Raskaaksi 2019

Muitakin hyviä saa ehdottaa. Jos ehdin, taidan käydä tänään lisää testejä :bag::hilarious:

Onko Clearbluen digistä (se, missä vain +/-) millaisia kokemuksia ennen menkkojen poisjääntiä?

Eikä tuo:Heartred se olisi paras joululahja ikinä:Heartred oma tytär on syntynyt 25 joulukuuta:happy: huippupäivä, laitoksellakin oli kivaa, kun oli tosi hiljaista:hilarious:

Nää on sarjassamme taas kokeile sitä ja tätä, mut ite aattelin kokeilla akupunktiota sitten kun tohon pisteeseen päästään. Täällä päin kiertää huhu että yhden palveluntarjoajan onnistumisprosentti on näissä on ollut 100:hilarious: eli varmaan ne ketkä on epäonnistuneet eivät oo raportoineet kokeilleensa sitäkin:hilarious:

:Heartbigred :happy:

Mullaki käväissy mielessä akupunktio. Mutta sitten järki ja pihi tulee paikalle :hilarious: vaikka eikai akupunktio täysin huuhaata oo.. Mut mee vaan! Meen sit sun jälkeen sitte ku tuut raskaaksi:rolleyes:

Ja meillä taas kun kerroin sillo joskus miehelle inssin onnistumistodennäköisyydet niin se pettyi :hilarious: oli luullut että ne ois tosi hyvät.. Sanoi et tuohan on vaa rahanhukkaa (oltii yksityisellä).

On: tänää kp9 ja oli siinä ja siinä teinkö ovistestin kun ei mitää oireitakaa vielä. Tein ja siinä se hymyili jo nyt! Aiemmat aikaisimmat ovisplussat ollu kp10. Huoh. En nyt kovin iloinen oo tästä kun se synarelan käyttö pitäs alottaa ennen menkkoja, jostain lukenu et viikkokin ennen ja nyt se alotuspäivä menee enemmä persiilleen :facepalm: ja 2 krt oon jo hoitopolultakin kysyny että mitä JOS ovisplus tulee aikasin ja kierto vaan näin lyhyt ja synarelan alotus noi myöhään... Vastaus on ollu et tule sillo ku sovittu ja katotaa tilanne sitte jne. Helvetti jos tää menee pilalle tän takia :banghead:

Muitakin hyviä saa ehdottaa. Jos ehdin, taidan käydä tänään lisää testejä :bag::hilarious:

Onko Clearbluen digistä (se, missä vain +/-) millaisia kokemuksia ennen menkkojen poisjääntiä?

Niitä rfsun ei-erittäin herkkiä 25miu on nyt moni kehunu täälä palstalla vaikka aiemmin niistä löyty huonoja kokemuksia. Myös apteekin omat 25miu musta ok. Mulla ois kaapissa 2 noit plusmiinusdigejä mut en oo halunnu vielä tuhlata niitä.

Niitä rfsun ei-erittäin herkkiä 25miu on nyt moni kehunu täälä palstalla vaikka aiemmin niistä löyty huonoja kokemuksia. Myös apteekin omat 25miu musta ok. Mulla ois kaapissa 2 noit plusmiinusdigejä mut en oo halunnu vielä tuhlata niitä.

Ai? Mulla oli siis vanha käsitys niistä! Kiitos korjauksesta :happy: Mä tein ed. raskaudessa digitkin, mut silloin oli jo varsin selvää, että raskaana olin :rolleyes:

Mulla gyne dpo10 kystan takia. Jos raskaus olisi alkanut, näkyisiköhän se jo ultrassa? :think005

Mulla gyne dpo10 kystan takia. Jos raskaus olisi alkanut, näkyisiköhän se jo ultrassa? :think005
Ei näy, tai niin mulle sanottiin kun olin kans kystan takii tosin olin jo dpo 7 tai jotain... mutta jos varhaisutrakin on aikasintaan (vk6-7?) Toki korjatkaan jos oon väärässä...

Mulla huono olo vaan jatkuu aaltoillen, lisäksi vatsaa ja selkää on vihlaissut pari kertaa oikein kunnolla. Hitto jos nää on menkkakipuja, kokoajan tuntuu et kohta lorahtaa.

tänään dpo10, mahtaisko digi näyttää??

:Heartbigred :happy:

Mullaki käväissy mielessä akupunktio. Mutta sitten järki ja pihi tulee paikalle :hilarious: vaikka eikai akupunktio täysin huuhaata oo.. Mut mee vaan! Meen sit sun jälkeen sitte ku tuut raskaaksi:rolleyes:

Ja meillä taas kun kerroin sillo joskus miehelle inssin onnistumistodennäköisyydet niin se pettyi :hilarious: oli luullut että ne ois tosi hyvät.. Sanoi et tuohan on vaa rahanhukkaa (oltii yksityisellä).

On: tänää kp9 ja oli siinä ja siinä teinkö ovistestin kun ei mitää oireitakaa vielä. Tein ja siinä se hymyili jo nyt! Aiemmat aikaisimmat ovisplussat ollu kp10. Huoh. En nyt kovin iloinen oo tästä kun se synarelan käyttö pitäs alottaa ennen menkkoja, jostain lukenu et viikkokin ennen ja nyt se alotuspäivä menee enemmä persiilleen :facepalm: ja 2 krt oon jo hoitopolultakin kysyny että mitä JOS ovisplus tulee aikasin ja kierto vaan näin lyhyt ja synarelan alotus noi myöhään... Vastaus on ollu et tule sillo ku sovittu ja katotaa tilanne sitte jne. Helvetti jos tää menee pilalle tän takia :banghead:

Kuten oon sanonut, niin mun ukko on äärimmäisen positiivista laatua:hilarious: mikä on toisaalta ihan hyvä, kun se sitten tasapainottaa tätä omaa tilaa:hilarious:

Onko sulla muuten selvitetty että tapahtuuko ovulaatio? Mietin vaan kun jos ei oo mitään oireitakaan? Ja sit kun se sun limiskin oli sellainen? Mut ei kai kaikilla oo oireita

Kuten oon sanonut, niin mun ukko on äärimmäisen positiivista laatua:hilarious: mikä on toisaalta ihan hyvä, kun se sitten tasapainottaa tätä omaa tilaa:hilarious:

Onko sulla muuten selvitetty että tapahtuuko ovulaatio? Mietin vaan kun jos ei oo mitään oireitakaan? Ja sit kun se sun limiskin oli sellainen? Mut ei kai kaikilla oo oireita

Kerran on mitattu proge olikohan dpo7 ja oli 35 eli sen mukaan ainakin silloin ovis tapahtui. Myös lh-piikin oon saanu aina kiinni kun testaillut. Mutta tämä on hyvä kysymys, koska limakalvo tosiaan näyttää loppukierrossa siltä että ovista ei olisi tapahtunut.. 4 krt on ultrattu oviksen jälkeen ja kaks kertaa ainakin kirjattu ettei keltarauhasta näkyvistä (toki oli voinut jo surkastuakin siinä vaiheessa kun oli dpo11 ja 15) ja 1 kerralla kun oli 1-2 pv oviksesta oli kirjattu "oikealla mahdollisesti alkava keltarauhanen" ja tällä kerralla myös kirjattu että limakalvo tiivistymässä, mikä ymmärrykseni mukaan tarkoittaa että limakalvo juuri muuntumassa luteaalivaiheeseen. Mutta ovuloimattomuus vois olla yks selitys tälle lapsettomuudelle jos sitä ei sitten kuitenkaan tapahtuis. Niin ja yleensä mulla on ovisoireita eli limat ennen ovista ja eniten ovisplus päivänä, sen 1-2pv haluja ja nippailuja muniksissa päiviä ennen ovista ja ovispäivänä myös paineentunnetta jommalla kummalla puolen. Harvemmin ollut näitä oireettomia. Tosin tuon aiemman kirjoituksen jälkeen kun kävin vessassa niin tuli kyllä kunnon limat, että kai ne oireet nyt tässä kierrossa jotenkin myöhässä.

Mä kävin tänään verikokeissa, kilppariarvot tuli jo. P-TSH 3.6 eli turhan korkea?? :sad001 Just viiterarvojen ylärajalla, eli eivät varmaan kuitenkaan anna siihen mitään lääkitystä, vai? P-T4-V oli kuitenkin 17.3, eli se taas ei viittaa vajaatoimintaan... Mitähän tää merkkaa? Katoin et syyskuussa 2018 P-TSH oli ollu 2.1, mitähän tässä on sit tapahtunut... Nyt murehdin tätä sitten. :facepalm: Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?

Ei näy, tai niin mulle sanottiin kun olin kans kystan takii tosin olin jo dpo 7 tai jotain... mutta jos varhaisutrakin on aikasintaan (vk6-7?) Toki korjatkaan jos oon väärässä...

Tuo varhaisultran ajankohta liittyy sykkeen näkemiseen ja sehän ei vielä näkyisi, mut voiskohan limakalvo olla erilainen tms? :think005

Mulla huono olo vaan jatkuu aaltoillen, lisäksi vatsaa ja selkää on vihlaissut pari kertaa oikein kunnolla. Hitto jos nää on menkkakipuja, kokoajan tuntuu et kohta lorahtaa.

tänään dpo10, mahtaisko digi näyttää??

Kokeile! :excited001

Mä kävin tänään verikokeissa, kilppariarvot tuli jo. P-TSH 3.6 eli turhan korkea?? :sad001 Just viiterarvojen ylärajalla, eli eivät varmaan kuitenkaan anna siihen mitään lääkitystä, vai? P-T4-V oli kuitenkin 17.3, eli se taas ei viittaa vajaatoimintaan... Mitähän tää merkkaa? Katoin et syyskuussa 2018 P-TSH oli ollu 2.1, mitähän tässä on sit tapahtunut... Nyt murehdin tätä sitten. :facepalm: Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?

Oon se melko korkea :sad001 Itse en tuolla saanut lääkitystä, vaikka T4-V oli paljon sun arvoa huonompi. Mulla tuo TSH paljon myös sahannut... Itse nyt ketogeenisellä törmännyt moneen vajisihmiseen, jotka voineet vähentää tyroksiinia. Et sinä yksi poppaskonsti ainakin, jos muuten sopii :) Jotkut ravinteet oli kans tärkeitä, miten nyt muista, mitkä :confused004

Mulla oli suokin huonommat mutta tosin ei ollu oireita niin ei aihetta lääkitykselle tai seurannalle ... meinasin huhtikuussa gynellä kysästä asiasta kun en siellä yksityisellä tajunnu :banghead:

Liitteet

• Screenshot_20200224-104939_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200224-104939_Samsung Internet.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 145
Takaisin