Poikkeavuus kuulostaa toiveita herättävältä!
Mulla lämmöt laskussaEi siis kuitenkaan vielä menkkoja odotettavissa, mut huippu oli ja meni
![]()
Toivotaan et vielä tosta nousis! Voihan se mennä ylös alas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poikkeavuus kuulostaa toiveita herättävältä!
Mulla lämmöt laskussaEi siis kuitenkaan vielä menkkoja odotettavissa, mut huippu oli ja meni
![]()
Vuoto loppui jo ja jäljellä on vaan ihme paineentunne kohdussa (minkä varmaan itse kuvittelen), finnit ja väsymys.

<- onks tää sellanen tallettelut onnistu hymiö 

Onkohan tää nyt hyvä vai huono, vai ei yhtään mitään. Pelottaa et alkaako tulemaan jotain vuotohäiriötä Ja lisää plussia, jee! Onnittelut!!
Mulla nyt dpo9. Malttamattomana tein digin, mut eihän se viel mitään näytä. Flon mukaan 7päivää menkkoihin. Mut miks nuo sofin testit antaa haamua? Eikä must tarttte ees väännelläkäännellä, että sen huomais. No, onhan tässä vielä päiviä, jotenki olin niin optimistinen, että tottakai digi näyttää plussaa ku kerra tuo sofikin... Alkuun oli lupaavia tuntemuksiakin,mut nyt on muutama päivä ollut ihan "tuntemuksetonta." Kylläpäs nyt kierittelen itsesäälissä sympatioidenpuutteessa :D
Me on miehen kanssa laskettu et millo tää tyyppi olis saanu alkunsa ja jos siel ny pieni on niin dpo6 on ainut mahdollinen...
Edit. Eli luultu dpo6
Multa on tullu tänään dpo2 muutaman kerran vessareissulla ihan hentoisen vaaleanpunaista limamaista pyyhittäessä. Mitähän ihmettä..Onkohan tää nyt hyvä vai huono, vai ei yhtään mitään. Pelottaa et alkaako tulemaan jotain vuotohäiriötä
No, toivottavasti ei oo mitään.
Päätä särkeny taas koko himputin päivän niin et vaikea ihan olla, argh!
Täytyy seurailla, ei tuu joka kerta, mut oiskohan kolmesti tänään ja ihan vaan snadisti, just sen verran et jos erikseen kattoo niin näkyy ihan vähän vaaleanpunertavaa. Ei mitään verijuovia tms.Mulla oli täs kierrossa samaa, tosin tais olla dpo 1-dpo4, tänää dpo 5 ei oo enää tullut. Mulla se vpunanen lima muuttui vähän tummemmaksi ja sit muut päivät oli rusehtavan punaista limaa, ja en muista että olis koskaan tuommoista limaa tullut näillä päivin. Heinäkuussa tuli dpo0-dpo6 selvää veristä tiputtelua, mikä oli sillon ihan uus juttu. Ennen ovulaatiota joskus tulee lima verta, mutta ei kyllä ovulaation jälkeen oo tullut. Toivottavasti ei merkkaa mitään huonoa :/
Saako sofista kuvaa?
Ja lisää plussia, jee! Onnittelut!!
Mulla nyt dpo9. Malttamattomana tein digin, mut eihän se viel mitään näytä. Flon mukaan 7päivää menkkoihin. Mut miks nuo sofin testit antaa haamua? Eikä must tarttte ees väännelläkäännellä, että sen huomais. No, onhan tässä vielä päiviä, jotenki olin niin optimistinen, että tottakai digi näyttää plussaa ku kerra tuo sofikin... Alkuun oli lupaavia tuntemuksiakin,mut nyt on muutama päivä ollut ihan "tuntemuksetonta." Kylläpäs nyt kierittelen itsesäälissä sympatioidenpuutteessa :D

Ei nuo veret Nyytti ja TiinuLiinu välttämättä mikään paha ole. Vois olla vielä ovulaatioverta? Ei kyllä vielä kiinnittymisestä ainakaan.
Äsken oli ihan outoa pistosta navan alapuolella.jännä ku oviksen jälkeen tulee ihme tuntemuksia aina pariks viikoks. Tai sitten silloin kuulostelee tarkemmin..
Edit. Höh nyt alkoi taas valkovuoto runsastumaanviime kierrosss oli kans eikä se mitään hyvää ainakaan meinannut. Onneks sentään ovistikku jo vaaleampi. Onko teillä muilla piinailijoilla yhtään vv??
Viime kierrossa oli runsaasti vv menkkoihin saakka, silloin mulla menkatkin oli myöhässä muutaman päivän ja oli ihan tärppi fiilis, mut ei. Nyt aika kuivaa. Kaveri joka oottaa nyt toista, niin kertoi että oli runsaasti vv oviksen jälkeen ja jatkui jonkin aikaa, kuulemma hänellä yks "oire" mistä aavisti plussaa. Kai nää on sit niin yksilöllisii juttuja, hmm
Jeps ei kantsi panikoida siitä :) itsekin pohtinut tota kylläJoo taitaa olla todella yksilöllistä :) eli siitä sentään ei kannata alkaa panikoimaan, oli sitten kuin vain..