tyhmältä omista hermoiluista tänne kirjoitella kun muilla on niin paljon isompia murheita ja pitkää yritystä. Toisaalta se on just ihanaa tässä ryhmässä, että pienet ja suuret surun- ja ilonaiheet tänne mahtuu, ja kaikkia tsempataan!

Mulla kp2. Tsemppiä sinne :Heartred

Lasken kans että mulla nyt kp2
tosi niukkaa vuotoa, lähinnä tuhruttaa ja alaselkä kipee.
ei ihme että on niukkaa kun vuodin just melkein 40 päivää keskenmenon takia.
Meillä yritys nyt hetken tauolla, tulossa leikkaus alkuvuodesta toiv. jo tammikuussa, joka on pakko hoitaa pois alta, sitten kun siitä paranen päästään taas yrittämään. Haikea ja malttamaton olo mutta oma terveys nyt tärkein.

Ihan liikaa ikäviä uutisia monella :sorry::Heartred

NewMoon ihan huippua :happy093

Mä oon kohtutulehduksen sairastanut. Se alkoi ihan vaan kivuilla ja sitten tuli vaan kova paine alamahaan. Soitin päivystykseen ja ne käski heti sairaalaan. Tupla antibiootit sitten ja hirveä hevoskuuri olikin. 6 päivää antibioottien lopetuksen jälkeen oli synttärit ja olin juomassa. 1 siideri ja oksensin, kun niissä antibiooteissa voimakas antabusreaktio. Mitään muuta sellaista erikoista oiretta ei ollut muuta kuin se paine. Ja tunne et pitää pissata. Mut ei sellainen tunne kuin vti:ssä. :( mulle tehtiin silloin keskeytys ja sit meni vajaa viikko kun se tulehdus tuli

Ulkopuolelta pakko huudella. Iso halaus sinne. Muutaman kerran tuolla olleena tilanne on ihan hirveän raastava. Niin käsinkoskettavan surullista. Kuulla samalla vastasyntyneiden itku toisesta huoneesta. Paljon voimia.

@TiinuLiinu mulla on kaks kertaa jäänyt raskausmateriaa kohtuun. Vuoto ei loppunut kunnolla vaan kipuili ja sit tuli semmoiia valtavia verihyyhmiä aika ajoin kun kohtu yritti tyhjentyä. Testi näytti plussaa. Kaavintaan jouduin. Mene herkästi päivystykseen. Paljon voimia sinullekin tilanteeseesi.

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1.IVF/ICSI

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 33 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 24-30

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 35 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Karoliiina // 23 // toinen haaveissa // ya 1/2019 // kierto 29-36pv

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

BarbaMama81 // 38 // toinen // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 24-29

persimon2//29//toinen(kolmas)//y 5.2019//kku 3.19 ja kkm10.19// kierto 24-27pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kkm 11/19 // kierto??

Nyytti // 39 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 26-29pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Charmy24 // 24 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // km 11/2019 // kierto 29-31pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Alexie // 27 // ensimmäinen // ya 10/2019 // kierto 27-30pv

Armielise // 37 // ya10/2019 // 28

Tiarella // 25 // kolmas // ya 11/2019 // kp?

Koirankorva // 25 // esikoinen // ya 12/18 // tm 1/19, km 4/19, tm 9/19// kierto 28pv

Inanna // 29 // ensimmäinen // ya 12/2019 // kierto ei vielä tiedossa

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 7/2020 // kolmas
Suklaapehmis // 28 // LA 7/2020 // toinen
Mamimam //24//LA 7//2020 // toinen
Mathilda // 37 // LA 7/2020 // ensimmäinen
mangustimamma // 38 // LA 7/2020 // kolmas
Ida_Maria_//22//LA 7/2020//ensimmäinen
Azzeliini//36//LA 7/2020// toinen
Edz//31//LA 8/2020//toinen
Evelyn8//28/LA 8/2020//ensimmäinen

Ulkopuolelta pakko huudella. Iso halaus sinne. Muutaman kerran tuolla olleena tilanne on ihan hirveän raastava. Niin käsinkoskettavan surullista. Kuulla samalla vastasyntyneiden itku toisesta huoneesta. Paljon voimia.

@TiinuLiinu mulla on kaks kertaa jäänyt raskausmateriaa kohtuun. Vuoto ei loppunut kunnolla vaan kipuili ja sit tuli semmoiia valtavia verihyyhmiä aika ajoin kun kohtu yritti tyhjentyä. Testi näytti plussaa. Kaavintaan jouduin. Mene herkästi päivystykseen. Paljon voimia sinullekin tilanteeseesi.

Kiitos.

Saanko kysyä tuosta kaavinnasta, miten sen koit? Tai siis... Onko se pelottavaa? Miten toipuminen? En oikein osaa edes kysyä, mutta näyttää pahasti siltä, että sama on edessä.

Takaisin