Raskaaksi 2019

Juu niin on!

Mutta katsoin omia antamiani arvioita niin mulla on mennyt joku huonoa kieltä - arvio ja vanha - arvio ihan semmosiin ketjuihin mitä en lue. Oon varmaan avannut joskus vahingossa, mut en kyllä tiedä miten se arvio sinne on päätynyt :bookworm:

Toki onhan niitä, jotka haluaa hämmentää. Kaikenmoisia aina ketjuissa pyörii :dead:

Mä mietin seuraatko mua tahalteen vai (luultavasti) vahingossa? Ja mitä se edes tarkoittaa :grin
 
Taitaa foorumi pistää arvalla reaktioita...toiv ei multa outoja reaktioita!

Mä oon nyt kattonut, että jos oon saanut jonkun tyhmä, vanha tms. kommentin, niin sen antaja on aina ollut joku kirjain-numerokoodi, ei siis niinkään kukaan jäsen. Eli voisko olla joku virus tms. :think005 Yhden ainokaisen kerran olen selannut puhelimella foorumia ja silloin kyllä noiden arviointien antaminen oli nakkisormelle hyvin haastavaa. :smiley-angelic006

Itse annan vain ja ainoastaan hyviä arviointeja, negatiiviset ajatukset jätän ihan vain omikseni tai sitten vastaan kirjoittajalle suoraan... Että pahoittelut omasta puolestanikin, jos olen tietämättäni jonkun tunteita loukannut! :sorry:


Oma napa, se tärkein napa: Virallinen KP 1! Tyhjennyksestä katsottuna kp 37, joten se on juhlan paikka. Kakkua ja pullaa, luvan kanssa. :hello2:hello2:hello2

Ihanaa päivää ja mukavia pyhäpäivän talletuksia, kärvistelyjä ja pettymyksiä! Tehkää olostanne mukavat. :Heartred
 
Täällä myös yks nakkisormi, jonka antamia arvioita ei kannata ihmetellä :D Kaikkia virhepainalluksia ei millään huomaa. Mutta nyt ollu tosiaan monissa ketjuissa kummallisia arvioita.
 
Mä taas kun oon jonkun muun listaa katsonut niin noita huonoa kieltä sun muita on kyl aktiiviset laittanut.. Mut ehkä foorumi näyttää väärin kuka on laittanu? Mulle ei viel oo kukaan laittanu pitkään aikaan :grin antaa tulla vaan! :hilarious:

Kävin kattoo omat laittamani, aika sellaiset kun mielestäni oon tarkoittanutkin. Joku luova oli kyllä lipsahtanut sulle:hilarious: mut onneks se ei oo kauheen paha:hilarious: luovaksi sitä itsensä jo tässä vauvantekopuuhassa alkaa ainakin itse itsensä jo tuntemaan:hilarious:

Tykkäsin siitä sovelluksesta. Siinä ei ollut noita, vai oliko? Mut ei ainakaan noin montaa? Mun puolesta ei tarviis edes tollasia merkkejä olla ollenkaan.

Omaa napaa, aletaan lähestyä kaksinumeroisia kp:tä, ehkä joku 10, en jaksa käydä tarkistaa edes. Ottanut näiden kaa nyt aika rennosti. Ei vielä suurempia viitteitä ovulaatiosta, katsotaan onko vielä ensi viikollakaan. Flo ennusti ovista muistaakseni tulevaksi kp18, että sen puitteissa tylsiä aikoja elellään.
 
Mä oon nyt kattonut, että jos oon saanut jonkun tyhmä, vanha tms. kommentin, niin sen antaja on aina ollut joku kirjain-numerokoodi, ei siis niinkään kukaan jäsen. Eli voisko olla joku virus tms. :think005 Yhden ainokaisen kerran olen selannut puhelimella foorumia ja silloin kyllä noiden arviointien antaminen oli nakkisormelle hyvin haastavaa. :smiley-angelic006

Itse annan vain ja ainoastaan hyviä arviointeja, negatiiviset ajatukset jätän ihan vain omikseni tai sitten vastaan kirjoittajalle suoraan... Että pahoittelut omasta puolestanikin, jos olen tietämättäni jonkun tunteita loukannut! :sorry:


Oma napa, se tärkein napa: Virallinen KP 1! Tyhjennyksestä katsottuna kp 37, joten se on juhlan paikka. Kakkua ja pullaa, luvan kanssa. :hello2:hello2:hello2

Ihanaa päivää ja mukavia pyhäpäivän talletuksia, kärvistelyjä ja pettymyksiä! Tehkää olostanne mukavat. :Heartred

Jos painat siitä kirjainnumerokoodista näet nimimerkin kuka reaktion takana. Joskus näkyy nimimerkit heti listaa painaessa mut useimmiten vaan toi koodi.

Jännää! Mäki menin kattoo omia antamiani arviointeja varmuuden vuoks ja kaks huonoa kieltä arviointia oli menny täs lähipäivinä toiseen ketjuun jotka ei ollu tarkotuksellisia. Mietin et voiko tää foorumi nyt sekoilla näiden kans kun nyt ollut näitä niin paljon.
 
Pakko kommentoida ulkopuolelta tätä arvointi-asiaa. Kävin äsken kurkkaamassa että mitä arvioita itse on antanut, niin siellä oli listassa esim. pari tyhmä-arviota annettu ketjuihin mitä en lue, enkä ole myöskään ollut silloin edes foorumilla paikalla (viime yönä klo 0.26 tms). Yritin sitten poistaa nämä virhearvioinnit, ja kun uudelleen menin kattomaan tilannetta, niin tää tyhmä-arvio oli sitten itsestään vaihtanut johonkin informatiivinen/optimistinen yms. :rolleyes: Että voikohan tässä nyt oikeesti olla joku isompi bugi? Toki kun kännykällä itsekin luen, niin saattaa tulla virhenäppäilyjä, mutta en jotenkin usko että kaikki nää nyt johtuis vaan siitä.. Peace out ja pahoittelut jos olen jonkun viestin ikävästi arvostellut, ei ole tarkoitus. :grin
 
Jos painat siitä kirjainnumerokoodista näet nimimerkin kuka reaktion takana. Joskus näkyy nimimerkit heti listaa painaessa mut useimmiten vaan toi koodi.

Jännää! Mäki menin kattoo omia antamiani arviointeja varmuuden vuoks ja kaks huonoa kieltä arviointia oli menny täs lähipäivinä toiseen ketjuun jotka ei ollu tarkotuksellisia. Mietin et voiko tää foorumi nyt sekoilla näiden kans kun nyt ollut näitä niin paljon.
Huomasin itse asiassa saman. Hyvä minä! :smiley-ashamed008 Mutta siis ei noita ole aiemmin tullut samalla tavalla, joten eiköhän tää ole joku foorumin bugi-juttu nyt vaan. Kasvattakaamme siis luonnettamme negatiivisten arvioiden säestyksellä. :laughing002
 
Muokattu viimeksi:
Kävin kattoo omat laittamani, aika sellaiset kun mielestäni oon tarkoittanutkin. Joku luova oli kyllä lipsahtanut sulle:hilarious: mut onneks se ei oo kauheen paha:hilarious: luovaksi sitä itsensä jo tässä vauvantekopuuhassa alkaa ainakin itse itsensä jo tuntemaan:hilarious:

Tykkäsin siitä sovelluksesta. Siinä ei ollut noita, vai oliko? Mut ei ainakaan noin montaa? Mun puolesta ei tarviis edes tollasia merkkejä olla ollenkaan.

Omaa napaa, aletaan lähestyä kaksinumeroisia kp:tä, ehkä joku 10, en jaksa käydä tarkistaa edes. Ottanut näiden kaa nyt aika rennosti. Ei vielä suurempia viitteitä ovulaatiosta, katsotaan onko vielä ensi viikollakaan. Flo ennusti ovista muistaakseni tulevaksi kp18, että sen puitteissa tylsiä aikoja elellään.

Juu on se kp10 kun mulki on :wink iteki olin eilen iha ulal et ainii mikähä kp. Mulle flo ennustaa kp17 ovista. To/pe rupeen tikuttaa ovista. Ainiin ja tänään tsekkasin :hilarious:

No nyt on Barbamamalle joku Eepi antanut tyhmä arvion. Joko trolli tai foorumi sekoilee. Joku admin vois kyl kertoa whats going on??
 
multakin oli eilen menny tyhmä arvio, vaikka en ollut edes paikalla o_O. Otin sen pois. Ite oon puhelimella ja varon oikeen tarkkaan mitä painan.
Voi olla, et jonku mielestä meidän ryhmä on liian positiivinen ja hän sit on tullut tekemään tepposia muiden nimissä :scratch.

Oma napailu perjantaina tais alkaa kp1, et kohta pääsee taas yrittämään :hello2. Pitää tehä viel raskaustesti, kuhan tää vuoto loppuis, mut uskon sen olevan yksi viivainen, ku tunsin oviksen reilu viikko sit :)
 
No mulla on teiltä tullut en ole samaa mieltä, tyhmä ja luova. No luovaa tää kyl on heh..

Mut niin, mä nyt kolmatta päivää tänään progea, sitä yhteensä 10 pv. Lenkillä nippasi alaselkää ja tuolla jossain mis on munikset ja kohtu niin nippasi yhtä kohtaa polttamalla mitä en ymmärrä kun se lähinnä nyt ollut toistuva juttu.. Lämmöt on tasan 36 aamul ja sitte hetken päästä 36,8 tai 36,9 ja alkukierto oli 35,8 ja oviksen aikaan tippu 35,2 ja 35,6.. Nyt on hassu lämpökäyrä. Siksak ja sitte sopiva ylänousu, tämän päivän lämmöt omaan arvoon ku nukuin liian pitkään eli ei samaan aikaa tullut mitattua.

Ei oo mitään oloja ei suuntaan tai toiseen : ainut ettei oo pms oireita. Eilen oltiin porukalla ulkona ja olin tosi diplomaattinen ja en itse päihtynyt. Noh, se oli eilen se. Muutenkin jotenkin innostunut olo ja siivoilen ja kunnon pesänrakennusvietti jostaki syystä, pitää laitella asuntoa ja uutta takkia hakenut pitkään ja löytyi hyvä.

Eli Dpo6 vissiin jo. Täytyy myöntää etten kauheasti luota omiin arvioihin ku voi se olla vaikka 4 tai 5 myös mut limat, himot ja lämmöt kertoo et oli jo dpo6. Eli tavan mukaan ei oireita paitsi runsas vv mikä ollu koko ajan sekä ilman progee et ilman progee.

Tuliskohan nyt normit menkat..
 
Liitän ton lämpökäyrän tohon ja siin se ovis on ennusteiden mukaan eli ei sillee miten se oikeesti oli. Eli heti pian menkkojen jälkeen tuli ja sithän lämmöt nousi.. Toi tämän päivän lämpö on vähän niin ja näin ku eri heräämisen aika ja olosuhteet.. Eli tos ku lämmöt romahti niin siitä 2 päivää tuli limat kivut ja himot
Ja viel siit ei seukki mut sitä seukki päivä tuli uus dippi ja limat ja sen jälkeen ollu erilainen vv.. Lämmöt siis nous normisti kuin myös ton progen kans..
 

Liitteet

  • Screenshot_20191124_155408.jpg
    Screenshot_20191124_155408.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 102
Hei kaikki! Noista ihme kommenteista: kävin katsomassa omat kommentit ja huomasin, että multakin oli tullut tähän ja muihinkin ketjuihin jotain Tyhmä- ja Vanha- ym. reagointeja! Ja tämä ei todellakaan ole ollut tarkoitus! Olen kyllä tätä ketjua käynyt välillä lukemassa, vaikka en tänne ole kirjoittanut. Mutta jos jotain olen tarkoituksella reagoinut, on se aina ollut tsemppaavaa/positiivista.

Joko olen painanut noita vahingossa kännykällä selatessa tai sitten tämä foorumi tekee omiaan. Halusin vaan käydä kertomassa tämän! Arvelisin, että monen muunkin negatiivisen kommentin kohdalla samasta jutusta kyse.

Plussatuulia kaikille :Heartred
 
Eilen oli tosiaan reilusti vv, nyt taas vähentynyt ja melkeimpä sahara. Wtf:rolleyes:
Oon koko illan suunnitellut joulu juttuja, pakko harhauttaa ajatuksia pois tästä yrityksestä ja et onko käyny tärppi vai eikö.
 
Mulla on iltapäivästä lämmöt heti oviksen jälkeen ollu eka 36,8 sit monta päivää 36,9 ja tänään oudon korkea ihan 37 iltapäivästä aina samaan aikaan mittaan vertaan aamulla otettuihin mielenkiinnosta..

Tää on positiivinen tsemppaava ketju se on ihanaa..

Huoh, oon huomannu et mul ei nyt heitä noi hormonit miten sattuu et vaik proge väsyttää niin silti jaksaa touhuta jne.. Joku ihme into päivä tänään, oon touhunnut ja koko ajan just joku pesänrakennusvietti meneillään et laittelen kaikkea paikoilleen yms. Rintojen arkuus hävisi oviksen jälkeen ja ainut on et vv holvaa joka osittain progen syy mut mul oli 1 tyystin kuiva päivä välissä jonka jälkeen todennäköisesti uus ovis ku lämpö dippi ja limat mut vasen kipusi. Nyt on keltis ilmoitellut olemassa olostaan oikeella. Ei kiristä niinku yleensä tähän aikaan.. On hyvä olo vaik tietää et menkat tulee.. Ei oo nyt mitään piinailua et seki ihan hyvä ja ku oppinut tunnistaa olostakin eri kierron vaiheet
 
Mittasin huvikseen lämmöt, 36,7 näytti. Mut ei voi vetää mitään johtopäätöksiä mihinkää suuntaan kun en oo seurannut lämpöjä ollenkaan nyt ja koko päivän touhunnut, äsken tulin pötköttämään ja aattelin piruuttani mitata:smiley-angelic006 kaikkeen se ihminen sortuukin:grin
 
Takaisin
Top