Raskaaksi 2019

Niin eli kun lainasin kivasti itseäni niin, onko sulle tullut uusia oireita?

Sait mut naurahtamaan ääneen tuolla monologilla! :joyful::p

No siis nippailuja on enemmän, mut ehkä siksi, että ajatellen asiaa enemmän... En tiedä :confused005 Seksiä ei tee yhtään mieli, mikä mulla on kummallista :hilarious: Koko ajan palelee ja väsyttää, mikä voi toki olla jotain tautiakin, kun lämmötkin edelleen yli 37 c.

Lääkkeellisiä kiertoja on kai kahdenlaisia. Joko ihan perus oi, tai sitten joku "toinen", josta en oikeasti tiedä mitään. Mitä vain keskusteluja seurannut, niin niissä usein tulee ilmi tuo, että ei ole ovista eikä keltarauhasta lainkaan. Ilmeisesti estrogeeniä annetaan niissä heti kierron alussa?

Oikein eksperttinä täällä taas infoa antamassa :hilarious:

Tää teidän keskustelu on mielenkiintoinen, koska itse en noista hoidosta ymmärrä mitään :confused005

Mä juttelin anopille äsken gynekäynnistä ja sanoin, etten ollu ikinä aiemmin käynyt gynellä. Kyllä, ihminen voi päästä lähes nelikymppiseksi ilman, että käy gynellä :grin Anoppi oli tosi ihmeissään. Mutta en ole ikinä käyttänyt muuta ehkäisyä kuin kondomia. Papakoe on otettu tk:ssa. Lääkärille en kehdannut sanoa, että olin siellä eka kertaa :hilarious:

Vois sanoa, että kokemusta on raskauksista, synnytyksestä ja sen sellaisesta, muttei hoidoista tai gynestä.

45 min pidätys :Heartred:Heartred

Liitteet

• F0FC1227-6114-4B8A-B0FF-92E9F8A70F0C.jpeg
    F0FC1227-6114-4B8A-B0FF-92E9F8A70F0C.jpeg
    25.2 KB · Katsottu: 280
Lääkkeellisiä kiertoja on kai kahdenlaisia. Joko ihan perus oi, tai sitten joku "toinen", josta en oikeasti tiedä mitään. Mitä vain keskusteluja seurannut, niin niissä usein tulee ilmi tuo, että ei ole ovista eikä keltarauhasta lainkaan. Ilmeisesti estrogeeniä annetaan niissä heti kierron alussa?

Oikein eksperttinä täällä taas infoa antamassa :hilarious:

Siis eikös lääkkeellisissä pakastealkionsiirroissa limakalvo just kasvateta estrogeenilla. Mut tota en tiennyt että niissä ei oo tarkoitus luoda ovulaatiota ollenkaan. Myös limistä voi kasvattaa alkukierrossa estrogeenilla jos oma jää usein liian ohueksi ja sitä voi tehdä kai induktiossa, inssissä ja ivfssä? Eli siis joo täällä toinen yhtä paljon tietävä :hilarious:

Oi hurjan jänniä täällä menossa, valtavia plussa-aaltoja piinapäiväilijöille! :wav

Ja Tiinalle niin paljon halauksia ja myötätuntoa ja tsemppiä :Heartred

Pahoittelut mun aamupäivän avautumisesta, mut helpotti päästä purkamaan jonnekin ja selvisin sen ansiosta loppupäivän töissä ihan suht hyvin kasassa. Kiitos ihanat, onneksi on tällaisia paikkoja ja ihmisiä olemassa! :smiley-angelic001:Heartred

Mut siis meidän yrityshän ei ollut vielä alkanut, mutta sitten mun ovis oli 4-5 päivää etuajassa ja ajoitus meni näköjään nappiin:) mutta hassuinta tässä on se, että juuri eilen mies tuli sanomaan minulle, että eiköhän voida pikkuhiljaa alottaa se yrittäminen ja siitä seuraavana päivänä plus :Heartred Ihan tajutonta. Mut ihanaa et kohtalo päätti meidän puolesta.

Muokattu viimeksi:
Mut siis meidän yrityshän ei ollut vielä alkanut, mutta sitten mun ovis oli 4-5 päivää etuajassa ja ajoitus meni näköjään nappiin:) mutta hassuilta tässä on se, että juuri eilen mies tuli sanomaan minulle, että eiköhän voida pikkuhiljaa alottaa se yrittäminen ja siitä seuraavana päivänä plus :Heartred Ihan tajutonta. Mut ihanaa et kohtalo päätti meidän puolesta.

Paljon onnea, ihanaa! Eiköhän se mieskin ole innoissaan uutisesta. :):Heartred

Takaisin