Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva
En tiedä mitä pitäs ajatella. Tätä kun on odottanut niin kauan. Isänpäivänä pitäs alkaa tai olis pitäny menkat.
Ajatukset on ihan sekaisin :D
Hyvällä tavalla tietysti sekaisin mutta samalla ei voi uskoa todeksi. Keskenmenon riski on vielä niin suuri.
Ihana isänpäivälahja! Onnea!Oli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva
En tiedä mitä pitäs ajatella. Tätä kun on odottanut niin kauan. Isänpäivänä pitäs alkaa tai olis pitäny menkat.
Hyvällä tavalla tietysti sekaisin mutta samalla ei voi uskoa todeksi. Keskenmenon riski on vielä niin suuri.
Onnea varoen ja tarrasukkia!! <3Oli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva

Pakkohan täs on plussata kun ketjun nimikin on "Raskaaksi 2019". Että meillä lopuilla alkaa olla kiire teidän plussanneiden perään. :angelic:

Noh, itse oon jo tuolla 2020 ryhmässä ja meen sit sinne jos jotaki kävisi. Toivon kovin et nyt olis kunnollisesti asiat...Pakkohan täs on plussata kun ketjun nimikin on "Raskaaksi 2019". Että meillä lopuilla alkaa olla kiire teidän plussanneiden perään. :angelic:
Googlaamalla löytyy hyvinkin erilaista tietoa, että miten kauan siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä. Mitä mieltä olette? Jos harrastaa seksiä kp8 ja ovis+ tulee kp13-14 niin mahikset on ilmeisesti nollissa.
Vain lääkäri voi poistaa. Kysyin TK:sta kanssa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...Mulla oli Suomessa tk ja paikkakunta millä asuin erit kun koin saavani enemmän tukea ja apua kyseisessä tk:ssa kuin paikkakunnalla jossa asuin niin miksei voi varaa muualle aikaa, eikö joku muu voi poistaa sitä kuin lääkäri? Siis neuvolassa tms
Aiemmin tänne postasin mun ongelmasta. Hoitaja yritti mutta kierukan langat menneet johonkin tai kierukka taas kerran kohdun sisällä. Ekan kierukan poisti lääkäri ja silloinkin se oli kohdussa. Joten tarttee erikoisvälineet sen poistoon joita hoitajilla ei ole käytössä.Multa ainakin poisti neuvolan terveydenhoitaja kierukan (molemmilla kerroilla). Miksi lääkärin pitäisi se poistaa, ootko kysynyt?
onnea plussasta. Täällähän on jengi nyt tosiaan ottanut kunnon spurtin loppuvuoteen.Onhan noita kuullut kuinka kp8 seksiä ja kp14 ovis ja raskaana mut se on ihan kyl mun mielestä liki mahdotonta. 5 päivää säilyy mutta pitää muistaa et naisen sisällä on aika hapan olosuhde joten siksi monesti siittiöt ei sitä viittä päivää sitten elele. Korjatkaa toki viisaammat.Googlaamalla löytyy hyvinkin erilaista tietoa, että miten kauan siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä. Mitä mieltä olette? Jos harrastaa seksiä kp8 ja ovis+ tulee kp13-14 niin mahikset on ilmeisesti nollissa.
Vain lääkäri voi poistaa. Kysyin TK:sta kanssa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...
Varovaiset onnittelut ja tarrasukkiaOli pakko testata vielä uudestaan. Siinä se edelleen on. 5 min testauksesta ja selvä punainen haalea viiva

Mulla jatkettiin tänään sairauslomaa kuun loppuun asti vaikean työuupumuksen vuoksi. Oon tässä jo pidemmän aikaan miettinyt, että mikähän vaikutus mun stressitasolla on ollut siihen, että edellinen raskaus päättyi keskeytyneenä.. Ehkei mun kroppa ollut vaan silloin suotuisa vastaanottamaan elämää sisälleen. Jospa nyt saisi akkuja ladattua, niin raskautuminenkin (toivon mukaan) onnistuisi helpommin. Alan henkisesti valmistautua siihen, etten saa tänä vuonna positiivista raskaustestiä tehtyä..

Mulle taas nlan th sanoi että hänkin voi sen pois nyppästä, et ei oo iso juttu. Taisin sit kyl varata erikseen lääkärille ajan, kun poistoon oli vielä aikaa kysymishetkellä.Vain lääkäri voi poistaa. Kysyin TK:sta kanssa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...