Raskaaksi 2019

Säästin töissä meinaa kaikki kuset digiin ja tietty heitin ne pois

Yritän kaivaa teille avattua digiä roskiksesta....

ihan käsittämätöntä mut en löytäny, enkä viittiny makaronilaatikon jämiin kättä tunkea. Mutta siin vissiin on aina kolme viivaa, mut siin mihin tulee kaks ni oli kilometrin päähän näkyvä viiva

mul ei oo ikin tullu ja luonnossa näyttää mun mielestä vaaleenpunaselta :wideyed:

ja toi tuli n. 4 min kohdalla

Haamu tai viivanpaikka siellä näyttäisi olevan, mulla tuollainen hailura dpo 9 oli plus. Mutta osalle nää RFSUt antanut kuulemma törkeitä viivanpaikkoja. Mulla oli kyllä ihan blancoa ennenkuin oikea plus. Toivottavasti lähtee vahvistumaan.:happy:

Haamu tai viivanpaikka siellä näyttäisi olevan, mulla tuollainen hailura dpo 9 oli plus. Mutta osalle nää RFSUt antanut kuulemma törkeitä viivanpaikkoja. Mulla oli kyllä ihan blancoa ennenkuin oikea plus. Toivottavasti lähtee vahvistumaan.:happy:
Joo siks ostinki kaks :woot: oottakaa pari tuntii ni täytyy testaa uusiks:wideyed:

Ainakin alkionsiirroissa, jotka tehdään lääkkeelliseen kiertoon, ei omaa ovulaatiota tapahdu. Keltarauhastukea käytetään niissä ainakin siksi, koska ei voi olla omaa keltarauhastakaan, mutta limakalvosta en tiedä. Jotenkinhan sekin pitää saada sellaiseksi, että alkio voi siihen kiinnittyä?

Eipä tästäkään tainnut apua olla, tulipahan pohdittua ääneen :bag::rolleyes:

Jatkan tätä ääneen pohdiskelua, että eikö niissäkin kumminkin luoda lääkkeellisesti jonkinlainen "ovulaatio" että saadaan limakalvo oikeanlaiseksi?

Tartutitte sammie ja viivi mulle testausinnon ja kävin testiostoksilla. Tosin jos aamulla vasta, sillon dpo 9 :grin
Pahoittelut :hilarious: mäki olin töissä varma etten tee tänää mut kuinkas kävikään:hilarious:

Viivi, musta ainakin ihan selkee viiva! :) Jännityksellä odotan miten homma etenee. :grin

Mulla meneillään pahin piinaviikko. Sunnuntaina tai maanantaina pitäis alkaa menkat ja tässä vaiheessa kiertoa sitä keksii aina vaikka mitä oireita raskauden puolesta, mut niin ne vaan on aina osoittautuneet vääriksi. :meh:

En tiedä, milloin uskallan :bag::nailbiting:

Toisaalta nyt voi vielä uskotella negankin jälkeen itselleen, et ehkä kuitenkin... :rolleyes:
Niin eli kun lainasin kivasti itseäni niin, onko sulle tullut uusia oireita?

Jatkan tätä ääneen pohdiskelua, että eikö niissäkin kumminkin luoda lääkkeellisesti jonkinlainen "ovulaatio" että saadaan limakalvo oikeanlaiseksi?

Lääkkeellisiä kiertoja on kai kahdenlaisia. Joko ihan perus oi, tai sitten joku "toinen", josta en oikeasti tiedä mitään. Mitä vain keskusteluja seurannut, niin niissä usein tulee ilmi tuo, että ei ole ovista eikä keltarauhasta lainkaan. Ilmeisesti estrogeeniä annetaan niissä heti kierron alussa?

Oikein eksperttinä täällä taas infoa antamassa :hilarious:

Takaisin