Raskaaksi 2019

Oli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva :rolleyes:
En tiedä mitä pitäs ajatella. Tätä kun on odottanut niin kauan. Isänpäivänä pitäs alkaa tai olis pitäny menkat.
Ajatukset on ihan sekaisin :D

Hyvällä tavalla tietysti sekaisin mutta samalla ei voi uskoa todeksi. Keskenmenon riski on vielä niin suuri.

Liitteet

• IMG_20191107_115105.jpg
    IMG_20191107_115105.jpg
    22 KB · Katsottu: 221
Muokattu viimeksi:
Oli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva :rolleyes:
En tiedä mitä pitäs ajatella. Tätä kun on odottanut niin kauan. Isänpäivänä pitäs alkaa tai olis pitäny menkat.

Hyvällä tavalla tietysti sekaisin mutta samalla ei voi uskoa todeksi. Keskenmenon riski on vielä niin suuri.

Onnea!!!

Maltoin olla tänään testaamatta. Kohta labraan tsekkaa progesteroni. Huomenna sit testi.. Aika rauhallinen olo enkä haluis negaa.. Ihan pieniä jomoja alavatsalla välillä...

Ihana isänpäivälahja! Onnea!

Onnea varoen ja tarrasukkia!! <3

Täällä alkaa jo kahvi tökkiä ja väsyttää niin ettei jaksa olla. Rinnat paisuu ja keho on harvinaisen raskaana mutta aivot ei kyl yhtään oo vielä, ymmärrän tunteen. Kyllä kaikki sujuu hyvin! Ihanaa ku suurin osa vaan plussaa loput perästä vain..

:smiley-bounce016

Pakkohan täs on plussata kun ketjun nimikin on "Raskaaksi 2019". Että meillä lopuilla alkaa olla kiire teidän plussanneiden perään. :angelic:

Pakkohan täs on plussata kun ketjun nimikin on "Raskaaksi 2019". Että meillä lopuilla alkaa olla kiire teidän plussanneiden perään. :angelic:

Alkaa tulla kiire:banghead::angelic: yks kierto enää tämän jälkeen..
Tässä vaan tajuaa kuinka älyttömän paljon sitä plussatestiä ja ennenkaikkea sen onnen jatkumista odottaa:Heartred:Heartred

Noh, itse oon jo tuolla 2020 ryhmässä ja meen sit sinne jos jotaki kävisi. Toivon kovin et nyt olis kunnollisesti asiat...

Googlaamalla löytyy hyvinkin erilaista tietoa, että miten kauan siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä. Mitä mieltä olette? Jos harrastaa seksiä kp8 ja ovis+ tulee kp13-14 niin mahikset on ilmeisesti nollissa.

Mulla jatkettiin tänään sairauslomaa kuun loppuun asti vaikean työuupumuksen vuoksi. Oon tässä jo pidemmän aikaan miettinyt, että mikähän vaikutus mun stressitasolla on ollut siihen, että edellinen raskaus päättyi keskeytyneenä.. Ehkei mun kroppa ollut vaan silloin suotuisa vastaanottamaan elämää sisälleen. Jospa nyt saisi akkuja ladattua, niin raskautuminenkin (toivon mukaan) onnistuisi helpommin. Alan henkisesti valmistautua siihen, etten saa tänä vuonna positiivista raskaustestiä tehtyä..

Googlaamalla löytyy hyvinkin erilaista tietoa, että miten kauan siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä. Mitä mieltä olette? Jos harrastaa seksiä kp8 ja ovis+ tulee kp13-14 niin mahikset on ilmeisesti nollissa.

Eli 6-7pvää seksistä.. Itse en oikein usko et ne niin kauaa säilyis, mut ei voi koskaan tietää!

Höh progesteroni tuloksissa kestää 2 arkipäivää... Eli mahd huomenna tulos tai vasta maanantaina..
No ainakin voin sit koko vklopun vielä toivoa et ovis on tapahtunut :p

Mulla oli Suomessa tk ja paikkakunta millä asuin erit kun koin saavani enemmän tukea ja apua kyseisessä tk:ssa kuin paikkakunnalla jossa asuin niin miksei voi varaa muualle aikaa, eikö joku muu voi poistaa sitä kuin lääkäri? Siis neuvolassa tms
Vain lääkäri voi poistaa. Kysyin TK:sta kanssa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...

Multa ainakin poisti neuvolan terveydenhoitaja kierukan (molemmilla kerroilla). Miksi lääkärin pitäisi se poistaa, ootko kysynyt?
Aiemmin tänne postasin mun ongelmasta. Hoitaja yritti mutta kierukan langat menneet johonkin tai kierukka taas kerran kohdun sisällä. Ekan kierukan poisti lääkäri ja silloinkin se oli kohdussa. Joten tarttee erikoisvälineet sen poistoon joita hoitajilla ei ole käytössä.

Tiinuliinulle, hienoa:happy093onnea plussasta. Täällähän on jengi nyt tosiaan ottanut kunnon spurtin loppuvuoteen.

Omalla kohdalla ei juuri odotuksia tähän kiertoon. Eilen katkes 7 viikon selibaatti. Kierto päivät ihan hakusessa, ehkä 27-28, mut ollut varmaan ovuloimaton kierto, et toivon nyt nopeena menkkoja, ni kerkeis vielä tälle vuoteen pari yk:ta vetäsemään.

Onhan noita kuullut kuinka kp8 seksiä ja kp14 ovis ja raskaana mut se on ihan kyl mun mielestä liki mahdotonta. 5 päivää säilyy mutta pitää muistaa et naisen sisällä on aika hapan olosuhde joten siksi monesti siittiöt ei sitä viittä päivää sitten elele. Korjatkaa toki viisaammat.

Vain lääkäri voi poistaa. Kysyin TK:sta kanssa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...

Hm, onpa tyly. Toivottavasti saat mahdollisimman pian pois kun tuo on kuitenkin niin itse päätettävä asia ja inhottaa kun omat suunnitelmat menee kun tk:ssa ei aikoja... Täällä itse tänään sain tylyn tuomion ettei tiettyä lääkettä jatketa vaikka juuri se lääke nimenomaan olisi pitänyt jatkua. Ärsyttävää kun itse ei asioille mahda mitään

Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia :Heartred

Mulla jatkettiin tänään sairauslomaa kuun loppuun asti vaikean työuupumuksen vuoksi. Oon tässä jo pidemmän aikaan miettinyt, että mikähän vaikutus mun stressitasolla on ollut siihen, että edellinen raskaus päättyi keskeytyneenä.. Ehkei mun kroppa ollut vaan silloin suotuisa vastaanottamaan elämää sisälleen. Jospa nyt saisi akkuja ladattua, niin raskautuminenkin (toivon mukaan) onnistuisi helpommin. Alan henkisesti valmistautua siihen, etten saa tänä vuonna positiivista raskaustestiä tehtyä..

Voimia toipumiseen. :Heartred

Mulle taas nlan th sanoi että hänkin voi sen pois nyppästä, et ei oo iso juttu. Taisin sit kyl varata erikseen lääkärille ajan, kun poistoon oli vielä aikaa kysymishetkellä.

Siitiöden selviämisestä, niin onhan tuollainen 6-7vrk ehkä jo aika pitkä aika, mut muistan jostain lukeneeni että voisvat selvitä jopa viikon. Mulla esikoisen tärppikierrossa seksiä oli just 5vrk ennen ovista.

Täällä kierto seuraa ihan tuttua rataansa, dpo8 muuttunu aiemminkin vv keltaiseksi, voi huoh. Ihan lannistunu olo jo.
Jep, ei nyt löyy positiivisuutta millään :grin

Takaisin