Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Miksiköhän mulla on niin vahva tunne siitä, että en tule raskaaksi, että minussa (tai/ja miehessä) on jotakin vialla? :/
Tämä on vasta yrityskierto 3 (tai 4, en ole varma ehdimmekö ovulaatioon), kiertoni on suht säännöllinen 28-31 pv, ovulaatiotesti on kirkunut punaista jokaisessa testatussa kierrossa n. päivänä 15, ikää 29v., ei perussairauksia, eli mitään epäilyksiä herättävää ei ole. Mutta on vain vahva tunne.
Voi, mulla on ollut samoja fiiliksiä. Nyt kun menkoista selviän niin lähtee seitsemäs kuukausi yritystä käyntiin. Olen kuitenkin yrittänyt rauhoittaa itseäni sillä, että se vuosikin on normaali aika raskautua ja ennen sitä yritän ottaa iisisti. Sit jos niin käy että luomuna ei raskautta kuulu, niin onneksi on olemassa hyviä hoitoja ja lääkkeitä. Kävin ite heti yrityksen alussa gynellä juttelemassa ja samalla ultrasi, niin hän sanoi että se on vaan niin yksilöllistä millon tärppää vaikka olisi molemmilla kaikki ok. Tsemppiä sinne

ihanaa saada hyviä uutisia.
onnea ja vahvistumista
koska meinaat testata uudelleen?
Mut joo, on se vhh voinut vaikuttaakin. Ovis oli luultavasti kp19, lämmöistä päätellen. Tikuttelin kp17 ja silloin ei vielä plussa, mut lähellä. Sit tosiaan luovutin