Mulla oli suokin huonommat mutta tosin ei ollu oireita niin ei aihetta lääkitykselle tai seurannalle ... meinasin huhtikuussa gynellä kysästä asiasta kun en siellä yksityisellä tajunnu :banghead:
Ei mullakaan kyllä oikein oireita oo... Paitsi no kylmä mulla on lähes aina ja välillä väsymystä. Tuo väsymyksen arviointi on vaan aika hankalaa, kun ei ole oikein mitään mihin verrata. Mikä on normaali määrä väsymystä? Ei mulla ole ongelmaa jaksaa käydä töissä ja jaksan harrastaa liikuntaakin, mutta välillä on aika vetämätön olo eikä kauheasti mitään ylimääräistä meinaa aina jaksaa. Välillä on kyllä toisaalta hyvinkin energinen olo.
Ei se ole meiltä pois jos muilla käy onni, niin miksi sen pitää tuntua silti saakelin epäreilulta... Ylihuomenna olisi ollut mun viimeinen työpäivä ennen km menneen raskauden äippälomaa, jos ensimmäisen ultran laskettu aika olis pätenyt...
:banghead::arghh:

Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?

oon perjantaista asti ollu karmeessa kurkkutaudissa ja aivastellu paljon.

Niin himmeä, ettei mies sitä nähnyt ja saa epäilemään omia näkemisiäni... :bag: Tänään siis ilmeisesti dpo8.

mulla kaikkiin mun kysymyksiin on tullut aina sama vastaus: koitetaan saada ovulaatio mahdollisimman hyväksi, ikään kuin se olisi ratkaisu kaikkeen