Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Mulla oli ihme vv päivät yhden kuivan päivän jälkeen ja totta kai mä nyt mietin et voihan ne siittiöt elää (eli oltiin yhdynnäs noin 2 pv ennen ovista ku ei tiedetty et se niin nopeasti tulossa) ja sit kipujen jälkeen jatku ovislima ja nyt ku progen otin eilen niin vv on runsas mut paljon enemmän kuin yleensä. Eli dpo1 toi proge yleensä aloitetaan mut mä nyt aloitin sen periaatteessa dpo4 ja kuitenkin vasemmalla tuntui kipuu viel toissapäivänä ja siihen tyrehty limat ja normi vv alko ja lämmöt nous oletetun oviksen jälkeen ja näin on pysyneet hyvin tasaisena... Mut ihmeen paljon tulee vv. Mulla viime kierrossa tuli yhtenä päivänä hitusen verta vvn seassa ja plussa tuli myöhemmin mut mun kohdalla todennäköisesti km tai tm joten toivotaan että sulla olis kuuluisa kiinnittyminen.. Ihmetyttää kyl et kuiva kausi kesti päivän ja yleensä ku vv tuloo koko ajan, mut ei todellakaan näin paljoo. Onko sit joku puhdistus mulla meneillään mut toi on hyvä merkki, olispa kiinnittyminen![]()
Mulla on joissain aiemmissa kierroissa alkanut vv lisääntymään muutamaa päivää ennen menkkoja mut aiemmin ei muistaakseni näillä päivillä enkä tommosta rusehtavaa/verta oo havainnut. Välillä tuntuu et olispa helpompi vaan kun "vahingossa" tulis raskaaks, ei ois tätä jatkuvaa kyttäämistä ja päivien laskemista

Äitiysvaatteita en sentään oo vielä ostanut, niitä uskallan ostaa vasta kun oon oikeesti raskaana (enkä vaan henkisesti).
peukut pystyssä

Nyt kp9. Iiks viikon päästä jännätään ovista!