Raskaaksi 2019

Miksiköhän mulla on niin vahva tunne siitä, että en tule raskaaksi, että minussa (tai/ja miehessä) on jotakin vialla? :/

Tämä on vasta yrityskierto 3 (tai 4, en ole varma ehdimmekö ovulaatioon), kiertoni on suht säännöllinen 28-31 pv, ovulaatiotesti on kirkunut punaista jokaisessa testatussa kierrossa n. päivänä 15, ikää 29v., ei perussairauksia, eli mitään epäilyksiä herättävää ei ole. Mutta on vain vahva tunne.

Voi, mulla on ollut samoja fiiliksiä. Nyt kun menkoista selviän niin lähtee seitsemäs kuukausi yritystä käyntiin. Olen kuitenkin yrittänyt rauhoittaa itseäni sillä, että se vuosikin on normaali aika raskautua ja ennen sitä yritän ottaa iisisti. Sit jos niin käy että luomuna ei raskautta kuulu, niin onneksi on olemassa hyviä hoitoja ja lääkkeitä. Kävin ite heti yrityksen alussa gynellä juttelemassa ja samalla ultrasi, niin hän sanoi että se on vaan niin yksilöllistä millon tärppää vaikka olisi molemmilla kaikki ok. Tsemppiä sinne:Heartred

Onnea vielä plussista:dance008 ihanaa saada hyviä uutisia.

Täällä dpo 6-7, juilimista alamahassa oikealla puolella. Oli samaa tärppikierrossa, mut toisaalta oli hieman samanlaista myös ei- tärppikierrossa.. et oireita on turha ilmeisesti tulkita.
Aamulämpökin täsmälleen sama kun eilen, 36,5. Pienestä flunssasta huolimatta.

Ei auta ku toivoa :hello2

Minä, jokaeitestaaennentorstaitataiperjantaita, tein äsken 25 vahvuisen sofin testin dpo10, siihen piirtyi about 2-3min kohdalla haaleista haalein viiva. Kuvassa näyttää harmahtavalta, (jos ees näkyy tänne laittaessa) luonnonvalossa enemmän vaaleanpunertava. Tää kuva otettu 3-4min kohdalla.
Tosin, sain näihin sofeihin tällästä joku muukin kierto, mut ne testit oli niitä 10 herkkyisiä. Mutta luotto silti aika huono.
Päätä särkee niin lujaa, että voisin olettaa huomenna tai ylihuomenna menkkojen alkavan. Jotenkin niitä odotankin,sunnuntaina pitäs vasta alkaa.
Usko raskautumiseen on kuitenkin nolla, koska aika vahvat pms oireet. Ja sanotaanko näin että odotan kesäkuista ulkomaan matkaa jota ei olla uskallettu ees varata :D Tosin vauva tervetullut ja niin odotettu, joten se menee matkan edelle tietysti, siksi ei lopetettu yrittämistä. 50/50 mahdollisuus :D ehkä joo tuo ulkomaanmatkan odotus on sellanen mielen huijauskeino ettei pettyisi kun menkat alkaa.

Liitteet

• IMG_20191106_115551.jpg
    IMG_20191106_115551.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 256
Minä, jokaeitestaaennentorstaitataiperjantaita, tein äsken 25 vahvuisen sofin testin dpo10, siihen piirtyi about 2-3min kohdalla haaleista haalein viiva. Kuvassa näyttää harmahtavalta, (jos ees näkyy tänne laittaessa) luonnonvalossa enemmän vaaleanpunertava. Tää kuva otettu 3-4min kohdalla.
Tosin, sain näihin sofeihin tällästä joku muukin kierto, mut ne testit oli niitä 10 herkkyisiä. Mutta luotto silti aika huono.
Päätä särkee niin lujaa, että voisin olettaa huomenna tai ylihuomenna menkkojen alkavan. Jotenkin niitä odotankin,sunnuntaina pitäs vasta alkaa.
Usko raskautumiseen on kuitenkin nolla, koska aika vahvat pms oireet. Ja sanotaanko näin että odotan kesäkuista ulkomaan matkaa jota ei olla uskallettu ees varata :D Tosin vauva tervetullut ja niin odotettu, joten se menee matkan edelle tietysti, siksi ei lopetettu yrittämistä. 50/50 mahdollisuus :D ehkä joo tuo ulkomaanmatkan odotus on sellanen mielen huijauskeino ettei pettyisi kun menkat alkaa.

Musta toi vois olla plus tai vielä vahvistua lähipäivinä! Mietin jo tosta syljestä että onpas paljon!!

Mangustimamma onnea hurjasti! <3

Täällä tylsiä päiviä, nälkä ei oo ja huono olo vaivaa.

TiinuLiinu toivottavasti on kohta ihan plussa vaik kyl mä nään selvästi molemmat. Ei kai se nyt huvikseen viivoja anna.

Onnea kaikille ja tsempit kp1.

On joo, kyllä mä näillä yleensä lopulta saan "oikeaoppisen" plussan. Tää ei oo se:hilarious:
Okei joo, oon mäkin satunnaiisesti saanu tolla plussan mut en tiedä miks joka kierrossa en vaikka pc on ihan selvä ja digikin.
Joskus jostain luin että ovis on yleensä jotenkin tietyllä paikalla kiertoa. Jos edellinen kierto on vaikka leikisti poikkeavasti vain 20 päivää ja ovisplus on yleensä vakkka kp 16 ja kierto 28pv niin vastaavasti seuraavan kierron ovisplussa siirryy kahdeksan päivää eteenpäin eli on vasta kp 24 jne. Eli kierto jyllää radallaan taustalla vaikka vuoto tulee jollain tapaa väärällä kohti. Saitko kiinni? En tiedä pitääkö tää paikkansa mut olen huomannu tän joskus pitäneen paikkansa.
mun viime kierto veny 40 pv mitä ei ikinä koskaan ennen. O.plus tuli kp29. Nyt veikkaa että ovisplussa tulee poikkeavan aikaisin jos tuleekaan tai sit mulla alkaa olla oikeesti jo ikähäröjä

Okei joo, oon mäkin satunnaiisesti saanu tolla plussan mut en tiedä miks joka kierrossa en vaikka pc on ihan selvä ja digikin.
Joskus jostain luin että ovis on yleensä jotenkin tietyllä paikalla kiertoa. Jos edellinen kierto on vaikka leikisti poikkeavasti vain 20 päivää ja ovisplus on yleensä vakkka kp 16 ja kierto 28pv niin vastaavasti seuraavan kierron ovisplussa siirryy kahdeksan päivää eteenpäin eli on vasta kp 24 jne. Eli kierto jyllää radallaan taustalla vaikka vuoto tulee jollain tapaa väärällä kohti. Saitko kiinni? En tiedä pitääkö tää paikkansa mut olen huomannu tän joskus pitäneen paikkansa.
mun viime kierto veny 40 pv mitä ei ikinä koskaan ennen. O.plus tuli kp29. Nyt veikkaa että ovisplussa tulee poikkeavan aikaisin jos tuleekaan tai sit mulla alkaa olla oikeesti jo ikähäröjä

Tota oon just miettinyt. Mulla on kerran aikaisemminkin ollut tälläinen vähän vastaava keissi näiden vuotohäiriöiden kanssa. Ja siis sain siinä 16päiväisessäkin kierrossa näihin rfsuihin kyllä selkeän oplussan, vaikka kaikkien oppikirjojen mukaan kai ton mittaiset kierrot olis ovuloimattomia. Veikkaan et on varmaan ovulaatiossa kyl jotain häikkää...

Noin teoriatasolla, kuinka myöhäisistä ovulaatiosta porukka on raskautunut? T. Epätoivoinen:hilarious:

Tota oon just miettinyt. Mulla on kerran aikaisemminkin ollut tälläinen vähän vastaava keissi näiden vuotohäiriöiden kanssa. Ja siis sain siinä 16päiväisessäkin kierrossa näihin rfsuihin kyllä selkeän oplussan, vaikka kaikkien oppikirjojen mukaan kai ton mittaiset kierrot olis ovuloimattomia. Veikkaan et on varmaan ovulaatiossa kyl jotain häikkää...

Noin teoriatasolla, kuinka myöhäisistä ovulaatiosta porukka on raskautunut? T. Epätoivoinen:hilarious:
Vsrmaan riippuu. etenkin pco kärsivillä ovis voi olla hyvä vaikka se tapahtuu tyyliin kp40. Mut mä luulen et näin meikäläisellä ovis on pska ja limis pska tällaiIlla kierroilla. Itse olen raskautunu kp21-23 tulleesta oviksesta että kaikki on mahdollista. Mut noita ei viel kai vissiin lasketa ihan kamalan myöhäisiksi..

Mä en jotenkin yhtään osaa luottaa et tuo olis positiivinen, tai että vahvistuisi, sellane jännä tunne taas. Muutamana kuuna nyt on saanut jos jonkinlaista haamulaista,tosin ne on ollut herkempiä testejäkin. Noo nähtäväksi jää :D

Kyllä Tiinu näkyy hailura viiva :smiley-bounce013 onnea ja vahvistumista:love017 koska meinaat testata uudelleen?

Kysele vain, mielellään mä kerron :joyful: Mut joo, on se vhh voinut vaikuttaakin. Ovis oli luultavasti kp19, lämmöistä päätellen. Tikuttelin kp17 ja silloin ei vielä plussa, mut lähellä. Sit tosiaan luovutin :rolleyes:

Niin toivon sullekin plussaa! :smiley-angelic001

Kiitos Hillis ja Jesbe! :Heartred
Mäki mietin et vähähiilarinen vois auttaa. Itsehän Ketoilin kun plussasin eli hiilarit on alle 20g!! Suosittelen kokeilemaan.

Täällä mä itken mun hormoni huuruissa ihanaa miten moni on plussannut teistä. Paljon onnea ja tarrasukkia. Tsemppiä muille :Heartred Toivottavasti saadaan lisää heinäkuisiin teitä! Onhan tässä vielä aikaa. Super aaltoa kehiin!!

Nipanderi mul ilmeisen myöhä ovulaatio eli tää raskaus sai alkunsa kp24 jälkeen olleessa oviksesta, olinhan itse ymmärryksessä et ovis oli ja meni yms. Toki oli kemiallinen tms ollut aiemmin niin jostain syystä antoi sit ovista oottaa eli ei tullut ajoissa..

Sharmander joo mäkin oon ymmärtänyt et joillakin esim lugejen käytön jälkeen alkaa menkat myöhässä mutta kierto onkin siten et vaikka olis kp4 niin ovis tuloillaan. Jostaki luin tuosta ku hain tukilääkityksestä jotaki tekstiä.

Mamimam joo hormonimyrsky on täällä ollut, oon ihmeen tyyni mut sit suutun yhtäkkiä ilman mitään järkevää syytä ja sitte haen huomiota kuin pikkulapsi. Aivan noloa toimintaa tämä mulla mutta pakko saada jotain mieheltä tai tuun hulluksi... Huoh, jännittää niin paljon. Selkeästi hormonit on pelissä mut pelottaa niin paljon noi kaiken maailman kemialliset yms

Joo eipä tuota kauheemmin kiinnosta minnekään yksityiselle lähtee kierukkaa poistaa päälle 200€ semmonen lysti. Huh huh oikeesti enemmän vaan alkaa ärsyttämään tää touhu, niin surkeasti täällä lääkärin ajat. Ei ole edes joka viikko käytössä ja jonoa löytyy. Pelkään oikeesti että menee ensivuodelle poisto. En ymmärrä, kun mun juttu ois nopea toimenpide mutta näin vaan. Voikohan toiselle kunnalle saada neuvolaan lääkärin aikaa poistoon? Enpä tiedä onko meidän kunnalla tk lääkäriä erikoistunut ehkäisy asioihin.

Tekee mieli vaipua epätoivoon ja ei tee kyllä mieli enää hankkia kierukkaa, jos joutuu tämmöstä odottaa.

Joo eipä tuota kauheemmin kiinnosta minnekään yksityiselle lähtee kierukkaa poistaa päälle 200€ semmonen lysti. Huh huh oikeesti enemmän vaan alkaa ärsyttämään tää touhu, niin surkeasti täällä lääkärin ajat. Ei ole edes joka viikko käytössä ja jonoa löytyy. Pelkään oikeesti että menee ensivuodelle poisto. En ymmärrä, kun mun juttu ois nopea toimenpide mutta näin vaan. Voikohan toiselle kunnalle saada neuvolaan lääkärin aikaa poistoon? Enpä tiedä onko meidän kunnalla tk lääkäriä erikoistunut ehkäisy asioihin.

Tekee mieli vaipua epätoivoon ja ei tee kyllä mieli enää hankkia kierukkaa, jos joutuu tämmöstä odottaa.

Multa ainakin poisti neuvolan terveydenhoitaja kierukan (molemmilla kerroilla). Miksi lääkärin pitäisi se poistaa, ootko kysynyt?

Mulla oli Suomessa tk ja paikkakunta millä asuin erit kun koin saavani enemmän tukea ja apua kyseisessä tk:ssa kuin paikkakunnalla jossa asuin niin miksei voi varaa muualle aikaa, eikö joku muu voi poistaa sitä kuin lääkäri? Siis neuvolassa tms

Herkkä rfsu tyylipuhdas nega, dpo 10/11. Milloin ihminen tajuaa luovuttaa ja lopettaa näiden oireiden kuvittelun?! :sad001:sorry:

@mangustimamma mielenkiinnosta, minkä merkin ”tietokone” toi on? Teitkö rinnalle perus tikkua? Onnea paljon!!

Toi on Clearbluen hedelmällisyysmonitori. En tehnyt tänään liuskatestiä kun tuokin näytti jo plussaa. Kaksi liuskaa olisi kyllä vielä kaapissa, joten himotestaajana pissin varmaan nekin jossain vaiheessa. :rolleyes:

Takaisin