Raskaaksi 2019

Mitäköhän tyhmää mun viestissä oli? :rolleyes:

Okei, saattaa olla vahinko, tai ainakin toivon niin! Mulla on joskus niitä.

Oon katsellut pari päivää samaa. Joku haluaa hämmentää... Noh, jos se on jonkun mielestä jotenkin mielekästä, niin eikun vaan. Parempi jättää omaan arvoonsa.

Kyllä mäkin mun nakkisormillani painelen välillä mitä sattuu. Yritän sitä mukaan kyllä korjailla, jos huomaan virheen.

Tsempit smoothielle. Tunnistan ton. Näissä susikierroissa ei oo muuta hyvää, kun että loppuvat aikanaan!
 
Täällä on joo ympäri foorumia ollut nyt noita tyhmä-arvioita. Jollain menee huonosti omassa elämässä eikä tämän passiivis-aggressiivisempaa tapaa keksinyt purkaa pahaa oloaan.

Mulla on joku kp 33 tai vastaava menossa. Joulukuun alkuun odottelen menkkoja. Vähän semmonen tyhjä arpa tämä kierto, seksiä ei juurikaan ollut ja ajatukset ihan muissa jutuissa. Väsymyskin ollut ihan hirveä ja yleinen kiinnostus aika nollassa. Mutta josko se taas tästä kohta helpottaisi. Sai parina päivänä nukkua pidempään ja lomaankin enää kolme viikkoa :happy:
 
Vinkkinä viikon varrelle, että nuo reagoinnit ei ole mitenkään anonyymejä, vaan kuka tahansa pääsee kenen tahansa viestistä kattomaan kuka on mitäkin laittanut. Toivottavasti ovat vahinkoja nuo tyhmät sun muut. Mulla on ainakin kommentointihomma sekoillut jo pitempään.
 
CE179DC1-E8FC-477C-85BE-05439DB134E5.jpeg
Plussa tän päivän ovistestissä. Pääsee testaamaan onko aukkarissa taikaa. :rolleyes:

Edit. Ei meinaa kuvan lisääminenkään onnistua.
 
View attachment 83990
Plussa tän päivän ovistestissä. Pääsee testaamaan onko aukkarissa taikaa. :rolleyes:

Edit. Ei meinaa kuvan lisääminenkään onnistua.

Noniin, paljon mukavia tallettelu hetkiä! Nyt täältä ainakin kaikki peukut pystyssä, että aukkari olis ollut riittävä toimenpide ja kohta katsellaan erivärisestä tikusta kahta viivaa:Heartred
 
Nyt ovistelijat peittoja heiluttaa ja pahoittelut kp1.. Tuntuu et kuin kauan on yritystä, listassa lukee että nyt elokuusta tjot mut te tiedätte et eka kertaa yritys alkoi 2014.. Huoh mikä vuosi määrä.

Omanapailu: mun viestit sisältää huonoa kieltä eikä ole asiallista kieltä muttei haittaa kunhan mun kanssasisaret ymmärtää :Heartred
Mut joo eli kp16 (en osaa sanoa tyhjennksen alusta pv 16) ja eka proge eilen illalla otettu. Ei mitään muutoksia olotilaan, olin jo valmiiksi väsynyt ja pissa tummaa vaik juonu 2,5 litraa vettä taas vaihteeksi. Toi on pakko olla joku luteaali juttu ku toistuu joka kk et pissa on tummaa, niin siitä tietää jo et proge jota ilmeisesti omakin keho eritti ku lämmöt nous eli en tiedä oliko proge turha, toisaalta olis oma keltis voinu surkastuu huomenna ja sit olis saanu vuotoo ootella monta viikkoa..

Olispa kunnon joulukuuplussa-aalto!! Mä niin uskoisin ihmeisiin ku joku Wanha karhu tulee ja plussaa niinku nyt pian kiitos. Tietysti kuka vaan muukin mutta se on just et uudet tulee ja menee ja tietty jengi pysyy, ei katkeruutta, iteki plussannu jo parikin kertaa mut ei oo suotu onnen nyyttii minulle

Jotenki näin unta et oltiin yhdessä jossaki vauva projekti leffassa ja naurettiin yhdessä et mitä me sanottiin ja NewMoon, Nipanderi ja Jannn oli isot mahat pystys ja minä ja pari muuta ooteltiin ens marraskuun lapsia.. Mikähän uni tämä nyt oli!? :bookworm::wideyed::dead:
 
Joo, jos tahalleen laittaa! Mä kyllä huomaa et selatessa tulee vaikka mitä ja ne kyl poistan jos vaan huomaan :rolleyes:

Joo :grin mullakin tullut joskus vahingossa selatessa, omistan kunnon nakkisormet ja yleensä vielä johonkin sellaiseen viestiin mihin se on todella epäsopivaa joku "huonoa kieltä" :confused:
En kyl usko et tollanen jatkuva on vahingossa
 
Ainakin kun puhelimella selaa, peukalo juuri siitä kohdasta selaa sivua ja kun tuo "tyhmä" on just tossa vasemmassa reunassa.
Jeps mut nyt oli usea tyhmä, huonoa kieltä ja joku muukin. Vanha.. Noh joo en tiedä mut ite joskus mietin että en tuu mihkään palstoille puheleen ettei ihminen voi tuntea dpo2 mitään oireita.. Mutta kyllä voi, esim ovulaation jälkeen tietyt hormonit nousee ja aiheuttaa monille oireita. Ja kun progesteroni lisääntyy on ihan uus juttu eli lisääntyy vain oireet mutta hcg kuitenkin tulee mukaan kun alkio kiinnittyy eli vaikkei tuota testissä näe niin silti se siellä taustalla aiheuttaa pahoinvointia ja muuta vastaavaa.. Minusta on ainakin tullut hyvä huomioimaan esim ovulaation merkit ja sit progen eli tietyt oireet progen lisää ottaessa tulee vahvempana mut omissa kierrossa joissa menkut tullut niin oireet on just huono olo ja huimaus, tissit kipeet ja tämä on koko oviksen ajan ja pari pv jälkeen. Sit noin dpo4/5 alkaa olla jo pms oireet eli oon yhtä kävelevää oiretta. Plus kierrossa on aina ollut jokin erilainen asia ennen testii. Eli joku eroavaisuus aiempiin. Tiedä sitten miten nyt jatkossa tuntee eri nippasut ko toi oviski oli niiin kipee, et kaipa se km jälkeen tuntuu sit helpommin
 
Mitä tekisit jos et vielä ole raskaana, ostaisitko BF/poistoista tarjouksesta starttipaketin (yhdistelmävaunut, kaukalo + Telakka)? Onko ihan hullu ajatus vai onko hyvä ostaa tarjouksesta valmiiksi. Tai yhdistelmät pelkästään?
 
Muokattu viimeksi:
Mitä tekisit jos et vielä ole raskaana, ostaisitko BF/poistoista tarjouksesta starttipaketin (yhdistelmävaunut, kaukalo + Telakka)? Onko ihan hullu ajatus vai onko hyvä ostaa tarjouksesta valmiiksi

Noh, tähänhän ei tietenkään ole mitään yksiä todellisuuksia. Itse en ostaisi, ihan siksi, koska esikoinen ei tullut helposti ja toisen kohdalla näyttäisi toistuvan sama kuvio:bag: mutta jos sulla on oletusarvona, että tulet plussaamaan nopeasti, niin miksipä ei:happy:
 
Eipä tullu meille tästä kierrosta plussaa.. tänään luultavastikin on kp1 ku eilen ei tullu juur mitään. Vähän reilumpaa tiputtelua mut en laske sitä viel kp1. Tänään on sit ollu ihan hirveet menkkakivut ja vuotokin on tosi runsasta. Kierto oli 32 päivää mitä mulla ei yleensä oo ollu, pisin kierto on ollu 30 päivää muistaakseni
 
Eipä tullu meille tästä kierrosta plussaa.. tänään luultavastikin on kp1 ku eilen ei tullu juur mitään. Vähän reilumpaa tiputtelua mut en laske sitä viel kp1. Tänään on sit ollu ihan hirveet menkkakivut ja vuotokin on tosi runsasta. Kierto oli 32 päivää mitä mulla ei yleensä oo ollu, pisin kierto on ollu 30 päivää muistaakseni
Mulla kans kp1. Kierto jäi 26 päivään. Mulle lyhyempi kuin tyypillisesti.
 
Ällövarotus,


Vessassa kun äsken kävin niin huomasin että tosi runsaasti tullut vv ja ihankun pikkareissa olisi jotain rusehtavaa/punertavaa tippa. Nyt siis dpo 6/7, en oo satavarma. Viime la iltana sain sen melkein plussan ovistestiin, joten uskoisin et itse ovis ollut viime su kipujen perusteella ja paikat meni saharaksi. Paitsi nyt tänään yhtäkkiä alkanut vv tulemaan kun hanasta. Yritän pitää pään kylmänä, mut pieni toivon kipinä nousi :angelic: on tää henkisesti yks hemmetin vuoristorata
 
Hakeekohan mun menkat omaa paikkaansa takaisin, kun mulla oli kuukautiset 8-12.11, joku ihmeen vuotopäivä 17.11. kierukka poistettu 20.11. Uudet menkat alkoi 22.11 ja tänään taas vuotanut.
 
Mitä tekisit jos et vielä ole raskaana, ostaisitko BF/poistoista tarjouksesta starttipaketin (yhdistelmävaunut, kaukalo + Telakka)? Onko ihan hullu ajatus vai onko hyvä ostaa tarjouksesta valmiiksi. Tai yhdistelmät pelkästään?
Mä en ostais ku ei ikinä tiiä millon sen vauvan saa syliin ja esikoistakin tehtiin yli vuosi. Plus kaukaloilla on käyttöikä aika lyhyt nii ei välttis kannata hirveen kauaa säilytellä nurkissa.
 
Ällövarotus,


Vessassa kun äsken kävin niin huomasin että tosi runsaasti tullut vv ja ihankun pikkareissa olisi jotain rusehtavaa/punertavaa tippa. Nyt siis dpo 6/7, en oo satavarma. Viime la iltana sain sen melkein plussan ovistestiin, joten uskoisin et itse ovis ollut viime su kipujen perusteella ja paikat meni saharaksi. Paitsi nyt tänään yhtäkkiä alkanut vv tulemaan kun hanasta. Yritän pitää pään kylmänä, mut pieni toivon kipinä nousi :angelic: on tää henkisesti yks hemmetin vuoristorata
Mulla oli ihme vv päivät yhden kuivan päivän jälkeen ja totta kai mä nyt mietin et voihan ne siittiöt elää (eli oltiin yhdynnäs noin 2 pv ennen ovista ku ei tiedetty et se niin nopeasti tulossa) ja sit kipujen jälkeen jatku ovislima ja nyt ku progen otin eilen niin vv on runsas mut paljon enemmän kuin yleensä. Eli dpo1 toi proge yleensä aloitetaan mut mä nyt aloitin sen periaatteessa dpo4 ja kuitenkin vasemmalla tuntui kipuu viel toissapäivänä ja siihen tyrehty limat ja normi vv alko ja lämmöt nous oletetun oviksen jälkeen ja näin on pysyneet hyvin tasaisena... Mut ihmeen paljon tulee vv. Mulla viime kierrossa tuli yhtenä päivänä hitusen verta vvn seassa ja plussa tuli myöhemmin mut mun kohdalla todennäköisesti km tai tm joten toivotaan että sulla olis kuuluisa kiinnittyminen.. Ihmetyttää kyl et kuiva kausi kesti päivän ja yleensä ku vv tuloo koko ajan, mut ei todellakaan näin paljoo. Onko sit joku puhdistus mulla meneillään mut toi on hyvä merkki, olispa kiinnittyminen :Heartred
 
Turotus muuten oli siin unessa vauvan kanssa. Unohdin ilmoittaa. Me puhuttiin siin toistemme oikeil nimil ja oli siis joku tv sarja mitä tehtiin kulisseissa ja tää oli foorumilla siis ja moni oli raskaana ja joillekin oli marrasvauvat tulossa. Kyl noi unet on välillä niin sekavia, olo on ihmeen autuas edelleen vaik oli tuo menetys taas mut uskon et nyt voi vaikuttaa asiaan ku tietää et proge liika matala ja lisäksi noi sokerit ja se kolesteroli. Kyllä oon edelleen sitä mieltä että joku kilpirauhasen liittyvä juttu on, et se heittää kun plussaa tms.. Pitää sit otattaa arvot ku seukki plus tulee mut enää en käytä kuin digii
 
Takaisin
Top