Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoinen tärppäs kierrosta jossa ovis oli vasta kp38Tota oon just miettinyt. Mulla on kerran aikaisemminkin ollut tälläinen vähän vastaava keissi näiden vuotohäiriöiden kanssa. Ja siis sain siinä 16päiväisessäkin kierrossa näihin rfsuihin kyllä selkeän oplussan, vaikka kaikkien oppikirjojen mukaan kai ton mittaiset kierrot olis ovuloimattomia. Veikkaan et on varmaan ovulaatiossa kyl jotain häikkää...
Noin teoriatasolla, kuinka myöhäisistä ovulaatiosta porukka on raskautunut? T. Epätoivoinen![]()
Okei! Mielenkiintoista! Teehän aamuksi testiä niin jännäillään! Tuo CB on muistaakseen 20-25 herkkyys tjsp.. niinku PC tikutToi on Clearbluen hedelmällisyysmonitori. En tehnyt tänään liuskatestiä kun tuokin näytti jo plussaa. Kaksi liuskaa olisi kyllä vielä kaapissa, joten himotestaajana pissin varmaan nekin jossain vaiheessa.![]()
(muistelen toiselta foorumilta aikoinaan törmänneeni johonkin vastaavaan) peukkuja ja vahvistumista!Okei! Mielenkiintoista! Teehän aamuksi testiä niin jännäillään! Tuo CB on muistaakseen 20-25 herkkyys tjsp.. niinku PC tikut(muistelen toiselta foorumilta aikoinaan törmänneeni johonkin vastaavaan) peukkuja ja vahvistumista!
Muok jossain CB sivuilla tais olla et tyyliin ”kolme pv ennen menkkoja”-testi. Mitä se sit ikinä tarkottaakaan![]()

Teeppäs aamulla!Mun mielestä se CB:n puikkomallinen digi on 25, mutta toi monitori olis jopa 50. Voin tietty muistaa väärinkin. Pitää katsoa pissinkö aamulla vai yritänkö vielä pari päivää säästellä, kun olis kiva saada sellaiset kunnon leffaviivat.![]()
Piti tarkostaa ihan. Tällasen löysin
View attachment 83549

Jonkinlaista heikkoa saniaista näyttää näin dpo 10.
Taidankin testata menkkojen alkuun asti nii näkee kuinka tuo toimii :D
Edit. Tein vielä toisen tunnin päästä edellisestä.
Ootan että pääsen testaamaan menkkojen aikaan, nii näkee onko sit tuo kuvio kadonnut vai vähentynyt :) selvästi pienempiä nuo kuviot on verrattuna siihen mitä ennen ovista.
En tiedä näkyykö tää mun kuva taaskaan, mut samalta näyttää ku sulla![]()
Esikoinen tärppäs kierrosta jossa ovis oli vasta kp38![]()

Ei oo todettu, mutta jotain häikkää kyllä varmaan kun kierto ollut aina pitkä ja välistä epäsäännöllinen, pitkään oli ~40 päivää, mut välillä tosiaan "vähän" venähtänyt siitäkin.Okei, herättää toiveita, jos siis tulee edes ovista. Jotenkin en usko, että olis muka mennyt jo, kun en oo vielä vuotanut yhtään. Jotenkin vuoden jälkeen olis vaikea uskoa, että tää vuotohomma olis jotenkin ohi, vaik kai sekin vois olla mahdollista.... Oliko sulla mitään pcos tms?
JeeSharmanderin toiveesta laitan kuvan vielä tämänkin aamun tikuista. Nyt lupaan lopettaa ketjun spämmäämisen tikuillani.Ylempi siis ovistesti.
View attachment 83555
! Hyvältä näyttää 
No on!! Jee :)Hulluadpo 11 ja 25 herkkyinen testi ja punertava toinen viiva. Huomaa että kuvaa ottaessa kädet vähän tärisi ku ei tarkentanut oikein :D