Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikähän mulla sit on tummentanu ovistestiä pitkään ennen ovulaatiota sekä oviksen jälkeen/ennen menkkoja usein![]()
Oliks sulla pco? Eiks se nostele lh:ta vähän miten sattuu? Näin oon ymmärtäny, kun tätä foorumia oon lukenut, en oo tutkinu aihetta sen sukkelammin enkä pysty lyömään faktoja pöytään :D oon aika amatööri muutenkin näis asioissa. Mulla ei juur ollu tota testiä tehdessä mitään kummempia odotuksia lopputulemasta, kunhan tein, et näkisin edes jossai kaks viivaa :D
Jaaniin, kysyit dpo:ta, tänään tiistaina dpo 13.
Oliks sulla pco? Eiks se nostele lh:ta vähän miten sattuu? Näin oon ymmärtäny, kun tätä foorumia oon lukenut, en oo tutkinu aihetta sen sukkelammin enkä pysty lyömään faktoja pöytään :D oon aika amatööri muutenkin näis asioissa. Mulla ei juur ollu tota testiä tehdessä mitään kummempia odotuksia lopputulemasta, kunhan tein, et näkisin edes jossai kaks viivaa :D
Jaaniin, kysyit dpo:ta, tänään tiistaina dpo 13.
no onneks huomenna progetesti, tietää tapahtuuko mitään..Ovistestit tosiaan mittaa lutenisoivaa hormonia, LH:ta. Pitoisuudet on kaikilla vähän erit, mutta kai se harvoin ihan nolla on. Ihan normaalia sekin, että testi alkaa tummua ennen ovista, koska hormonipitoisuus nousee vähitellen. Loppukierrossakin voi tulla pieni piikki. Ovistestin käyttö raskaustestinä perustuu siihen, että LH ja hcg on hyvin samankaltaisia, hcg voi siis hämätä ovistestiä reagoimaan.Ei oo pco.. Mut olin ymmärtänyt et kehossa on aina sitä jotain, luulin estrogeenia, joka näkyy haaleena ovistestissä joillakin aina, harvoin siis mulla blanco testiä.. Täytyy taas loppu luteaalista testata.
Lämmöt edelleen siel 36,60 paikkeilla, ei siksakkia ei dippiä, ei oireita.. Jännää.. Mut rupee pelottaa mitä pidemmälle mennään, en usko et ainakaan vielä on kiinnittymistä ollutno onneks huomenna progetesti, tietää tapahtuuko mitään..
Kolme vuotta täytti syyskuussa. Osaa tällä hetkellä sanoa neljä sanaa...![]()
meidän kuopus ei vielä 3 vuotta täytettyään puhunut. Meillä kävi puheterapeutti kotona havainnoimassa ja totesi ettei ole mitään hätää, kaikki valmiudet puhumiseen on ja jatkakaa samaan malliin. Tästä noin parin viikon päästä kuopus alkoikin pikkuhiljaa puhua ja puhe kehittyi tosi nopeasti kerralla. Nyt (syyskuussa 4 v) puhuu niin paljon että vois välillä olla hiljaa 
Eikös ovistesti näytä estrogeenin nousun?

Sylkiovulaatiotestihän seuraa tätä estrogeenin nousua :) kun estrogeenitasot nousee, alkaa muodostua sitä saniaista. Että sillä periaatteessa vois kokeilla yrittää seurata raskautumista
Ja kun estrogeeni on naishormoni, niin sitä on aina naisen elimistössä(niinku miehilläkin, mutta vähemmän) mutta ennen ovulaatiota on se huippu, (ennen LH huippua) ja siitä se sitten laskee/romahtaa menkkoihin mennessä matalimmilleen, mikä aiheuttaa myös pms oireet. Tai näin ainakin oon ymmärtänyt :D
Noniin mietinkin et oonko nyt ihan sekasin ja väärässä kun puhun estrogeenistaMikäs tilanne sulla on??
Sori spämmi. Onks noi rfsu tikkuja? Mä en saa noilla juuri ton vahvempaa kun PC on jo plus ja digikin hymiöIhan kun vähän olis vahvistunut eilisestänyt siis kp27 jos viime kierto tosiaan oli sen 16pv. Veikkaan kyl ovuloimaton kiertoa tästä...
Onnea mangustimammalle![]()
kokeiles jossain kiertoo eri tikkuja
En ehdi kaikkia missaamiani viestjä käydä läpi. Mä oon ollut nyt jonkin aikaa pois foorumilta, tulinpas iloiseksi kun täällä on porukkaa pamahtanut raskaaksi sillä aikaa! Onnea Mangustimamma ja Sammie ja ja onko joku muukin raskautunut?En ehdi kaikkia missaamiani viestjä käydä läpi.
Mua ei oo tässä kierrossa jotenkin huvittanut hössöttää tästä lapsiprojektista. Mietin jopa et jos en testais ovistakaan, mutta otin kuitenkin kp10 käyttöön ne tuplahormonidigit ja nyt kp12 vilkkuva hymynaama. Eli ei kun hommiiin!
Töissä on nyt niin paljon tilannetta päällä, että siksi varmaan raskautuminen on vähän taka-alalla. Oikeastaan vähän pelottaakin mitä tapahtuisi, jos tulisin raskaaksi. Mutta ehkäpä se on juuri se jinksaus mitä raskautumiseen tarvitaan; jos toivoo liikaa se ei tapahdu, jos taas pelkää että se tapahtuu niin niin varmasti käy.Sellaiset filosofiat multa.

Sori spämmi. Onks noi rfsu tikkuja? Mä en saa noilla juuri ton vahvempaa kun PC on jo plus ja digikin hymiökokeiles jossain kiertoo eri tikkuja