Raskaaksi 2019

Oi, ihanaa NewMoon! :smiley-bounce016

Minulla oli esikoista yrittäessä sellainen "en kuitenkaan tule raskaaksi vaan joudutaan hoitoihin" olo. No yk6 tuli plussa ja varhainen km ja sitten yk8 se pysyvä plussa. Kauhean pitkältä se aika kyllä silloin tuntui eikä paljon lohduttanut ne "ota rauhassa eka vuosi" kommentit.

Mulla dpo6. Ja ei oikein tunnu miltään. Vv on kiertoon nähden kummallista, ollut jo muutaman päivän. Enemmän sellaista alkukierron tahnamaista. Yleensä on kuiva kausi ja sitten sellaista vetistä. Saa nähdä. Alkuvuodesta jaksoi innostua kaikesta kummallisesta mutta nyt olen jo oppinut että sitä kaikkea erilaista näistä kierrosta löytyy ihan ilmankin raskautta.

Soittelin tänään naistentautien polilla. Postia pitäis olla tulossa:happy: oli kiva kätilö, ei tullut yhtään olo, et häiritsen, vaik varmasti sielläkin kiirettä pitelee. Sain tarkan ajan ensi käynnille. Mies lääkäri:bag: toivottavasti kumminkin ihan ok, on ollut monenlaisia kokemuksia näistä:bag:

Mitä mä muka kuvittelin, kiinnittyminen ja pah. Normi ruskea silti niukka vuoto alko jo ja illaksi tietää et tulee kp1. Silti ihmeen outoa vuotoa. Varmaan tuo viime kuun tm/km... Ja tissit on armottoman kipeet. Tästä tulee jo oire et menkkojen aikaan on kaikki pms oireet, ei ennen.

Tsemppiä kaikille!

P.S Kyl jotaki yritti tapahtua koska eilisen vuodon takia testasin ja tuli haamu selvä punatestiin. Mut ihan hyvä ettei nyt koska haluun ne tutkimukset eli kyllä aikuinen nainen, siittiöt elää edit. Tolla tarkoitin itseeni ku mietin ettei ne elä 3 pv et ehtis mikään hedelmöittyy mut juuh, ei oo mikään kiinnittymisvuoto ku ihan alkavat menkut. Tästä tyytyväinen koska haluun et keho palautuu ja omat menkat tulis tämän 3kk progekuureilun jälkeen tasaisesti

Ottaa niin suuresti päähän kun nyt vuoto on lähes loppunut, tänään tullut enää hyvin vähän, kipuja vähän ollut mutta nekin laantunut. Nyt on outo paineentunne kohdulla.
Olisin halunnut että olis hoitunut nyt vaan nopeasti tää koko juttu :( ei jaksais enää.
Kaduttaa ku ei lopetettu täysin yrittämistä, kuten mietittiin just tällä raskautumiskierrolla. Olis säästynyt paljolta. Inhottaa kun kroppa pettää koko ajan.
Nyt sellanen tunne etten halua enää ikinä raskautua. Äkkiä vaan eroon tästä ja jatkamaan normaalia elämää. :/ toki mieli muuttuu kun on taas turvallisilla vesillä, mut nyt on tuntunut tältä pitkän aikaa.

TiinuLiinu ei voi siis millään olla mahdollista että syke siellä kohdussa olisi terve alkio? Ja vuoto olisi se kohdun ulkopuolinen?

TiinuLiinu ei voi siis millään olla mahdollista että syke siellä kohdussa olisi terve alkio? Ja vuoto olisi se kohdun ulkopuolinen?

Ei oikeastaan, enkä ees halua alkaa elättelemään toiveita, koska se alkio ei vastaa viikkoja, vaikka sydän sykki, mutta että kuinka kauan enää ja ultrassa näkyi kohdussa jotain "mössöä" ja sanoi, että suuri keskenmenon vaara. Ettei kovin lupaavalta näyttänyt. Kohdunsuu on auki, sekä ulompi että sisempikin.
Ja koska kohdunulkoinen + kohdunsisäinen niin ei oo hyvä yhdistelmä jos alkaa kohdunulkoinen alkaakin oireilla pahemmin, sitä pitää hoitaa. Ja en ala leikkiä hengelläni, olisin halunnut sen solusalpaajan jo viime viikolla, koska oon kuitenkin äiti, ja lapsi tarvitsee mua enemmän kun mä toista lasta.
Lääkäri Sano kuitenkin, että koska kivut ei painotu yhteen kohtaan ja on siedettäviä ja se möykky on itsekseen vähän kutistunut, voidaan katsella varmuudeksi vielä viikko, miten keho tämän hoitaa itsekseen. Ja näin kivuliaat supistusmaiset kivut verenvuodon kanssa kuulu normaaliin alkuraskauteen, ja kohtu yrittää selvästi häätää sieltä raskausmateriaalit. Ja koska supistukset on voimakkaita, ei sellanen pieni alkio todennäköisesti selviä, varsinkaan kun vielä kehitykseltä jäljessä. Ja kun ei oo mahdollista että olis hedelmöittynyt myöhemmin, mulla on niin varma ovulaatio aina.
Sitä mä nyt vaan toivon että keho nyt ees sen verran toimis oikein ja tyhjenis itsekseen,ei tarvis lääkkeitä tai kaavintaa. Oon sellanen nyt ja heti tyyppi, nii en jaksa tätä odottamista. En tiedä olisinko voinut jo vaatia niitä lääkkeitä jo nyt, olis varmaan pitänyt.
Lämmöt laskenut normaaliin 36.1-36.3 että sekin kertoo paljon. Ja se ettei rinnat oo arat ym. kaikki oireet kadonnut väsymystä myöden,että oon varma että kesken menee.

En vaan halua edes toivoa turhaan, koska mä tiedän tämän asian, tiesin sen vaan jo heti positiivisesta testistä. En tainnut iloita siitä yhtään, kun tiesin ettei tästä meille vauvaa suoda.
Eikä lääkärikään juuri toivoa antanut, kun sanoi että katsotaan kuinka keho itse hoitaa tämän, koska vuoto oli jo alkanut, vai tarviiko ensi viikolla sitten lääkkeet.

TiinuLiinu ymmärrän <3 Laitan kädet ristiin sun puolesta ja toivon et kaikki menee maaliin ja saat kehon toimimaan <3

Newmoon jes!!

Tiinuliinu, paljon tsemppiä :Heartred

Tokasta luukusta tuli sellanen tenga muna :smiley-ashamed005 ja kolmannesta pikkuvibra :woot:

Ei spoilereita :hilarious: vaik ei meil ollu ainakaan munan muodossa se hanbdjob sleeve tokasta luukusta..

Voimia tiinuliinu! :( Toivottavasti tulisi pian ulos.

NewMoon, jee kun hoidot pääsi etenemään. :)

Nipanderi, kiva kun saitte kivasti ekan ajan.

Dimou, kiva että en ole ainoa jolla kierrot venyy. Siis ei tietenkään kivaa että ne sullakin venyy, mut tiiät varmaan mitä tarkoitan. Alkaispa sulla pian vuoto niin pääsisit uuteen kiertoon!

Kuten eilen arvelinkin, tänään on kp1. Yks ovulaatio ehtisi vielä olla tänä vuonna, mut jos siitä plussaiskin niin plussa tulisi vasta ens vuoden puolella.

Musta tuntuu että mies ei innostuisi seksikalenterista... Meillä on paljon tylsemmät kalenterit. Mulla tee-kalenteri ja miehellä postissa tullut kuvakalenteri.

Voimia Tiinulle:Heartred toivottavasti kaikki sujuis nyt mahdollisimman kivuttomasti.

Täällä on tänään varmaan ovis. Sen verran ollut menkkamaista juilintaa, et ihmettelen kyllä jos ei lämmöt nouse huomenna.

Tiinu voimia, tiedän että turha sanoa kun en oo samaa läpikäynyt. Sillon kun pidemmälle pääsin niin se oli niin rankkaa ja aivot huus koko ajan et älä hötkyile enkä mä ikinä lisännyt itseä plussanneisiin. Toivottavasti nopeaa ohi <3 <3

NewMoon jee onnee!!

Oma napa : mikä hiton ei vuoda vuotaa ei vuoda juuppajaappaus mun keholla on?!? Eilen se beige, loppu. Duunis tuli enempi ruskee limaa ja kotonakin. Sit seki loppu. Pyyhkiessä ruskeaa. Muuten outoa venyvää limaa mut ruskeeta. Ei kipuja ku ajoittain oikealla muniksen seudulla. Pikku juilimista oli ja meni. Nyt ekaa kertaa olis vuoto joka sopii ns kiinnittymiseen mut tiedän ettei oo, en mä vaan onnistu näissä.

Ei spoilereita :hilarious: vaik ei meil ollu ainakaan munan muodossa se hanbdjob sleeve tokasta luukusta..

Nyt kiinnostaa. Mikä on handjob sleeve :hilarious: ja tenga muna :grin?? Vaikka mua inspais toi seksijoulukalenteri niin miestä varmaan vähemmän jos sellanen ois. Ja ehkä mulki vaan mielenkiinto siihen et mitä kaikkia ihmeellisyyksiä sieltä tulis :rolleyes: ehkä jotku vois olla hyödyllisiäkin..

Voimia Tiinuliinu:Heartred toivottavasti kaikki nyt menis mahollisimman nopeesti ja "kivuttomasti" eteenpäin niinkuin toivot.

Tiinuliinu, tiedän tunteen. Kun sain km tuomioni makoilin sängyssä loppupäivän ja itkin vain. Kauhea kuulla ettei ole toivoa. Se on yksi näitä päiviä joita muistan loppuelämäni. Vaikka vuoto oli kamalaa ja näin niin kyllä tuo melkein psyykkisesti on pahempaa. Meillä silti yritetään vielä, uutta matoa koukkuun. Sanoin että projektinimi loppuu edelliseen, jos halutaan niin keksitään jotain uutta. En usko pikarauskauksiin enää, vuosihan tässä varmaan menee ennen kuin tulee mitään plussia :)

Nyt kiinnostaa. Mikä on handjob sleeve :hilarious: ja tenga muna :grin?? Vaikka mua inspais toi seksijoulukalenteri niin miestä varmaan vähemmän jos sellanen ois. Ja ehkä mulki vaan mielenkiinto siihen et mitä kaikkia ihmeellisyyksiä sieltä tulis :rolleyes: ehkä jotku vois olla hyödyllisiäkin..

Voimia Tiinuliinu:Heartred toivottavasti kaikki nyt menis mahollisimman nopeesti ja "kivuttomasti" eteenpäin niinkuin toivot.
Mä oon niin huono noissa et mun sex life kokis ison kolauksen jos menisin leluilla leikkii heh

En tienny et tollasia on olemassa :hilarious: onneks mukana ohje/vinkkikirja. En usko et kenties mikään on hyödyllinen mut jos nyt ees kokeillaan :grin kivaa vaihtelua pakkoseksille :hilarious:

Perkule ku nyt juilii vasenta puolta vaik yleensä vaan oikeeta. Eikai tänäänki tarvi harrastella :wtf:

Takaisin