Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No itse aloitin jotta tuntisin kiertoni paremmin. Noh, auttaa kun herään joka aamu ja työnnän mittarin suuhun puoliunessa ja katson tuloksen ja nousen ylös. Ainoat pienet muutokset tullut kun kylmyi ilmat. Sitte on ollu ihan normia tms ja heitot ovulatorisesa kierrossa selkeet. Nytki sit iltapäivällä sama aika ja olosuhteet ni ei ne heitä kyl paljoa, paitsi jos on juossu jne.. Mut pääsääntöisesti oviksen jälkeen aamulla 36 ja iltapäivällä 36,9 / 37Äh todella rasittavia noi ihmeelliset "tykkäykset"! Nyt pakko käydä monesti päivässä kattoo ettei multa oo tullu mitään ja kyl niitä vaan tulee! En oo tällästä juuri ennen huomannu.. Mietin oisko joku tylsistynyt koodari tms käyny hakkeroimas täällä ja nyt noit tulee![]()
Mä oon monesti miettiny pitäskö alkaa seurata länpöjä. Kiinnostais mut pelkään et sit liikaa stressaan niistä jo tän nykysen stressin lisäks. Toiseksi mun heräämisajoissa on suurta heittoa lähes päivittäin ja varsinkin viikonloppusin niin en kuitenkaa pystyis luottaa niihin, vai heräättekö te jotka mittaatte aina samaan aikaan? Kun niinhän se kuuluis tosiaan tehdä. Ja kolmanneksi pitäs käydä ostaa uus mittari sitä varten, en varmana laita tota meidän vanhaa joka ollu ties kenen hikikainalossa suuhuni![]()
![]()
Katoin ja ei näy mut oon joihinkin laittanut optimistinen enkä edes käy koko ryhmässä ja noi jokka laittanut niin ollu tuntemattomia paitsi yks teistä mut saatto olla oikeesti ei samaa mieltä ku aina ei voi olla mut noi tyhmä jutut on tullut pääasiassa joiltain ketä en tiedä enkä näe et heille joku olis laitellu mitään et liekö ees kirjoitelleet missään. Kunhan sotkee pakkaa vähänKatsokaapas itsekin, onko teille ilmestynyt ihmeellisiä arvioita mitä ette tiedä antaneenne..
Myönnettäköön, että itse tuli välillä mitattua myös iltalämpöjä (ja päivälämpöjäkin), kun kovasti toivoin, että ne lämmöt nousisi kunnolla. :angelic: Kesähelteillä mulla oli lämmöt selvästi koholla ja ehdin jo toivoa raskautta, mutta sillä kerralla tipahdin sitten korkealta ja kovaa. Siksi en tärppikierrossa enää uskaltanut toivoa, että ne kohonneet lämmöt oikeasti olisi merkki jostain, mutta kyllä ne vaan selvästi nousi verrattuna muihin kiertoihin verrattuna enemmän ja pysyi korkealla.Klikkaa tuolta oikealta yläkulmasta sun nimeä ja sieltä kohta "antamasi arviot". Mäkin käytän puhelinta.
Ootko saanut jotaki keltarauhasvalmistetta pitkittää luteaalia? Tuleeko siul aina tuhru dpo9 aikoihin vai voisko olla kiinnittyminen?Hui noiden virhearvioiden määrää! Toivottavasti selviää pian, varmaan vaan joku bugi kyseessä.
Täällä dpo 9 tai 10, tuhruttelee jo. Taisi olla tässä tämä kierto.
Ootko saanut jotaki keltarauhasvalmistetta pitkittää luteaalia? Tuleeko siul aina tuhru dpo9 aikoihin vai voisko olla kiinnittyminen?
Tämä oli vasta 3. kierto kkm:n jälkeen ja 2. kierto, jossa oviksen tikuttaminen onnistui varmasti, niin ei ole oikein ollut vertailumateriaalia luteaalivaiheen pituuksista. Viime kierrossa luteaali oli 12 pv, mikä on ilmeisesti ihan ok.
ja haluan että esikoinen saa pitää äitinsä äitinänsä. Oon ollut vaan alamaissa plussasta asti. En oo kertaakaan saanut hyvää oloa näistä kahdesta viivasta, mitä niin kovasti toivottiin. Vaistoonsa kannattaa luottaa.Moikka pitkästä aikaa!
Täälä pitäs olla 6+1 mut kohdunulkoinen epäily, kohtu oli tyhjä. Seurataan tilannetta. Vasemmalla pistävää kipua ja kohdun aluelin arka.
Rehellisesti sanottuna kaduttaa kun en kuunnellut sisäistä pientä epäilyä, että keskittyäkö siihen kesän reissuun vaan ja jättää kokonaa yrittäminen :/ sit kövi näin

Moikka pitkästä aikaa!
Täälä pitäs olla 6+1 mut kohdunulkoinen epäily, kohtu oli tyhjä. Seurataan tilannetta. Vasemmalla pistävää kipua ja kohdun aluelin arka.
Rehellisesti sanottuna kaduttaa kun en kuunnellut sisäistä pientä epäilyä, että keskittyäkö siihen kesän reissuun vaan ja jättää kokonaa yrittäminen :/ sit kövi näin

Voihan vitsit:arghh: miten noi kohdunulkoiset? Miten niitä seurataan? Eikö sille tehdä mitään vielä? Eikös voi olla aika kohtalokkaitakinanteeksi kysymystulva. Paljon tsemppiä ja jaksamista tilanteeseen
![]()
Hcg arvoja mitataan, ja jos ne vaan jatkaa nousua, eli keho ei itse hävitä sitä raskausmateriaalia, niin annetaan joku sytostaatti piikki (en muista tarkemmin nimeä) mikä kuivattaa sen raskausmateriaalin, niitä voi joutua antamaan jopa 3 kuulemma jossain tapauksissa. Pitää käydä verikokeissa hcg arvoja mittauttamassa nyt pahimmillaan monta viikkoa. Ilmeisesti ne pitäs olla alle 10 että sais luvan jatkaa normaalia elämää.
Olisin kyllä halunnut heti sen piikin, mutta koska arvot oli mulla nyt alle 2000 nii kuulemma seuranta vielä riittää. Luulis että potilaan toivetta kuultais. Kun kuitenkin aika siedettävä tämä sytostaattihomma ois. Siihen kuitenkin vielä varmasti tässä päädytään :/
oon miettinyt monesti että mitä sulle kuuluu ja miten kävi.Eikä, oon tosi pahoillani <3 ymmärrän tuon tunteen mut en silti koska en ole sinä... Toivottavasti pian saat apua ja sinua kuunnellaan <3 voimahalit minulta ja varmasti kaikilta!Moikka pitkästä aikaa!
Rehellisesti sanottuna kaduttaa kun en kuunnellut sisäistä pientä epäilyä, että keskittyäkö siihen kesän reissuun vaan ja jättää kokonaa yrittäminen :/ sit kävi näin.
Lisäys vielä. Vaikka tiesinhän mä heti alusta, että ei tunnu siltä että kaikki ois hyvin, oli sitä niukkaa vuotoakin, sitä tuli välillä ja oli lähinnä pinkkiä ja rusehtavaa ja pari kertaa ihan verta pyyhittäessä. Hirveesti ollut menkkajomotusta. Alaselkä kipeä, varsinkin vasemmalta. Nivusia särkee ja vihloo polviin asti, ihan kuin ennen menkkoja. Oon vaan odotellut ja oikeasti toivonutkin että alkais jo se vuoto. Sit tänää tuli aamusta sen verran voimakasta kipua että pääs ultraan ja vaikka vasta 6+1, nii pitäs näkyä edes jotain kohdussa, (kun jotkut näkee jopa sykkeen) , jos sielä jotain olisi.
Haluaisin että tää ois vaan ohi. Ei meinata yrittää hetkeen uudestaan. Ei vaan oma pää kestä. Oon onnellinen esikoisestaja haluan että esikoinen saa pitää äitinsä äitinänsä. Oon ollut vaan alamaissa plussasta asti. En oo kertaakaan saanut hyvää oloa näistä kahdesta viivasta, mitä niin kovasti toivottiin. Vaistoonsa kannattaa luottaa.