Raskaaksi 2019

Nyt kiinnostaa. Mikä on handjob sleeve :hilarious: ja tenga muna :grin?? Vaikka mua inspais toi seksijoulukalenteri niin miestä varmaan vähemmän jos sellanen ois. Ja ehkä mulki vaan mielenkiinto siihen et mitä kaikkia ihmeellisyyksiä sieltä tulis :rolleyes: ehkä jotku vois olla hyödyllisiäkin..

Voimia Tiinuliinu:Heartred toivottavasti kaikki nyt menis mahollisimman nopeesti ja "kivuttomasti" eteenpäin niinkuin toivot.

Siis onks se joku runkkausjuttu:hilarious: ai taivas, anteeksi karkea kielenkäyttö:hilarious: mä oon ihan pudonnut näistä:hilarious::hilarious::hilarious:

Tiinulle pikaista toipumista:Heartred ei oo sanoja, niin kamala tilanne:Heartred

Mä voisin nyt ottaa sen virallisen kp1 kiitoskiitos. Kauhea ku eilen anto osviittaa et noni, sit aamul ei mitään. Toista lähtiessä klo 16 teidän aikaa tuntu et noni nyt. Noh, ne kivut katosi ja samalla tuo vuotokin kuin pieru Saharaan. Mun elämä kiusaa mua. Arvatkaa kuin monta kertaa oon tänään miettinyt et ihan just ku kaikki kuvailee kiinnittymisvuotoa.. Nimittäin ruskea lima ja noin tl vuotoo. Kivakiva. Seki vaan ruskeena pysyy. No, jos huomenna tulee niin olis kiva 28 päivän kierto. Tämä päivä ei kyl taida olla viel kp1 vaik kovin muka yritti. Voiko antibiootti kuuri vaikuttaa et vuoto on "Niagara naisella" just ja just havaittavaa?

Niin jannn et viel avannu mikä toi sleeve oli :hilarious: mut tulee kyl mieleen joku runkkausta helpottava väline miehelle tai naisen käytettäväksi miehelle :rolleyes:

Tavoistani poiketen testasin viel oviksen nyt illalla (yleensä testaan vaa aamuisin) ku tuli vähä sellasia oireita ja nyt tuli pc-liuskallaki tumma plus ja digiin hymy:happy: eli tietää petipuuhia viel tännekki tälle illalle! Hitsi ku eilenkin ja sit huomennaki pitäs viel jaksaa:wacky: mulle 3pv putkeen on vähä liikaa:wacky:
seki on jännä et mite sitä silti edelleen on pakko yrittää täysillä vaikka varmasti vähemmälläkin tulis sama tulos eli ei mitään tulosta.. Ei vaan pysty antaa periksi

Kiitos kaikille tsempeistä ja pahoitteluista :Heartred

Jään tähän varmaan taustalle seurailemaan, kun te plussailette. Jännä kun mua ei sinällään itketä ees tää tilanne. Tai turhautumis itkuja on ollut, mutta menetyksestä ei vielä surua. Eiköhän senkin aika tule, kun tämä kaikki on ohi. Siksi ehkä niin vahvana tunne että haluan lopettaa yrittämisenkin tähän :scratch
Tosin myös tuo kuoleman pelko, tavallaa, kun onkin ongelmia, nii tiedostaa että täälä on kuitenkin jo yksi lapsi joka tarvii äitiä, nii en halua vaatantaa sitä. Vaikka normaalisti raskaus pitäs olla ihan turvallinen ja luonnollinen asia. Mut joku pelko kytee selvästi.

Ymmärrän Tiinu, voimia :Heartred

Siis se on joku pieni pehmeä putkilo, sisäpuolella nystyröitä.. Joku runkkuputki juu :sex

Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää:hilarious: käytetäänkö sitä käsityöapuna vai voiko sitä hyödyntää myös yhdynnässä:hilarious:

Nyt en muista kaikkea mitä ohjeissa oli :hilarious: veikkaan et käsihommiin lähinnä. Kai sitä voi naiseenkin hieroa :hilarious:

Kiitos kaikille tsempeistä ja pahoitteluista :Heartred

Jään tähän varmaan taustalle seurailemaan, kun te plussailette. Jännä kun mua ei sinällään itketä ees tää tilanne. Tai turhautumis itkuja on ollut, mutta menetyksestä ei vielä surua. Eiköhän senkin aika tule, kun tämä kaikki on ohi. Siksi ehkä niin vahvana tunne että haluan lopettaa yrittämisenkin tähän :scratch
Tosin myös tuo kuoleman pelko, tavallaa, kun onkin ongelmia, nii tiedostaa että täälä on kuitenkin jo yksi lapsi joka tarvii äitiä, nii en halua vaatantaa sitä. Vaikka normaalisti raskaus pitäs olla ihan turvallinen ja luonnollinen asia. Mut joku pelko kytee selvästi.

Ihana, kun te plussaatte:hilarious: omalla kohdalla vahva veikkaus että ei tässä taas ihan vuodella (jos toisella) selvitä:bag::hilarious: (Edittinä. Aivan, se eka vuosihan meni jo:hilarious:)

varmasti ihan luonnollista, että nyt tuntuu, ettei enää ikinä:Heartred jaksamista päiviin.

Plaah, jomottelut loppu taas ja nyt on kylmä ja kuuma vuoronperään. Pitäis varmaan siirtyä suosiolla ens vuoden ketjuun, tuskin tässä kerkiää enää mitään tapahtumaan tälle vuotta. :meh:

Oon hetken pysynny taustalla ja keskittyä tulevaan jouluun ja kaikkeen muuhun... tänään kp1 vielä kerkee siis ovis tällevuodelle ja huonossa tapauksessa menkatkin alkaa just vuodenvaihteessa :smiley-ashamed005 15pv olis vielä vuosi ilman ehkäsyä päivä siinäpä ne kaikki tärkeimmät tästä navasta

Siellä oli taas vähän niitä ikäviä uutisia :Heartpink voimia sinne kaikille
Tais olla muutama hoitoon lähtijäkin :Heartpink (toi kuulisti muuten pahalta :violent001)

Täällä kp11. Ostin ekaa kertaa ikinä pcn ovistikkuja kun oon tähä mennes käyttäny aina digejä. Ja äh jotenkin ne on vaikeita ja jää epävarma olo :hilarious: tänään toinen viiva oli aavistuksen hailumpi ku kontrolli mut en voinu luottaa nii tein diginkin ja tyhjä ympyrä mutta näin digitikun viivoista et pian on plus eli varmaan huomenna. :cat: Mitä tavan ovistikkuja suosittelette? Tuntuu et noi pct on vähän huonoja kun se testiviiva jää kapeammaksi kuin kontrolli ja just toisesta reunasta tummempi kuin toisesta niin haastavampi tulkita..
Mun mielestä ja lukemeni perusteella monen muunkin mielestä just pc paras ja luotettavin. Alkuun kans ihmettelin noita ohuita viivoja, joita oli vaikea tulkita, kunnes joku täällä vinkkas et sitä pitää uittaa paaaljon pidempään kuin se ohjeen 3sek..
Nykyään uitan niin kauan että se väri on noussu ylös asti, tai ainakin melkein eli ehkä 15-20sek ja sit vaakana kuivumaan.
Tulee hyvät ja selkeät viivat ja pc:ssä viivat voimistuvat tasaisemmin kuin menessa, eli voi vähän jo aavistella tulevaa plussaa. Joissain on pelkkää blancoa kunnes plussa sit yhtäkkiä pärähtää.

omaanapaa, niin kp ois aikalailla 23 ja dpo 7-8. Eipä ole mitään ihmeempää raportoitavaa :confused005 Pientä jomottelua välillä, ei oikein mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Flon mukaan täti saapuisi ensi maanantaina jos kierto pysyy 27 päivässä.
Täytyy oikein ääneen ihmetellä kuinka nopeasti päivät on menny tällä kertaa!
Jos tälläkään kertaa ei tärppiä tule,niin seuraava ovis ois just ennen aattoa.

Täällä lämmöt aamulla 36,17 eli ei vieläkään nousua eilisistä jomotteluista huolimatta. Joko tää aamulämpöjen mittaus ei toimi (vaikka mittaan samaan aikaan joka aamu) tai sitte en vaan nyt ovuloi :sad001

Täällä lämmöt aamulla 36,17 eli ei vieläkään nousua eilisistä jomotteluista huolimatta. Joko tää aamulämpöjen mittaus ei toimi (vaikka mittaan samaan aikaan joka aamu) tai sitte en vaan nyt ovuloi :sad001

Höh :( ehkei kaikilla päde lämmöt? Mul nous taas pikkusen. Ei viel sinne ylimmälle mitä yleensä tai sit nousee pikkuhiljaa.

Noni, ei tää hätähousuilu nyt kyllä kannattanu, entistä enempi epätietonen olo :confused004

Sain cd earlysta niin haalean haamun, että siitä ei edes kuvaa saanu. Puoliso kyllä näki sen myös. Ovistestiin tuli kaks viivaa, mut testiviiva hailumpi. Vähän pelottaa voiko irrotuspiikki antaa haamun vielä dpo 12. Mulla on pc:n liuskoja vielä niin testaan varmaan seuraavaksi sitten dpo 14, huomenna ei varmasti mitään järkeä.

Ootko testaillu vielä uudelleen? :)

Höh :sad001 ehkei kaikilla päde lämmöt? Mul nous taas pikkusen. Ei viel sinne ylimmälle mitä yleensä tai sit nousee pikkuhiljaa.
Viime kierrosta ennen ovista 35,9 ja oviksen jälkeen 36,4-36,5. Ei tainnut olla tämä kierto meidän kierto, nyt jo sellainen aavistus :sad001 ei auta kuin odotella.

Mitäköhän tää nyt on kun tänään alkoi vuotaa? Vaikka sovelluksen mukaan pitäs olla ovulaatio viikko. Vai onko mun menkat edelleen sekasin

Nyytti, oireettomuuskin voi olla oire, meinaatko testailla? :)

Evelyn8, jospa ne lämmöt vielä lähtis nousuun!

Tiarella, mikä kp? Kierto kyllä kai voi olla pitkäänkin sekaisin.

Takaisin