Raskaaksi 2019

Joo, tänä aamuna tein negan. Oli tosi aikaista testata ja aamulämmöt FF merkittyäni epäili sovellus, että tänään olisikin vielä aikaisempi vaihe, vasta dpo7. Edellinen raskaus näkyi dpo9.

Onko teillä muilla ollut eri raskauksissa keskenään samankaltaiset oireet? Tai missä vaiheessa kiertoa PMS alkaa/on voimakkaimmillaan?
Mulla ainakin pms tulee jos on tullakseen ihan pari päivää ennen menkkoja:) kyllä nyt on sun puolesta toiveet korkealla:woot:

Mulla ainakin pms tulee jos on tullakseen ihan pari päivää ennen menkkoja:) kyllä nyt on sun puolesta toiveet korkealla:woot:

No kun niin yleensä mullakin!! :bag: Aattelin vain, että voisko yleensä (muilla) tulla aiemmin tai sit omat hormonit heittää edelleen kkm:n jäljiltä :confused005

Pahoittelut monille menkoista, kyllä ollaan kovia mimmejä kun kuukaudesta toiseen jotenkin aina noustaan ja jaksetaan toivoa.

Sammie toivon niin paljon että plussaat:excited001

Mulla pms on kyl saattanut iskeä jo ihan parin päivän päästä oviksesta, viimestään viikkoa ennen menkkoja :bag:

Mulla pms on kyl saattanut iskeä jo ihan parin päivän päästä oviksesta, viimestään viikkoa ennen menkkoja :bag:

No sekin lienee mahdollista itsellä... Yleensä tosiaan ei, mut kkm ei oo kuin juuri ja juuri 2kk ja kai se(kin) voi vaikuttaa. Voi kun tietäisi jo! Niin piinaa :nailbiting:

Niin, ja "oireena" vielä vasemman puolen nippailu. Tosin se johtunee keltiksestä, kuten raskaudessakin, mutta myös muutoin luteaalissa. Raskaus alkoi viimeksi vasemmalta, viime kierrossa kysta oli oikealla ja nyt taas tuntuu vasemmalla.

Täällä ei vieläkään tissikipua, ja alavatsaan vasemmalle puolelle on parin viime päivän aikana tullu jotain kummia näppylöitä, siis ihan kunnon kokosia ei kustise eikä sisällä mitään nestettä. Viime yönä ilmesty yksi uus :confused004:confused004:confused004:confused004 mystistä...

Sympatiaa kaikille kp1:stä ja negoista!

Sammien oireet kuulostaa lupaavilta.

Mulla dpo 7 ja jännät paikat. Pientä nippailua alavatsalla edelleen. Tänään järkky väsymys ja vilu. Joko flunssakin voi tehdä tuloaan toki. Testaamista aattelin kyllä odotella dpo10 ainakin. Todennäköisyys tosin on että piinailessa taas keksii taas vaan oiretta toisen perään :rolleyes:

Tää on niin ristiriitasta koko ajan keksii oireita ja kuvittelee niitten olemassaolon ja toisaalta ei jaksa uskoo onnistumiseen. Ehkä se on joku suojamekanismi ei pety... toisinaan haluu ja toisinaan pelottaa niin paljon ettei haluu. Ja kun ei oo koskaan aikasemminkaan onnistu niin miks sit just nyt?!
Ehkä huomenna uusin mielin :grin

Tuokohan nyt huonoa onnea kun menin katsomaan mahdollisen lasketun ajan jos onnistuisi ensimmäisestä alkionsiirrosta. Riippuen punktiopäivästä se voisi ajoittua 23-25.12. En kestä! :bag: voisiko se olla mahdollista :smiley-ashamed005 :Heartred

Tää on niin ristiriitasta koko ajan keksii oireita ja kuvittelee niitten olemassaolon ja toisaalta ei jaksa uskoo onnistumiseen. Ehkä se on joku suojamekanismi ei pety... toisinaan haluu ja toisinaan pelottaa niin paljon ettei haluu. Ja kun ei oo koskaan aikasemminkaan onnistu niin miks sit just nyt?!
Ehkä huomenna uusin mielin :grin

Joo, tuo oireiden keksiminen... :bag: Minkään en oikeastaan ole antanut sekoittaa päätäni niin pahoin kuin lämpöjen. Niitä en voi itse itselleni kuvitella :hilarious:

Tuota, et välillä pelottaisi niin, ettei haluakaan, ei mulla enää edellisen raskauden jälkeen ole ollut. Se oli enemmänkin niin, että siinä oli kaikki , mitä halusin. Aikaisemmasta tunteen kuitenkin tunnistan.

Huvittavinta on että mulla ei ollut muistaakseni oireen oiretta esikoisen plussaa edeltävästi ja olin jo sen kierron osalta heittänyt kirveen kaivoon. Kesken menneestä raskaudesta taas testin tekopäivänä jotenkin "tiesin" että olen raskaana - vaikka mulla oli vain kaksi oiretta, alaselän jomotus kuten ennen menkkoja muutenkin ja maitovuoto rinnoista (olin lopettanut vähän aikaisemmin imetyksen). Mutta silti vaan olin varma.

Sen sijaan varmaan suurimmasta osasto yrityskiertoja oon tulkinnut itselleni jos jonkinlaista oiretta. Joten vaikka innostun jokaisesta orastavasta fiiliksestä, niin luulen että tod näk ne voi johtua mistä vaan o_O:grin

Tuokohan nyt huonoa onnea kun menin katsomaan mahdollisen lasketun ajan jos onnistuisi ensimmäisestä alkionsiirrosta. Riippuen punktiopäivästä se voisi ajoittua 23-25.12. En kestä! :bag: voisiko se olla mahdollista :smiley-ashamed005 :Heartred

Eikä tuo:Heartred se olisi paras joululahja ikinä:Heartred oma tytär on syntynyt 25 joulukuuta:happy: huippupäivä, laitoksellakin oli kivaa, kun oli tosi hiljaista:hilarious:

Nää on sarjassamme taas kokeile sitä ja tätä, mut ite aattelin kokeilla akupunktiota sitten kun tohon pisteeseen päästään. Täällä päin kiertää huhu että yhden palveluntarjoajan onnistumisprosentti on näissä on ollut 100:hilarious: eli varmaan ne ketkä on epäonnistuneet eivät oo raportoineet kokeilleensa sitäkin:hilarious:

Juteltiin eilen miehen kanssa alkavista inssi hoidoista. Selittelin sille mitä muuta se on kun purkkiin siementämistä ja miten paljon se lisää raskauden todennäköisyyttä. Tuijotin sitä varmaan suu auki, kun oli niin huumassa että miten paljon paremmat mahdollisuudet meillä nyt on:hilarious: mä kun oon ajatellut että ei juuri oo:hilarious:

En usko että tuo huonoa onnea, itsekin katsoin eilen kp1 mikä olisi seuraava laskettu aika :hilarious: Mut sulla on hyvät mahikset :Heartred

Tänään aamulla hampaita pestessä tuli aivan yhtäkkiä kiire lavuaariin sylkemään tahnat kun oli oksennus ihan liipaisimella. Ihme etten oksentanut kun tovin yskin ja heitin pitkää sylkeä. On näin käynyt joskus, mutta luokkaa kerran puolessa vuodessa. Aika ilkeetä näillä dpoilla jos ei tarkotakaan mitään. Vaikkakaan ei oo sit yhtään raskaanaoleva olo :smiley-angelic008

Testattu ja tikussa maailman himmein haamu :nailbiting: Niin himmeä, ettei mies sitä nähnyt ja saa epäilemään omia näkemisiäni... :bag: Tänään siis ilmeisesti dpo8.

Takaisin