Raskaaksi 2019

Mulla oli ihme vv päivät yhden kuivan päivän jälkeen ja totta kai mä nyt mietin et voihan ne siittiöt elää (eli oltiin yhdynnäs noin 2 pv ennen ovista ku ei tiedetty et se niin nopeasti tulossa) ja sit kipujen jälkeen jatku ovislima ja nyt ku progen otin eilen niin vv on runsas mut paljon enemmän kuin yleensä. Eli dpo1 toi proge yleensä aloitetaan mut mä nyt aloitin sen periaatteessa dpo4 ja kuitenkin vasemmalla tuntui kipuu viel toissapäivänä ja siihen tyrehty limat ja normi vv alko ja lämmöt nous oletetun oviksen jälkeen ja näin on pysyneet hyvin tasaisena... Mut ihmeen paljon tulee vv. Mulla viime kierrossa tuli yhtenä päivänä hitusen verta vvn seassa ja plussa tuli myöhemmin mut mun kohdalla todennäköisesti km tai tm joten toivotaan että sulla olis kuuluisa kiinnittyminen.. Ihmetyttää kyl et kuiva kausi kesti päivän ja yleensä ku vv tuloo koko ajan, mut ei todellakaan näin paljoo. Onko sit joku puhdistus mulla meneillään mut toi on hyvä merkki, olispa kiinnittyminen :Heartred

Mulla on joissain aiemmissa kierroissa alkanut vv lisääntymään muutamaa päivää ennen menkkoja mut aiemmin ei muistaakseni näillä päivillä enkä tommosta rusehtavaa/verta oo havainnut. Välillä tuntuu et olispa helpompi vaan kun "vahingossa" tulis raskaaks, ei ois tätä jatkuvaa kyttäämistä ja päivien laskemista:grin

Pahoittelut kp1 kohdanneille, ihan arsesta!!:inpain:
Tiarella, itse en ostais ennen np ultraa mitään vauvaa varten :)
JukkaPalmu, ooh, nyt kuulostaa lupaavalta kyllä! :dance011

Täällä ollu nyt tosi paljon ihme "tykkäyksiä". Oon ite käyny aina kattomassa kuka ja ollu mielestäni millon kukakin, ei kukaan yks ja tietty koko aikaa. Oisko jotain foorumin sekoilua nyt kuitenkin??

on. kp12 ja ovikssen tastaaminen alotettu. Ei blankoa, eikä tummaa mutta selkeä viiva jo eli lähestymässä. Ja onhan sen huomannu limoistakin+jomottelu alkoi tänään.
Saa nähä tuleeko mies tänään, vai vasta huomenna. Ehtiihän tässä vielä hyvin jos ovis ti kuten oletettavaa.
Käytiin lasten kanssa tutustumassa pelastusasemaan ja kaupoilla hyvä tovi kieputtiin. Nyt ois ihan vetelä olo, jospa kellahtais hetkeks huilimaan :)

Kävin pe varhaisultrassa ja kaikesta verestä, lievemmistä oireista ja haalistuneesta plussasta huolimatta sieltä löytyi pieni alkio vahvalla sydämellä. Kaikki siinä vaiheessa nähtävillä olevat rakenteet ok. Oli 2 päivää isompi kuin kierron mukaan laskettuna ja 1 päivän isompi omasta ovisarviosta. Ultraan mukaan nyt olisi rv 8+2. :happy:

Tulin vain kertomaan nämä uutiset, kun taannoin kävin sanomassa, että taidan pian tulla tälle puolelle takaisin. Mun mielen tosiaan veti matalaksi rv 7+ tehty raskaustesti, jonka tulos oli haaleampi kuin aiemmilla viikoilla. Opetus oli: älä oo niin pöhkö, että testailet vielä senkin jälkeen, kun olet vahvat viivat saanut eikä selviä viitteitä keskenmenostakaan ole :smiley-angry003laughing6

Minäkin ostaisin vauvatavaraa vasta myöhemmin, kun np-ultrassa kaiken on todettu olevan kunnossa. Tarjouksia onneksi tuntuu tulevan tasaiseen tahtiin vähän joka liikkeessä. Mun tavoite on (kaukaloa lukuunottamatta) ostaa kaikki vauvatavarat käytettynä, kun olen tyttöjen jäljiltä laittanut tavarat kiertoon enkä ympäristöä ajatellen haluaisi ostaa uutena.

Mullekin on tullut noita tyhmä-arvioita, mutta olen sivuuttanut ne olankohautuksella. Tarkoituksella tai ilman, ei vaikuta mun elämään.

Täällä flon mukaan tänään ovis ja eilen tuntui nippaisu vasemmassa munasarjassa. Onko tänään sitten dpo-1 vai dpo0? Niin tai näin, mies kävi kesken mun mies- ja lapsivapaan viikonlopun kotona pupuilemassa. Sai kerätä miehen leuan lattialta kun kylpytakin alta paljastui rouva sukkanauhahepeneissä ja pitsirintaliiveissä. Sessiot saavat jatkoa ensi viikonloppuna, kun ollaan pe-su Tampereella kahdestaan :Heartred

Kävin pe varhaisultrassa ja kaikesta verestä, lievemmistä oireista ja haalistuneesta plussasta huolimatta sieltä löytyi pieni alkio vahvalla sydämellä. Kaikki siinä vaiheessa nähtävillä olevat rakenteet ok. Oli 2 päivää isompi kuin kierron mukaan laskettuna ja 1 päivän isompi omasta ovisarviosta. Ultraan mukaan nyt olisi rv 8+2. :happy:

Tulin vain kertomaan nämä uutiset, kun taannoin kävin sanomassa, että taidan pian tulla tälle puolelle takaisin. Mun mielen tosiaan veti matalaksi rv 7+ tehty raskaustesti, jonka tulos oli haaleampi kuin aiemmilla viikoilla. Opetus oli: älä oo niin pöhkö, että testailet vielä senkin jälkeen, kun olet vahvat viivat saanut eikä selviä viitteitä keskenmenostakaan ole :smiley-angry003laughing6

Ihania uutisia. :Heartred Tsemppiä odotukseen.

Noihin vauvatavaroihin liittyen, mie en ehkä uutena uskaltais ostaa noin isoa juttua vauvaa varten. Aattelisin, että se vaunujen osto on ihanaa sitten ku raskaus on pidemmällä ja saa käydä eri vaunuja testailemassa. Ja jos yritys pitkittyy, niin ne ostetut vaunut on kummittelemassa.

Mutta; käytettynä ja lahjoitettuna oon itse kyllä jo hankkinut kaikenlaista. En oo tässä asiassa taikauskoinen ja vaatteiden osto kirppikseltä on vaan liian ihanaa. Ystävä lahjotti meille pinnasängyn ja meillä on vauvalle melkein kaikki vaatteet 56-68cm valmiina :rolleyes: Se kaikki alkoi siitä, et annoin itelle luvan ostaa pari vauvan bodya ja sitten homma lähti lapasesta :hilarious:Äitiysvaatteita en sentään oo vielä ostanut, niitä uskallan ostaa vasta kun oon oikeesti raskaana (enkä vaan henkisesti).

Hakeekohan mun menkat omaa paikkaansa takaisin, kun mulla oli kuukautiset 8-12.11, joku ihmeen vuotopäivä 17.11. kierukka poistettu 20.11. Uudet menkat alkoi 22.11 ja tänään taas vuotanut.

Mulla kun poistin hormonikierukan, kuukausi poiston jälkeen oli 4vkoa on-off vuotoa... Toiv ei sulla sama.

Jukkapalmu toivotaan plussaa!

Silk onnea <3

Joo itse oon ottanut vastaan pussillisen vaatteita, ei haittaa minusta mitään mut ku on tytön vaatteita ja minusta teen pojan vaik kaikki tytöstä aina puhuu..

Mul ovis tosiaan meni ja proge kuuri mut lämmöt aamuisin se 36 tasan ja iltapäivällä 36,9 eli oviksen jälkeen ihan samat oireet. Tänään oli känniläisten kotiin vientiä, mulla pisti hapanta kurkkuun yhden drinkin jälkeen mikä on epätavallinen juttu vaik harvoin juon.. Herätti totta kai toiveita mut sisimmässä tiedän et testi on nega 9 päivän päästä. Vaik oma proge toimikin.. Noh, ainaki voin nyt kirjata ylös oireita ja tutustua omaan kehoon..

Vv edelleen runsas toki noi proget vaikuttaa mut ihan samanlainen koostis ku oviksen jälkeen eli ei eroo mut toooosi runsas ja yleensä on kuivat päivät eli hitusen muttei paljoo mut ny on oviksesta asti holvannu. Kai se puhdistaa jotaki..

Plussaa sit joulukuussa niin mun uni toteutuu <3

Jesbe ois kyl hauska kun uni toteutuis, toki toivoisin viel aikasemmaks plussan :grin mut hyvä jos ees tuolloin.....jos ees koskaan..:sorry:

Mulla vielki ruskeeta vuotoa vähän :eek: mitähän hittoa. Jääkö tonne jonneki poimuihin vanhaa verta nykyään vai mitä helv...?!:wtf: Nyt kp9. Iiks viikon päästä jännätään ovista!

Onnea Silk!

Jesbe ois kyl hauska kun uni toteutuis, toki toivoisin viel aikasemmaks plussan :grin mut hyvä jos ees tuolloin.....jos ees koskaan..:sorry:

Mulla vielki ruskeeta vuotoa vähän :eek: mitähän hittoa. Jääkö tonne jonneki poimuihin vanhaa verta nykyään vai mitä helv...?!:wtf: Nyt kp9. Iiks viikon päästä jännätään ovista!

Onnea Silk!
Voisiko olla et limis on nyt hyvä ja tarpeeksi paksu? Heti kun mun limis oli oikean kokoinen niin sitte alko ovis tulee kunnolla ja vuoto kin oli normaali. Mulla se oli clomifen joka ohensi ja vasta nyt se on ruvennut palautumaan.

Vähän mietin kuinka tärkeä oli ottaa toi proge ku lämmöt nousi kuten piti ja selkeesti keltis toimi, mut toki voi olla et se loppuu liika nopeaa niinkuin noi arveli niin nyt paksuuntuu limis ja vuoto tulee vaik kovin toivon että pysyvä plus tulis kuitenkin. Ei osaa lakata haaveilemssta..

Voisiko olla et limis on nyt hyvä ja tarpeeksi paksu? Heti kun mun limis oli oikean kokoinen niin sitte alko ovis tulee kunnolla ja vuoto kin oli normaali. Mulla se oli clomifen joka ohensi ja vasta nyt se on ruvennut palautumaan.

Vähän mietin kuinka tärkeä oli ottaa toi proge ku lämmöt nousi kuten piti ja selkeesti keltis toimi, mut toki voi olla et se loppuu liika nopeaa niinkuin noi arveli niin nyt paksuuntuu limis ja vuoto tulee vaik kovin toivon että pysyvä plus tulis kuitenkin. Ei osaa lakata haaveilemssta..

Menkat muuten oli aika niukat :/ pari päivää suht kunnon vuotoa vaan. Tää sama tiputteluhan tai tuhru mitä lie tää onkaan, oli viime kierroski ja ovis oli hyvä, mut siihen saatto viel letrot vaikuttaa. Saa nähä kui täs kierros

Taitaa foorumi pistää arvalla reaktioita...toiv ei multa outoja reaktioita!

Pahoittelen, jos multa tullut reaktioita teidän kirjoituksiin. Selatessa näköjään helposti tulee ja taitaa vielä foorumiin vähän sekoilla.

Täällä nega testi tehty dpo jotain päälle 14. Tai sitten olen arvioinut ovulaation väärin. Eiköhän ne menkat sieltä kohta ala.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Kauheet menkkajomot päällä taas, mutta ei menkkoja, valkkaria vaan. :shifty:

Kyllä myös kun tuota listaa on avannut niin niitä tyhmä ym arvioita on tullut ihmisiltä joiden nimeä en täältä tunnista, jotka siis aktiivisesti esim tässä ryhmässä kirjoittelis niin voi olla myös trolleja :)

Kyllä myös kun tuota listaa on avannut niin niitä tyhmä ym arvioita on tullut ihmisiltä joiden nimeä en täältä tunnista, jotka siis aktiivisesti esim tässä ryhmässä kirjoittelis niin voi olla myös trolleja :)

Mä taas kun oon jonkun muun listaa katsonut niin noita huonoa kieltä sun muita on kyl aktiiviset laittanut.. Mut ehkä foorumi näyttää väärin kuka on laittanu? Mulle ei viel oo kukaan laittanu pitkään aikaan :grin antaa tulla vaan! :hilarious:

Takaisin