Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Dpo4, ei tunnu miltään, täysin normaali olo, harvinaisen oireeton ovulaatio. Ainakin ovistestiin tuli taas tosi vahva plussa, ja torstai-iltana alavatsaa nippaili. Rinnat ei kipeytyneet, alavatsakivut loppuneet. Odotellaan :)
Mitähän tässä vielä voisi tehdä ennen kuin pääsee tutkimuksiin hakeutumaan? Meillä on yritystä vasta puolisen vuotta, todellista, tikutettua yritystä vasta 4kk, mutta en vain usko että raskaus alkaa luonnollisesti. Alusta asti ollut sellainen tunne.
On otettu (muista syistä) peruslaboratoriokokeet, joissa kaikki ok. Ei diabetesta, ei kilpirauhasongelmia, ei anemiaa, kaikki kunnossa. On tehty tavallinen gynekologinen tutkimus, jossa ei mitään poikkeavaa, papakoe ok jne. Ovulaatiotesti näyttää vahvaa positiivista joka kuukausi, mutta raskaus ei ala.
Mulla on jostain syystä ihan sama ajatus, että raskaus ei tuu alkamaan luonnollisesti. 7kk yritetty, kp 2 tänään.. Vaikka tiedostan että joillakin vain kestää vähän pidempään, ja tälläinen reilu puoli vuotta ei ole pitkä aika loppujen lopuksi. Yksityinen gyne koitti mua kesällä lohduttaa, että vuosi yritetään rennolla otteella ja sitten otan yhteyttä jos ei oo tärpännyt. Mulla kans verikokeet ok, gynen tutkimuksessa ja ultrassa ei löytynyt poikkeavaa. Mies ei ole käynyt siemennesteanalyysissa vielä, alkukeväällä olisi tarkoitus sitten kun vuosi yritystä lähestyy.
Tässä mun viestissä ei ollut nyt päätä eikä häntää, mutta pointti oli että et ole yksin ajatuksien kanssa! Samassa veneessä ollaan:banghead:
tänään toinen viiva oli aavistuksen hailumpi ku kontrolli mut en voinu luottaa nii tein diginkin ja tyhjä ympyrä mutta näin digitikun viivoista et pian on plus eli varmaan huomenna.
Mitä tavan ovistikkuja suosittelette? Tuntuu et noi pct on vähän huonoja kun se testiviiva jää kapeammaksi kuin kontrolli ja just toisesta reunasta tummempi kuin toisesta niin haastavampi tulkita..

Vähän huumorilla yrittää keventää tunnelmaa.

saa nähdä mitä huomenna...

) ettei sieltä todennäköisesti paljastu yhtään mitään järkevää. No nyt on sitten pyyntöihin vastattu ja on järkevämpi ultrausaika kierron kannalta, mutta onhan toi nyt vähän tympeetä mennä uutenavuotena lääkäriin. Varsinkin kun suunnitelmissa oli viettää uuttavuotta ihan eri paikkakunnalla. Ja tympeetä sekin, että joutuu vain lisää odottelemaan. Vaikka toki suhteellisen nopeasti ollaan päästy hoitoihin, eikä tulevassa kierrossa muutenkaan varmaan olisi vielä mitään aloitettu.

mitäs sitten? Koska punkitioidaan? Onko saumaa, että saat kyytiläisen vielä tälle vuoteen?
oon ilonen sun puolesta! :) tuleeks sulle muita pistoksia kuin tuo elonva? Oliks se joku pitkävaikutteinen stimu vai?