Raskaaksi 2019

Viime kierrosta ennen ovista 35,9 ja oviksen jälkeen 36,4-36,5. Ei tainnut olla tämä kierto meidän kierto, nyt jo sellainen aavistus :sad001 ei auta kuin odotella.

Ei mullakaan yhtä hieno lämpökäyrä kuin viime kierros mut ei sekään plussaa tuonut. Toivotaan et saadaa ylläri reilun viikon päästä. Edelleen ihme nippailua muniksissa..
 
omaanapaa, niin kp ois aikalailla 23 ja dpo 7-8. Eipä ole mitään ihmeempää raportoitavaa :confused005 Pientä jomottelua välillä, ei oikein mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Flon mukaan täti saapuisi ensi maanantaina jos kierto pysyy 27 päivässä.
Täytyy oikein ääneen ihmetellä kuinka nopeasti päivät on menny tällä kertaa!
Jos tälläkään kertaa ei tärppiä tule,niin seuraava ovis ois just ennen aattoa.

Ollaan aika samoissa. Sekä fiiliksiltä että päiviltä. Minulla Flo arvelee menkkoja tiistaille.

Onko Alexie testaillut uudelleen?
 
Nyytti, oireettomuuskin voi olla oire, meinaatko testailla? :)

Evelyn8, jospa ne lämmöt vielä lähtis nousuun!

Tiarella, mikä kp? Kierto kyllä kai voi olla pitkäänkin sekaisin.
Joo toki voi, mulla ei oikein ole fiilistä suuntaan tai toiseen. Kaikki on mahdollista, rennoin fiiliksin :)
En tiedä aionko testailla ennen oletettuja menkkoja, mikään himotestaaja en ole, mutta joskus rupeaa kutkuttamaan niin et tekee mieli ees pari päivää aiemmin vähän kokeilla tsänssejään, we´ll see :)
 
Täällä mennään Flon mukaan kp 37, viimeisin vuotopäivä oli 24 päivää sitten, eli kai ne menkat kohta pitäisi alkaa. Jos menkkavuotoa oli about 5-7 päivää kuten normaalisti, niin se tarkoittaa että olisi oikeasti kp 29-31 nyt... Sekin on jo aika pitkä kierto mulla. Viimeksi oli näin pitkä kun poistin kierukkaani. Ehkä kkm on vähän samanlainen kokemus ja sekoittaa pakkaa kunnolla! Testiä... Pitäisikö kohta jo miettiä sitä? Onko muilla ollut ovuloimattomia tai kierto sekaisin km/kkm jälkeen?
 
Vaikka kuinka yrittää olla positiivinen, niin joinain päivinä vaan oikeen sieluun saakka sattuu tää pettymys oman kehon toimimattomuuteen:sad010

Piristystä kaivataan:happy: mitä seksikalenterista tuli tänään?
 
Täällä mennään Flon mukaan kp 37, viimeisin vuotopäivä oli 24 päivää sitten, eli kai ne menkat kohta pitäisi alkaa. Jos menkkavuotoa oli about 5-7 päivää kuten normaalisti, niin se tarkoittaa että olisi oikeasti kp 29-31 nyt... Sekin on jo aika pitkä kierto mulla. Viimeksi oli näin pitkä kun poistin kierukkaani. Ehkä kkm on vähän samanlainen kokemus ja sekoittaa pakkaa kunnolla! Testiä... Pitäisikö kohta jo miettiä sitä? Onko muilla ollut ovuloimattomia tai kierto sekaisin km/kkm jälkeen?
Mulla oli tyhjennyksen jälkeen ovuloimaton kierto. Seuraaviin sitten ovuloin testien ja olojen perusteella, mutta loppukierrosta tiputteli. Siihen sain sit terot.
 
En tiiä mulla vaan näyttää 27:wideyed:
Liekkö mulla sitten kanssa tuo että ei ole ovista nyt :sorry:
 

Liitteet

  • Screenshot_20191204-162616.jpg
    Screenshot_20191204-162616.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 123
Kp27 vissiin nyt. Vai miten se meni. No, vuoto alkoi. Punaista holvaa mut kipu uupuu ja muutenkin ihan kummalliset mutta virallisesti kp1 today eikä harmita!!

Plussa puhurit muille :Heartred

Minä jään seuraan tilannetta koska ovis nyt tulis ja kumminkin aloitan progen. Aamulämpö eilen 35,7 ja tänään huimat 35,5 eli dippas ja kunnollisesti
 
Kerrankin suht tasainen käyrä. Toi pari heittoa ylös oli loppukierrossa mut nyt tuli dipit ja vuoto niin ja uskon et ovis oli toi dippi nro2 eli ennen ku sovellus väitti oviksen olleen. Lyhyt luteaali, mut oudot on kyl nää mun menkutkin
 

Liitteet

  • Screenshot_20191204_162819.jpg
    Screenshot_20191204_162819.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 89
Miks mulla on ristiriidassa tiedot, luulin et ku kiinnittyy niin lämmöt tippuu ja nousee, nyt kuulin et kiinnittyminen olis et lämmöt nousee piikin ja sitte pysyy siel muttei laske??
 
Täällä mennään Flon mukaan kp 37, viimeisin vuotopäivä oli 24 päivää sitten, eli kai ne menkat kohta pitäisi alkaa. Jos menkkavuotoa oli about 5-7 päivää kuten normaalisti, niin se tarkoittaa että olisi oikeasti kp 29-31 nyt... Sekin on jo aika pitkä kierto mulla. Viimeksi oli näin pitkä kun poistin kierukkaani. Ehkä kkm on vähän samanlainen kokemus ja sekoittaa pakkaa kunnolla! Testiä... Pitäisikö kohta jo miettiä sitä? Onko muilla ollut ovuloimattomia tai kierto sekaisin km/kkm jälkeen?
Mulla kierto edelleen sekaisin elokuussa tapahtuneen kkm:n takia. Eka kierto oli pitkä, 45 päivää, muttei toki ollutkaan normaali kierto. Sillon sain kyllä ovisplussan, mutta tosi myöhään. Sen jälkeen ollut kierto päälle 30 päivää, ovis myöhästynyt ja sen myötä kierto pidentynyt. Ärsyttää, kun kierto pidentynyt, mut ei auta. Toivottavasti kierto kierrolta lyhentyis tai raskautuisi mielummin.
Tsemppiä:rolleyes:
 
Ootko testaillu vielä uudelleen? :)

Joo, nega tänään aamulla pc:n liuskalla :sad001 Aika kurja olotila. Meillä on rahaa enää yhteen hoitoon (yk3) ja sit täytyy säästää lisää rahaa. Stressitasot pilvissä töiden ja tän yrittämisen vuoksi, harkitsen vielä et pidetäänkö joulukuu hoitotaukoa ja jatketaan tammikuussa. En vaan tiiä pystynkö pitämään taukoa. Soitan huomenna klinikalle.

Paljon voimia kaikille ja toivottavasti muut sais ennen joulua/uuttavuotta vielä plussia :Heartred
 
Joo, nega tänään aamulla pc:n liuskalla :sad001 Aika kurja olotila. Meillä on rahaa enää yhteen hoitoon (yk3) ja sit täytyy säästää lisää rahaa. Stressitasot pilvissä töiden ja tän yrittämisen vuoksi, harkitsen vielä et pidetäänkö joulukuu hoitotaukoa ja jatketaan tammikuussa. En vaan tiiä pystynkö pitämään taukoa. Soitan huomenna klinikalle.

Paljon voimia kaikille ja toivottavasti muut sais ennen joulua/uuttavuotta vielä plussia :Heartred


Tsemppiä teille :Heartred toivottavasti ens kerta on teidän kerta :smiley-angelic003 olet varmaan jo kertonutkin, mutta saanko vielä kysyä paljonko yksi hoitokerta maksaa?
 
Tsemppiä teille :Heartred toivottavasti ens kerta on teidän kerta :smiley-angelic003 olet varmaan jo kertonutkin, mutta saanko vielä kysyä paljonko yksi hoitokerta maksaa?

Kiitos :Heartred
Tällä kertaa meni 1130€, eli folliultra, inssi+ultra ja lääkkeet. IVF-hoitoihin meillä ei oo varaa ollenkaan, eli mennään näillä inseminaatioilla niin kauan kuin tärppää. Lääkäri puhui et 3-4 inssiä ja sitten otetaan lisää lääkkeitä avuksi, jos ei oo tärpännyt.
 
Takaisin
Top