Raskaaksi 2019

Viivan vahvistumista Jesbelle!

Sammie, meil noi ekat ovispäivän lämmöt tasan samat :hilarious: mikä dpo nyt? Onko oireita?

Voiko eggwhite tulla vielä dpo1?? o_O kuvitelen jo olevani taas raskaana :hilarious: kun ummettaa ja turvottaa, hahaa :wacky: tästä tää hulluus taas alkaa

Saas nähdä kaduttaako huomenna, mut lätkäsin just vaalennusvärin päähän. Oon täs pitkän aikaa kasvatellut omaa tummaa väriä, nii ettö latvat ollu pinkinpunaset. Nyt päätin et tahdon koko pää punaisen. Tai ainaki ees liukuvärinä eri punasta. Latvat on nii kuollut jo, joten niihin ei uskaltanut vaalennusväriä yhtää laittaa :D
Kuitenki jos tulee plussattua, nii ei tuu värjäiltyä hiuksia sit monee kuukauteen muuten ku punasella kasvivärillä, joten tein jo pohjatyön valmiiksi :hilarious:

Sammie, meil noi ekat ovispäivän lämmöt tasan samat :hilarious: mikä dpo nyt? Onko oireita?

Voiko eggwhite tulla vielä dpo1?? o_O kuvitelen jo olevani taas raskaana :hilarious: kun ummettaa ja turvottaa, hahaa :wacky: tästä tää hulluus taas alkaa
Kiitos <3
Jospa nyt tällä kertaa

Saas nähdä kaduttaako huomenna, mut lätkäsin just vaalennusvärin päähän. Oon täs pitkän aikaa kasvatellut omaa tummaa väriä, nii ettö latvat ollu pinkinpunaset. Nyt päätin et tahdon koko pää punaisen. Tai ainaki ees liukuvärinä eri punasta. Latvat on nii kuollut jo, joten niihin ei uskaltanut vaalennusväriä yhtää laittaa :D
Kuitenki jos tulee plussattua, nii ei tuu värjäiltyä hiuksia sit monee kuukauteen muuten ku punasella kasvivärillä, joten tein jo pohjatyön valmiiksi :hilarious:
Mulla onneks on nyt tosi lähellä omaa väriä niin ei tarvi näyttää harmaavarpuselta. Punainen on kiva, mun mielestä hiustenlaitto on kivaa!

Onnea Jesbe:cat: viivalle vahvistumisia!

Täällä menossa dpo0, ilman mitään tuntemuksia. Digi siis hymyili eilen. Yleensä ovis tuntunut suht selkeästi, edessä plussakierrossa tunsin oviksen tosi selkeästi. Jospa se olis sit tulossa vasta huomenna. Täytyy toivoa et tapahtuis ylipäätänsä.. :nailbiting:
Aamulämpöjä mitannut nyt parina aamuna ja ne ainakin vielä hyvin matalat, jospa ne siitä kohoaisi.

Nyt on aikamoinen plussa-aalto liikkeellä :smiley-angelic002 tsemppiä kaikille:smiley-angelic003

Mulla onneks on nyt tosi lähellä omaa väriä niin ei tarvi näyttää harmaavarpuselta. Punainen on kiva, mun mielestä hiustenlaitto on kivaa!
Mä oon kova värjäilemään itse omia hiuksiani, (en oo käyny koskaan parturissa :hilarious:) nyt tosin oon yli puol vuotta ollu vaalentamatta juurta, ennen kesää vaalensin latvoja vähän, et sain kunnon unicorn värit latvaa kesäksi :D sit siirryin pinkkiin ja nyt ois Tarkotus palailla punaiseen, koska se on nii ihana joulun aikaan :D on ollut päässä kaikki mahdolliset värit, (musta, harmaa, valkoinen(platina) , keltainen, sininen, turkoosi, vihreä, punainen, oranssi, violetti.... Yms.Ja kaikki samat myös pastellinsävyissä) värjään aina suora- tai kasviväreillä(tai joskus elumenilla) ku en enää tykkää kestoväreistä :D vaalennus on ainut tällänen rajumpi, mitä joskus pakko tehdä, ku oma hius on tummanruskea :D

Mä oon kova värjäilemään itse omia hiuksiani, (en oo käyny koskaan parturissa :hilarious:) nyt tosin oon yli puol vuotta ollu vaalentamatta juurta, ennen kesää vaalensin latvoja vähän, et sain kunnon unicorn värit latvaa kesäksi :D sit siirryin pinkkiin ja nyt ois Tarkotus palailla punaiseen, koska se on nii ihana joulun aikaan :D on ollut päässä kaikki mahdolliset värit, (musta, harmaa, valkoinen(platina) , keltainen, sininen, turkoosi, vihreä, punainen, oranssi, violetti.... Yms.Ja kaikki samat myös pastellinsävyissä) värjään aina suora- tai kasviväreillä(tai joskus elumenilla) ku en enää tykkää kestoväreistä :D vaalennus on ainut tällänen rajumpi, mitä joskus pakko tehdä, ku oma hius on tummanruskea :D
Mulla on aika vaalea oma punertava joten se ei tuota ongelmia mut mä kans tykkään värjätä hiuksia. Nyt en oo vähään aikaan jaksanut niin pysyy nyt tää oma punertava :)

Ohhoh! :joyful: Dpo8 ehkä, en tosiaan tikutellut. Ei oikeastaan oireita, mitä nyt lämmöt ja nenä tukossa, mut ehkä vain lenssu :hilarious: Mikäs meno sulla? :grin

Mä niin tiesin että tää menee tähän.. Kotona ollessa ei ole mitään muuta kuin aikaa kytätä kaiken maailman oireita ja keksiä niitä päästään. Tuun hulluksi! Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon ke, mutta jos eivät ala niin ajattelin testata vasta silloin viikonloppuna. Miten saan ensi viikon sairausloman kulumaan (muutoin kuin kahvittelemalla mammakaverin kanssa sekä käymällä kasvohoidossa ja kampaajalla)? :wacky:

Ohhoh! :joyful: Dpo8 ehkä, en tosiaan tikutellut. Ei oikeastaan oireita, mitä nyt lämmöt ja nenä tukossa, mut ehkä vain lenssu :hilarious: Mikäs meno sulla? :grin

Mä aivastelen kans :hilarious: mut mun nyt on turha näitä vielä pohdiskella dpo1 :hilarious::hilarious::hilarious: eilen ovislämmöt 35.99 ja tänään 36.19. Toiv nousee huomenna enempi!! Tsemppiä!

Mä niin tiesin että tää menee tähän.. Kotona ollessa ei ole mitään muuta kuin aikaa kytätä kaiken maailman oireita ja keksiä niitä päästään. Tuun hulluksi! Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon ke, mutta jos eivät ala niin ajattelin testata vasta silloin viikonloppuna. Miten saan ensi viikon sairausloman kulumaan (muutoin kuin kahvittelemalla mammakaverin kanssa sekä käymällä kasvohoidossa ja kampaajalla)? :wacky:

Sama täällä!! Tuun hulluks aina piinaviikoilla. Jokainen vapaahetki plärään oireita. Ja jos mies ei oo kotona ni juoksen vessassa tekemässä testejä :hilarious: Koita vaan keksiä tekemistä koko ajan!

Sama täällä!! Tuun hulluks aina piinaviikoilla. Jokainen vapaahetki plärään oireita. Ja jos mies ei oo kotona ni juoksen vessassa tekemässä testejä :hilarious: Koita vaan keksiä tekemistä koko ajan!

No mulla on onneksi äidin tilaama (ei itselleen) vauvaviltin virkkaus kesken. Huomenna on esikoisen silmälääkäri ja sen johdosta pitää keksiä loppupäiväksi jotain kivaa traumojen minimoimiseksi. La on kaverin lapset synttärit, joten ehkä tästä pari päivää eteenpäin jotenkuten kuluu!

Oho, onpas ollut aktiivinen päivä täällä.

Jesbelle onnea ja joku muukin taisi olla. Tarrasukkia nyt pienille.

Ihanaa jannn tuo into, en kestä, tulee väkisin hyvälle mielelle:happy:

Täällä ollut vähän vaikea päivä tänään. Ilmoista päätellen aletaan olla melko lähellä ovulaatiota. Nyt ois Kp22 jos laskee siitä kun mulla viimekierrossa tuli se koko limis tyyliin dpo2 ulos. Mun ovikset ei kyllä yleensä oo näin myöhään, että olisko se virallinen kp1 kumminkin ollut myöhemmin. Kun kumminkin oli se 12 päivän vuoto. Vaikka kyllähän kp1 määritelmä täyttyy, kun verta tulee niin ettei sidekään riitä. Mutta koska tämä mun keho on tällainen oman tien kulkija, niin eihän tähän varmaan mitkään normaalit jutut edes päde.

Tänään on ollut pinna kireä ja tunteet pinnassa. Riideltiin miehen kanssakin tulevasta lomasta ja kiukuspäissäni pillitin sitä sitten päivällä. Homma oli typerä ja jo sovittu:hilarious: alkaa tää viikkojen ero vissiin kiristämään vähän molemmissa päissä.

Dimou oli saanut hyviä uutisia, onneksi meni noin helposti, vaikka musta olis kyllä ollut ihan älytöntä jos olisivat jotenkin muuten toimineet.

NewMoon alkaa olla jännät ajat käsillä, pidä meidät ajantasalla. Täällä jännätään sun puolesta.

Hehheh, Edittinä omaan tekstiin, että limoista päätellen on ovis. Puhelin näköjään korjannut sen, että ilmoista päätellen:hilarious::hilarious: toisaalta mieli on kyllä ollut tänään niin myllerryksissä, että voisi tuokin toimia:angry4laughing7

Tänään ovulaatiotestiin pärähti niin tumma viiva etten ole koskaan nähnyt, ja jo ennen kontrolliviivan ilmestymistä. Ovista hyödynnetty toissapäivänä, eilen ja tänään, varmasti vielä huomennakin.

Mulla on sellainen tunne, että jos ei tässä kierrossa tärppää niin ei luomuna tule.

Jesbe, tää foorumin kuvapalvelu tunnestusti pilaa kuvanlaadun, mutta näkyy siellä hailura kuitenkin! Kiva et sulla on ihan eri fiilis ja olot nyt, kuin aiemmissa. Jospa meinais hyvää! Tee ihmeessä niitä viikkonäytöllisiä, niin saat kotonakin seurattua et nouseeko viikot :)

Jannn, sun into on kyllä ihana :joyful:

Nipanderi, "ilmoista päätellen ovista pukkaa" :hilarious:

Tiinalle ja Sammielle tsempit piinailuun!

Evelyn tuleekin heti mun ja Jannnin perässä piinailemaan, päivä vaan eroa! Oliko muita joilla just on/ollu ovis? Ja Just kun painoin entteriä,niin huomasin et Liljalle pärähtäny o+, eli sieltä päästään myös pian pjännäilemään :)
Piinaviikkojen kokoontumisajot aluillaan :p

Hiuksista puhetta, mäkin just pohdin pitäiskö näitä leikata, vaikka ei tästä kauaa oo kun kävin ekokampaamoss aja tehtiin ns.devacut, mut otti vaan ihan tosi tosi hintsusti, et isoa eroa ei kyllä tullu.. Mulla on siis luonnonkiharat vaaleat ehkä olkapäille/lapaluihin(kiharana olkapäille, mut oikea mitta lapaluihin), cg metodilla ollu puolisen vuotta. Hiusta on käsitelty aikoinaan kun halusin viileämmän vaalean kuin oma ja nyt kun tummempi talvihius kasvaa tyvestä, niin latva ja tyvi eri paria, vaikka vaaleita molemmat. Blaah.
Tekis mieli raidottaa, niin vähän häipyis tuo ero, toisaalta haluisin kasvattaa mahdollisimman hyväkuntoista hiusta. Kesä aina vaalentaa niin ettei mitään tarvi tehdä, mut heti syksystä alkaa tumumaan. Nyt taitaa olla viime keväänä tehty edellinen tyven raidoitus ja sekin on kasvanu jo aika pitkälle. Jos vähän lyhentäis ja kerrostais, ehkä. Pitää miettiä!

Jesbe: On se sen verran selkeä viiva, että näkyi tuosta kuvasta vaikken sitä klikannut suuremmaksi. Jee! Ja viivalle vahvistumista.

Minä täällä myös pohdiskelen pitäisikö mennä kampaajalle ottamaan taas raidat. Mullakin on latvat sen verran kuivat että hyvää tekisi kyllä olla ottamatta. Mutta kyllä se tässä syksyllä vähän piristäisi. Mulla olla väri on vaaleahko maantie. Ei onneksi tuo juurikasvu noista raidoista näy pahasti.

Se minun tämän Päivinen ovistesti sitten otto ja tummui kuitenkin hitusen eilistä tummemmaksi. Minä kuvittelin odottaneeni sen 5min kun sitä katsoin ja hädin tuskin viivaa näkyi siinä vaiheessa. Siihen se jäi pöydälle kuitenkin ja kun seuraavan kerran menin vessaan niin olikin tummempi. No ei plussa kuitenkaan. Mutta minä niin en tiedä nyt ollenkaan missä kohtaa tämä kierto on menossa.:wideyed:

Tänään ovulaatiotestiin pärähti niin tumma viiva etten ole koskaan nähnyt, ja jo ennen kontrolliviivan ilmestymistä. Ovista hyödynnetty toissapäivänä, eilen ja tänään, varmasti vielä huomennakin.

Mulla on sellainen tunne, että jos ei tässä kierrossa tärppää niin ei luomuna tule.

Samoin! Plussatuulia!

Hehe kiitos Nyytti ja Nipanderi, naurattaa itteeki..:smiley-angelic006 Ens viikolla mieliala onkin varmaan jo päinvastainen :hilarious: tai no joskus sit dpo10 rupee panikoimaan..

Evelyn ja Lilja, tervetuloa piinaklubiin :smiley-bounce013

Takaisin