Raskaaksi 2019

Piinaklubi:smiley-angelic006:laughing002 on tämä kyllä sellainen projekti että oksat pois:smiley-ashamed004
Tästä alkaa taas ne päivät kun pitäis unohtaa se itsensä ja oireiden tarkkailu mut ei ainakaan multa onnistu alkuunkaan. Flo täynnä ihme oireita ja nippailuja:smiley-ashamed005

Täällähän on tullut monta plussaa. Onnea ja tarrasukkia kaikille! :smiley-bounce012

Keskenmenijakin oli, pahoittelut ja voimia. :(

Uusia oli tainnut tulla pari, tervetuloa. :)

Mä en ymmärrä nyt yhtään tätä kehoani. Luulin jo eilen illalla että menkat alkaa, kun pyyhkiessä tuli vähän punaista paperiin. Vaan tänään on tullut vaan pientä tuhruilua. Mulla on menkat alkaneet ainakin tähän asti paljon vauhdikkaammin eikä mitään tuhrutteluja. Aikaista olisikin alkaa, kun nyt ois dpo11. Kp kyllä huitelee ties missä, en jaksa laskea, mutta jos luteaalivaihe pysyy aina samana ei menkkojen pitäisi tulla ennen kun ensi viikolla. Ota tästä nyt sitten selvää. :confused005

Kiitos kaikille tsempeistä ja nyt on pahin viivalasiton nähnyt viivan ja se on mun sisko. Se ei ikinä siis ei ikinä näe kahta viivaa. Nyt sano et hetki, tos on yks viiva liikaa!

Nyytti joo kiitos, näin ajattelin että teen sit ku saan sen varmistuksen..

Aida* joo kyl iteki näin sen ilman et piti klikata mut silti huono laatu.

Viivi92 ei ku ihan 2 erillistä viivaa, eri testi.

Nyt vain plussapuhurit kaikille ja tarrasukkia masukeille jotka itsestään ilmoitelleet <3
Anteeksi mut oon ihan niin jotenki outona ku en ymmärrä vielä et mahdollisesti joku on mukana. Liian jännää :)

Täällähän on tullut monta plussaa. Onnea ja tarrasukkia kaikille! :smiley-bounce012

Keskenmenijakin oli, pahoittelut ja voimia. :sad001

Mä en ymmärrä nyt yhtään tätä kehoani. Luulin jo eilen illalla että menkat alkaa, kun pyyhkiessä tuli vähän punaista paperiin. Vaan tänään on tullut vaan pientä tuhruilua. Mulla on menkat alkaneet ainakin tähän asti paljon vauhdikkaammin eikä mitään tuhrutteluja. Aikaista olisikin alkaa, kun nyt ois dpo11. Kp kyllä huitelee ties missä, en jaksa laskea, mutta jos luteaalivaihe pysyy aina samana ei menkkojen pitäisi tulla ennen kun ensi viikolla. Ota tästä nyt sitten selvää. :confused005

Voisko olla kiinnittymisvuotoa? :happy:

Keskenmenijakin oli, pahoittelut ja voimia. :sad001

Millon testiä???

Täälläkin ois piinapäivät, dpo5. En oo enää jaksanu innostua ku ovikset ja menkat tulee ja menee kierrosta toiseen. :meh:

Täälläkin ois piinapäivät, dpo5. En oo enää jaksanu innostua ku ovikset ja menkat tulee ja menee kierrosta toiseen. :meh:

Ymmärrän, niin mullakin.. Kai tän oviksen ajan oon innoissani, sit se rupee hiipumaan..

Huh mikä pahoinvointi ja töihin pitäis lähteä. Fyysinen työ, niin siellähän sit koitan selvitä. :hungover: Tänään menkat virallisesti myöhässä ja silloinhan ohjeen mukaan pitää testata. Kukaanhan ei oo koskaan testannu aiemmin. :smiley-angelic002

Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja plussa-aalto jatkukoon! Ja mukavaa viikonloppua! :happy:

IMG_20191101_053152.jpg

Liitteet

• IMG_20191101_053152.jpg
    IMG_20191101_053152.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 204
Myös mulla tuli tänään pientä punertavaa vuotoa, dpo 5-6 (jos tunnistin ovulaation oikein).. pari päivää sitten oli tullut teelusikallinen kevyttä ruskeanpunaista vuotoa pikkareihin. Eilen jomotteli ja nipisteli pitkin iltaa alavatsaan. Mä tietysti pelkään että kyseessä on joku kohtutulehduksen esiaste!

Myös mulla tuli tänään pientä punertavaa vuotoa, dpo 5-6 (jos tunnistin ovulaation oikein).. pari päivää sitten oli tullut teelusikallinen kevyttä ruskeanpunaista vuotoa pikkareihin. Eilen jomotteli ja nipisteli pitkin iltaa alavatsaan. Mä tietysti pelkään että kyseessä on joku kohtutulehduksen esiaste!

Jee kiinnittyminen vois olla!!

Mulla nyt ihmeen hitaassa nousussa lämmöt... Mut toivotaan et ovis oli kuitenkin. Toivotaan et huomenna nousee, jos nousee niin ihan hyvä et välillä poikkeevat lämmöt, jos oiski hyvä merkki :bag:

Sammie miltä lämpökäyrä näyttää nyt?? Saisko kuvaa :rolleyes:

Nöniiii. Nyt sitte ku tein testin, niin melko hyvä viiva tärähti siihen samantien <3 :happy093 Nyt dpo 10 ja mullei oikeen oo ees mitään muuta oiretta kun että vatsaa nipistää vähän sillon tällöin ja kamalasti elohiiriä. Ja vatsallaan makaaminen tuntuu ikävältä. Iltasin vähän normaalia väsympi. Kai niitä oireita joskus tulee :cat: Toivon että tää pikkupallero pysyy mukana loppuun asti <3 kaikille plussia ja haleja ja kaikkee ihanaa <3

Dpo 5 ja tuossa kahvia keitellessä alkoi pienen hetken kestävät menkkamaiset juilimiset kohdun seudulla. Ja nyt tuntuu kohdunnapukan seudulla lievä vihlontaa/ kipua.

Oon kyllä edelleen todella väsynyt. En tiedä pitääkö käydä tsekkaamassa tulehdusarvot, ku lievää lämpöilyä ollut monena päivänä, ja flunssan oireet on lievänä. Korvat vinkuu välillä, kurkku arka yms. Väsymys on vaan ihan hirveä.

Jee kiinnittyminen vois olla!!

Mulla nyt ihmeen hitaassa nousussa lämmöt... Mut toivotaan et ovis oli kuitenkin. Toivotaan et huomenna nousee, jos nousee niin ihan hyvä et välillä poikkeevat lämmöt, jos oiski hyvä merkki :bag:

Sammie miltä lämpökäyrä näyttää nyt?? Saisko kuvaa :rolleyes:

Poikkeavuus kuulostaa toiveita herättävältä!

Mulla lämmöt laskussa :sad015 Ei siis kuitenkaan vielä menkkoja odotettavissa, mut huippu oli ja meni :sorry:

Liitteet

• Screenshot_20191101_085625.jpg
    Screenshot_20191101_085625.jpg
    43 KB · Katsottu: 155
Mathilda onnea selvä plussa ja eihän meistä kukaan testaa ennen ikinä :wink <3

Watti onneksi olkoon! Itsehän jostain syystä jätin testaamatta kun huomenna olis ne verikokeet et jos nyt malttaa sinne asti.

Noista lämmöistä, tämä oli ainut kierto jossa lämpö oli koko ajan alhainen, itse asiassa vasta muutama päivä ennen testin tekoa nousi lämmöt mutta koko ajan oon ollu kylmissäni ja huono olo ollut. Teetä teetä teetä vain ja rutkasti hunajaa. Kurkku ollut karhea ja korvat lukossa.

Aa ja suonenvetoja. Pää tuntunut jotenkin ettei aivot mahdu sinne eli se on outoa ja uutta mut muistan sen saman tunteen kesken menneestä. Muutoin oireet on ihan erit.

Tässä jännitän että onko tuolla varmaan joku ja mitä kaikkea piti jättää pois. No ei, ihan oon sillä linjalla että se iltaprimoöljyn otto alko taas toimia mun kohdalla ja koska ei voi olla joku Dpo20 ku tein testin niin mietin millonhan se ovis lopulta oli. Oireita oli jos sun mitä ennen sitä ja sen jälkeen viikon. Dpo6 oon kyl merkannut et munasarja tykyttää kovempaa. Jos se sillon irtos?

Nyt niin toivon plussa-aaltoa ja tarrasukkia pienille. <3

Watti onko sulla sit heinäkuuta la? Mulla olis vissiin kans. Ovikshymun mukaan 30.6 mut satavarmasti heinäkuussa.. :3some

Onnea Mathilda ja Watti! <3

Apua, voisiko se olla että tuhru kertoikin plussasta. Olin ajatellut testata maanantaina, mut nyt kutkuttelee kaapissa oleva testi. :nailbiting: Se on toinen viime kiertoon ostetun rfsu-paketin testi. Jos käyttäisi sen pois ja tekisi sit jonkun luotettavamman jos menkkoja ei tuu. :woot:

Mathilda onnea selvä plussa ja eihän meistä kukaan testaa ennen ikinä :wink :Heartred

Watti onneksi olkoon! Itsehän jostain syystä jätin testaamatta kun huomenna olis ne verikokeet et jos nyt malttaa sinne asti.

Noista lämmöistä, tämä oli ainut kierto jossa lämpö oli koko ajan alhainen, itse asiassa vasta muutama päivä ennen testin tekoa nousi lämmöt mutta koko ajan oon ollu kylmissäni ja huono olo ollut. Teetä teetä teetä vain ja rutkasti hunajaa. Kurkku ollut karhea ja korvat lukossa.

Aa ja suonenvetoja. Pää tuntunut jotenkin ettei aivot mahdu sinne eli se on outoa ja uutta mut muistan sen saman tunteen kesken menneestä. Muutoin oireet on ihan erit.

Tässä jännitän että onko tuolla varmaan joku ja mitä kaikkea piti jättää pois. No ei, ihan oon sillä linjalla että se iltaprimoöljyn otto alko taas toimia mun kohdalla ja koska ei voi olla joku Dpo20 ku tein testin niin mietin millonhan se ovis lopulta oli. Oireita oli jos sun mitä ennen sitä ja sen jälkeen viikon. Dpo6 oon kyl merkannut et munasarja tykyttää kovempaa. Jos se sillon irtos?

Nyt niin toivon plussa-aaltoa ja tarrasukkia pienille. :Heartred

Watti onko sulla sit heinäkuuta la? Mulla olis vissiin kans. Ovikshymun mukaan 30.6 mut satavarmasti heinäkuussa.. :3some

Laskurin mukaan se ois 14.7. Mulla itelläni oli sama LA sillon ku äiti ootti mua :grin:joyful:

Laskurin mukaan se ois 14.7. Mulla itelläni oli sama LA sillon ku äiti ootti mua :grin:joyful:
Mulla ei oo mitään havaintoa. Oletan et mennään just likelle 10.7 jos ei pidemmälle mutta mulla nuo plussat on myöhemmin tullut aina eli ei oo jostaki syystä pissaan tullu niin reilusti. Mulla kauheat menkkajomot nytte... Toivottavasti on vaan ihan viatonta ja et verikoe olisi plussa..
Itse oon heinäkuun lopun lapsi niin ehtis ennen kolmikymppisiä esikoinen tulla <3

Ja mulla oli muistini mukaan 10.7 alkuperäinen la mut synnyin 15 päivää myöhässä. Tai alunperin oli laskettu väärin niinku äitini itse sanonut kun tietää millon oon alkuni saanut ku tulin pillereiden läpi ja 1 oli jäänyt välistä... :rolleyes:

Takaisin