Raskaaksi 2019

En mää tiie itekkä, mut nyt tosi vähä aikaa oviksesta ni paha nyt viel sanoo mitään suuntaa tai toiseen. Ittee vaa lähinnä ärsyttää ja hävettää aina innostuu,ku näkee muka jotain. :sorry:
Jos mulla on silmälaseissa joku viiva vakipaikalla ja se tekeeki sen viivan just tohon kohtaan :D
Kyl mä näin viimeks nois haamun. Nyt on oikeesti näyttö rikki niin en nähny mitään plussa vai ei osastolla muissa niin jätän suosiolla arvioinnit muille. Mulle joku sano et anovulatorisessa kierrossa voi näyttää viivanpaikka ja haamui.. Itsellä Pco ja usein anovulatorinen kierto mut nyt 3 edellistä ollut ihan ovulatorisii, niin ei oo tullu viivanpaikkaakaan näkyviin testeis. Toivottavasti sul muuttuu plussaksi! Testasitko oviksen?

Neljättä kertaa nyt peräkkäin näyttäis ovis tulevan kp15, eli tänään kp14 aikaisin aamulla O+ :)
Talleteltu on viime yönä ja kaks pienempää ajotti niin hyvin, että molemmat kipitti peräkanaa meiän sänkyyn just kun oltiin valmiita :hilarious:
Jospa huomenna vielä ja sit saa siirtyä piinailemaan taas!

Tervetuloa piinailemaan:smiley-angelic003

Dpo8 tänään, aamulämpö 36,7c. Mua ihmetyttää toissapäiväinen yhtäkkinen vv tulva. Ja sitkun bongasin sitä rusehtavaa/ veri tuhrua tipan myös. Nyt taas totaalisen kuivaa.. Olo ei oo yhtää semmonen et ois käynyt tärppi, mut mietityttää tuo yhden päivän kestänyt tulva. Ehkä parempi kun ei kokoajan miettis näitä oireita ja muita, ainakin mulla menee vaa pää solmuun mut minkäs teet:whacky011

Seurailen edelleen täällä taustalla teidän keskuteluja, ihanasti plussia tullut lisää ja toivottavasti saadaan vielä kunnon aalto tähän loppuvuoteen :)

Noista lämmöistä pakko vähän kommentoida, kun itse ehdin ennen tärppiä mittailla niitä tosi tarkasti Natural Cycles -sovelluksen kanssa muutaman kierron. Eli tosiaan on tärkeää mitata heti heräämisen jälkeen aamulla ennen nousemista ja kielen alta. Ja olisi hyvä olla mittari, joka näyttää 2 desimaalia. Lyhyet yöunet, krapula yms. voi aiheuttaa lämpötilojen heittelyä.

Omissa mittauksissa mulla nousi aina oviksen jälkeen pikkuisen lämmöt, lisäksi kesähelteet kyllä nosti vähän lämpöjä. Mulla oli siis normikierroissa ero ehkä 0,2 astetta eli tosi vähän, mutta tärppikierrossa yhtäkkiä lämmöt nousi selvästi korkeammalle (ero 0,5 astetta ja jopa enemmän) ja lisäksi lämmöt dippasi ~DPO 5 ja DPO 10 sitten plus.

Mitä mieltä? Monivitamiini poretabletit vai erikseen vitamiini ja foolihappo? Vai onko mitään väliä? Poretabletissa foolihappo on 400 kuitenkin.

En ite tykkää poretableteista kun en pysty muutenkaan hiilihapollisia oikeen juomaan. Mulla oli sellasia mama monivitamiini pilsuja, mut ne loppu enkä oo saanu aikaseks ostaa uusia. Niin oon nyt vetänyt perus monivitskuja ja foolia erikseen kun oli kaappiin jäänyt. Sit noiden lisäks mulla on rautalisä käytössä

Mulla käytössä mamavita, ubikinolia, extra d:tä ja olen myös rautakuurilla. On ollut käytössä myös erikseen monivitamiini ja fooli jossain kohtaa. Ei kylläkään poreena. En tiedä että miten olomuoto vaikuttaa esim. Imeytymiseen? Kertokaa viisaammat:happy:

Kyl mä näin viimeks nois haamun. Nyt on oikeesti näyttö rikki niin en nähny mitään plussa vai ei osastolla muissa niin jätän suosiolla arvioinnit muille. Mulle joku sano et anovulatorisessa kierrossa voi näyttää viivanpaikka ja haamui.. Itsellä Pco ja usein anovulatorinen kierto mut nyt 3 edellistä ollut ihan ovulatorisii, niin ei oo tullu viivanpaikkaakaan näkyviin testeis. Toivottavasti sul muuttuu plussaksi! Testasitko oviksen?

Joo testasin, selkee ovis oli ja hailurat tosta alimmasta eteenpäin (nuo kaks vikaa siis ma ilta ja ti päivä). Viimekierrossa tikutin myös oviksen ja kierto venyi pari kolme päivää pidemmäks. Voihan se olla ollu kemiallinenkin,kun viimekierron testit oli selkeempiä kuin nyt nämä alkupäivien tuotokset. Ja sitä edellinen kierto oli varmaankin ovuloimaton,koska venyi yli viikolla normaalista.
Ny vaa jännitetään.

Liitteet

• IMG_20191125_100832.jpg
    IMG_20191125_100832.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 187
Seurailen edelleen täällä taustalla teidän keskuteluja, ihanasti plussia tullut lisää ja toivottavasti saadaan vielä kunnon aalto tähän loppuvuoteen :)

Noista lämmöistä pakko vähän kommentoida, kun itse ehdin ennen tärppiä mittailla niitä tosi tarkasti Natural Cycles -sovelluksen kanssa muutaman kierron. Eli tosiaan on tärkeää mitata heti heräämisen jälkeen aamulla ennen nousemista ja kielen alta. Ja olisi hyvä olla mittari, joka näyttää 2 desimaalia. Lyhyet yöunet, krapula yms. voi aiheuttaa lämpötilojen heittelyä.

Omissa mittauksissa mulla nousi aina oviksen jälkeen pikkuisen lämmöt, lisäksi kesähelteet kyllä nosti vähän lämpöjä. Mulla oli siis normikierroissa ero ehkä 0,2 astetta eli tosi vähän, mutta tärppikierrossa yhtäkkiä lämmöt nousi selvästi korkeammalle (ero 0,5 astetta ja jopa enemmän) ja lisäksi lämmöt dippasi ~DPO 5 ja DPO 10 sitten plus.

Joo en mäkään usko että randomisti keskellä päivää otettu lämpö vielä kertoo juurikaan. Tai yksittäisesti mitattu lämpö. Mutta koska tämä piinausmania, niin ymmärrän yskän:hilarious: tekee mieli testata mitä tahansa.

Kokeilin yhdessä vaiheessa tätä, mutta epäilen että nää mun vuotohäröilyt jotenkin sekoitti koko käyrää. Oviksen jälkeen kyllä pomppaa 0,5 astetta. Siitä muutaman päivän päästä droppasi ja pysyi alhaalla kp1:een asti. En tiedä, mut en jaksanut jatkaa sitä hommaa sen pidemmälle.

Kyl aamuisin huomaa eron. Ja iltapäivä lämmöt on ollu precis samat eli ennen ovista 36,3/36,4 ja jälkeen heti 36,9 ja 37 nous.. Eli aamut aina hitusen mut niin.. Uskon et ne nousee vielä tosta myös aamulla.

Toi vv niin ihme lorahdus eilen eli periaatteessahan olis jo dpo5/6 mut proge 4 pv eli siis dpo6/7 apuva. Mut juu eilen lorisi vv pitkin reisiä mikä on mulle tavaton ja pisti vähän kohdun tienoille. Liekö kroppa yrittää raskautua taas. Noh, saas nähdä. Mut joo kyl luge lisää tota vv mut tommonen mitä nyt ollu on kyl ihmeen runsas jopa mulle. En tiedä voiko se yks kerta mitään tehdä ku se oli pari Päivää ennen ovista ku ei tajuttu et se tulee niin aikasin ja voiko limis olla hyvä. Kokeiden takia toivon menkkoja mut eipä haittaa jos tulisi pysyvä plus. Saa sitä haaveilla heh

Mulla itellä kokemusta tableteista ja meinaan aina oksentaa kun semmosia otan, tykkään enemmän nesteen muodossa ottaa. Toki olen ostanut valmiiksi tabletit ja kalaöljyt, jotka alan ottaa kun plussa tulee.

Oliko tämä nyt sellanen teksti, että tähän kerätään kaikki käytössäolevat arvioinnit? Kannan korteni kekoon ja minä valitsen arvioinniks ton käytännöllisen :)

Ei, luulen et bugi tehny osan arvioinneista :hilarious:

Edz plussatuulia!

Mä näin ihan outoa unta.. Vaikee ees selittää mut ihan ku jossain kuplassa/akvaariossa ois voinu katsoa alkiota, se näytti kyl enemmän joltai kalanpoikaselta et oisko sit soluja/blasto ollu :hilarious: sit näin silmien värin ja vilauksen tulavaisuuteen jostain 3v pojasta? Joopa joo vissiin sylkiovistesti ja illan ohjelma vaikutti uneen :hilarious:

Ei, luulen et bugi tehny osan arvioinneista :hilarious:

Edz plussatuulia!

Mä näin ihan outoa unta.. Vaikee ees selittää mut ihan ku jossain kuplassa/akvaariossa ois voinu katsoa alkiota, se näytti kyl enemmän joltai kalanpoikaselta et oisko sit soluja/blasto ollu :hilarious: sit näin silmien värin ja vilauksen tulavaisuuteen jostain 3v pojasta? Joopa joo vissiin sylkiovistesti ja illan ohjelma vaikutti uneen :hilarious:

Varhaisultrassakin se alkio kyllä näyttää vielä ihan sellaiselta alien-päiseltä riisinjyvältä :hilarious::hilarious: Nt-ultrassa alkaa sitten jo vähän muistuttaa ihmistä. Ja juu, tää oli uni, mutta piti nyt mainita kun tuli omat ultrausmuistot tästä mieleen.

Joo testasin, selkee ovis oli ja hailurat tosta alimmasta eteenpäin (nuo kaks vikaa siis ma ilta ja ti päivä). Viimekierrossa tikutin myös oviksen ja kierto venyi pari kolme päivää pidemmäks. Voihan se olla ollu kemiallinenkin,kun viimekierron testit oli selkeempiä kuin nyt nämä alkupäivien tuotokset. Ja sitä edellinen kierto oli varmaankin ovuloimaton,koska venyi yli viikolla normaalista.
Ny vaa jännitetään.
Mulla oli ton tm / km jälkeen ovis melkein heti mikä mulle on hyvin epätavallista mut en tiiä niin kävi.. Eli joskus keho hakee omaa paikkaa ja tunsin noiden km ja tm jälkeen selkeämmin kaikki muutokset.. Anovulatorisessa kierrossa ihan eri jutut nyt kivut ja selkeästi tuli lima ku yleensä ei tunnu tulevan vaik oliskin ovis..

Varhaisultrassakin se alkio kyllä näyttää vielä ihan sellaiselta alien-päiseltä riisinjyvältä :hilarious::hilarious: Nt-ultrassa alkaa sitten jo vähän muistuttaa ihmistä. Ja juu, tää oli uni, mutta piti nyt mainita kun tuli omat ultrausmuistot tästä mieleen.

Joo niinpä, sellainen värisevä syvänmeren olio, joku katka ehkä:hilarious: mä taas näin unta, et me jätettiin esikoinen tylysti jossain suurkaupungissa yksinään nukkumaan ulos kun lähdettiin leffaan:sad010 ihan hirveä uni ja olis tehny vaan mieli itkee ku heräsi. Aina välillä surulliset ihmiskohtalot kummittelee unissa.

Mä kyl mietin tos et jos ny tulis plus niin olis parasta olla pysyvä.. Toisaalta jos ei niin ehkä ottaa ny tosissaan! Meil on se riski kuitenki ku oltii ilman ehkäisyä ja sit tuli puskista ovislima ja kivut ja kyl ne voi elää sen 3 pv hyvinkin.. Eli tsänssi on mut aika olematon. Miksiii mun pitää elätella toiveita?!?

Ja periaatteessa vai lisääntyneen vvn takia huooh

Äh todella rasittavia noi ihmeelliset "tykkäykset"! Nyt pakko käydä monesti päivässä kattoo ettei multa oo tullu mitään ja kyl niitä vaan tulee! En oo tällästä juuri ennen huomannu.. Mietin oisko joku tylsistynyt koodari tms käyny hakkeroimas täällä ja nyt noit tulee :bored: :rolleyes:

Mä oon monesti miettiny pitäskö alkaa seurata länpöjä. Kiinnostais mut pelkään et sit liikaa stressaan niistä jo tän nykysen stressin lisäks. Toiseksi mun heräämisajoissa on suurta heittoa lähes päivittäin ja varsinkin viikonloppusin niin en kuitenkaa pystyis luottaa niihin, vai heräättekö te jotka mittaatte aina samaan aikaan? Kun niinhän se kuuluis tosiaan tehdä. Ja kolmanneksi pitäs käydä ostaa uus mittari sitä varten, en varmana laita tota meidän vanhaa joka ollu ties kenen hikikainalossa suuhuni :sick009 :laughing002

Äh todella rasittavia noi ihmeelliset "tykkäykset"! Nyt pakko käydä monesti päivässä kattoo ettei multa oo tullu mitään ja kyl niitä vaan tulee! En oo tällästä juuri ennen huomannu.. Mietin oisko joku tylsistynyt koodari tms käyny hakkeroimas täällä ja nyt noit tulee :bored: :rolleyes:

Mä oon monesti miettiny pitäskö alkaa seurata länpöjä. Kiinnostais mut pelkään et sit liikaa stressaan niistä jo tän nykysen stressin lisäks. Toiseksi mun heräämisajoissa on suurta heittoa lähes päivittäin ja varsinkin viikonloppusin niin en kuitenkaa pystyis luottaa niihin, vai heräättekö te jotka mittaatte aina samaan aikaan? Kun niinhän se kuuluis tosiaan tehdä. Ja kolmanneksi pitäs käydä ostaa uus mittari sitä varten, en varmana laita tota meidän vanhaa joka ollu ties kenen hikikainalossa suuhuni :sick009 :laughing002

Mä oon kanssa aiemmin jättänyt lämpöjen mittaillut sikseen kun en oo halunnut lisää stressiä tähän yritykseen. Nyt aloin sit tylsyyksissäni mittailemaan, mutta saa nähdä kauan tätä intoa kestää. En ehkä jaksa kuitenkaan tulevissa kierroissa mittailla ja ottaa ns. Tavaksi.

Takaisin