Raskaaksi 2019

Nipanderi, en tiedä josko huomenna kuitenkaan vielä, ehkä mielummin ylihuomenna. Vähän vaihdellu mielipiteet ja aatokset asiasta, et saas nähä aamulla.
Mun mummi kuoli tänään ja mieli on tosi maassa :sad001

Jannn, toivotaan näin!

Helena,sanattomaks aina vetää mut tosi kiva kun käyt kertomassa kuulumisia :Heartred

Pahoittelut kp1 kohdanneille :sad001
 
Nipanderi, en tiedä josko huomenna kuitenkaan vielä, ehkä mielummin ylihuomenna. Vähän vaihdellu mielipiteet ja aatokset asiasta, et saas nähä aamulla.
Mun mummi kuoli tänään ja mieli on tosi maassa :sad001

Jannn, toivotaan näin!

Helena,sanattomaks aina vetää mut tosi kiva kun käyt kertomassa kuulumisia :Heartred

Pahoittelut kp1 kohdanneille :sad001

Otan osaa :Heartred jälleen vahvistuu pelkoni siitä, että joku läheinen kuolee kun Plussaan..
 
Nipanderi, en tiedä josko huomenna kuitenkaan vielä, ehkä mielummin ylihuomenna. Vähän vaihdellu mielipiteet ja aatokset asiasta, et saas nähä aamulla.
Mun mummi kuoli tänään ja mieli on tosi maassa :sad001

Jannn, toivotaan näin!

Helena,sanattomaks aina vetää mut tosi kiva kun käyt kertomassa kuulumisia :Heartred

Pahoittelut kp1 kohdanneille :sad001
Osanottoni ja halaus :sad001:Heartpink
 
Nipanderi, en tiedä josko huomenna kuitenkaan vielä, ehkä mielummin ylihuomenna. Vähän vaihdellu mielipiteet ja aatokset asiasta, et saas nähä aamulla.
Mun mummi kuoli tänään ja mieli on tosi maassa :sad001

Jannn, toivotaan näin!

Helena,sanattomaks aina vetää mut tosi kiva kun käyt kertomassa kuulumisia :Heartred

Pahoittelut kp1 kohdanneille :sad001

Voi nyytti, lämpimät osanotot:Heartred
 
Voimia Helenalle ja koko perheelle :Heartred
Nyytti, osanottoni suruun :Heartred

jannn vähän samankaltaisia pelkoja. lähinnä kaikesta, jos tapahtuu jotain hyvää niin sit tulee tuplaten niitä huonoja asioita.
 
Nyytti osanottoni menetykseenne!:Heartred

Helenalle ja perheelle voimia edelleen! :Heartred

Tsemppiä ihan kaikille omiin tilanteisiin! :love017

En ole ehtinyt yhtään miettiä omaa yritystä, koska meidän häät on ensi viikonloppuna ja kaikenlaisia viime hetken juttuja riittää ratkottavaksi niiden suhteen. Ehkä joku kp 8 menossa? Ovista odotellaan siis.
 
Nyytti osanottoni menetykseenne!:Heartred

Helenalle ja perheelle voimia edelleen! :Heartred

Tsemppiä ihan kaikille omiin tilanteisiin! :love017

En ole ehtinyt yhtään miettiä omaa yritystä, koska meidän häät on ensi viikonloppuna ja kaikenlaisia viime hetken juttuja riittää ratkottavaksi niiden suhteen. Ehkä joku kp 8 menossa? Ovista odotellaan siis.
oi ihanaa, onnea :Heartred toivottavasti ei tarvii tikutella hääpäivänä :happy093
onko isot häät tulossa?

minä maltoin vielä tänäkin aamuna olla testaamatta. (negahan se on kuitenkin) mut onhan se testattava.
onko jollain tietoa noista sairaalan testeistä et kui herkkiä ovat?
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos teille ihanat :Heartred

Mä näin yön ihan ihme unia, etsin testejä ja teinkin pari ihan ihmeellistä, jotka positiivisia kyllä oli. Heräsin vaille kuus puhelimen kilahdukseen ja päätin sit extempore tehdä pc:n kun viimosesta vessareissustakin muutama tunti. Voi V*ttu, ihan puhdas nega!
En tajua :banghead:
Oireet on ollu selkeät ja olo aika varma. Joko oli vaan liian aikaista (dpo9) tai sit on vaan ollu yritys.. Harmittaa niin et menin testaamaan, nyt on paha mieli sit senkin takia.
Ne suht voimakkaat alavatsa säryt ja tuntemukset alavatsalla hiipu eilen, mut sellanen pieni jännä tunne alavatsalla edelleen on. Tiedä sitten.
Tavallisesta poikkeava kierto kyllä on, sillä perinteinen paksu keltainen vv on poissa ja satunnaista tuhruakin on saattanu jo tässä vaiheessa tulla. Monasti sen 2-3pvää ennen tätiä ja tullu pyyhkiessä sillon tällön beigeä, vaaleanpunertavaa tai rusehtavaa. Et nähtäväksi jää miten kierto tästä jatkuu.
 
Kiitos teille ihanat :Heartred

Mä näin yön ihan ihme unia, etsin testejä ja teinkin pari ihan ihmeellistä, jotka positiivisia kyllä oli. Heräsin vaille kuus puhelimen kilahdukseen ja päätin sit extempore tehdä pc:n kun viimosesta vessareissustakin muutama tunti. Voi V*ttu, ihan puhdas nega!
En tajua :banghead:
Oireet on ollu selkeät ja olo aika varma. Joko oli vaan liian aikaista (dpo9) tai sit on vaan ollu yritys.. Harmittaa niin et menin testaamaan, nyt on paha mieli sit senkin takia.
Ne suht voimakkaat alavatsa säryt ja tuntemukset alavatsalla hiipu eilen, mut sellanen pieni jännä tunne alavatsalla edelleen on. Tiedä sitten.
Tavallisesta poikkeava kierto kyllä on, sillä perinteinen paksu keltainen vv on poissa ja satunnaista tuhruakin on saattanu jo tässä vaiheessa tulla. Monasti sen 2-3pvää ennen tätiä ja tullu pyyhkiessä sillon tällön beigeä, vaaleanpunertavaa tai rusehtavaa. Et nähtäväksi jää miten kierto tästä jatkuu.

Dpo9 on kyl tosi aikasta etten löis vielä hanskoja tiskiin:) parin pvn päästä uudestaan! Muistatko millon sun aiemmat raskaudet näky? Vaikka onhan samallakin ihmisellä eroja millon mikäkin näkyny.
 
Kiitos teille ihanat :Heartred

Mä näin yön ihan ihme unia, etsin testejä ja teinkin pari ihan ihmeellistä, jotka positiivisia kyllä oli. Heräsin vaille kuus puhelimen kilahdukseen ja päätin sit extempore tehdä pc:n kun viimosesta vessareissustakin muutama tunti. Voi V*ttu, ihan puhdas nega!
En tajua :banghead:
Oireet on ollu selkeät ja olo aika varma. Joko oli vaan liian aikaista (dpo9) tai sit on vaan ollu yritys.. Harmittaa niin et menin testaamaan, nyt on paha mieli sit senkin takia.
Ne suht voimakkaat alavatsa säryt ja tuntemukset alavatsalla hiipu eilen, mut sellanen pieni jännä tunne alavatsalla edelleen on. Tiedä sitten.
Tavallisesta poikkeava kierto kyllä on, sillä perinteinen paksu keltainen vv on poissa ja satunnaista tuhruakin on saattanu jo tässä vaiheessa tulla. Monasti sen 2-3pvää ennen tätiä ja tullu pyyhkiessä sillon tällön beigeä, vaaleanpunertavaa tai rusehtavaa. Et nähtäväksi jää miten kierto tästä jatkuu.

Jospa se parin päivän päästä ois plus :Heartred tiedän niin tunteen, osaisinpa olla testaamatta koska se nega on niin masentava, jopa sunnuntaina kun testasin kp6 niin tuli masennuskiukku :sorry:
 
Kiitos teille ihanat :Heartred

Mä näin yön ihan ihme unia, etsin testejä ja teinkin pari ihan ihmeellistä, jotka positiivisia kyllä oli. Heräsin vaille kuus puhelimen kilahdukseen ja päätin sit extempore tehdä pc:n kun viimosesta vessareissustakin muutama tunti. Voi V*ttu, ihan puhdas nega!
En tajua :banghead:
Oireet on ollu selkeät ja olo aika varma. Joko oli vaan liian aikaista (dpo9) tai sit on vaan ollu yritys.. Harmittaa niin et menin testaamaan, nyt on paha mieli sit senkin takia.
Ne suht voimakkaat alavatsa säryt ja tuntemukset alavatsalla hiipu eilen, mut sellanen pieni jännä tunne alavatsalla edelleen on. Tiedä sitten.
Tavallisesta poikkeava kierto kyllä on, sillä perinteinen paksu keltainen vv on poissa ja satunnaista tuhruakin on saattanu jo tässä vaiheessa tulla. Monasti sen 2-3pvää ennen tätiä ja tullu pyyhkiessä sillon tällön beigeä, vaaleanpunertavaa tai rusehtavaa. Et nähtäväksi jää miten kierto tästä jatkuu.
parin-kolmen päivän päästä uusiks. toivotaan, että nippailut olis plussaan liittyviä :Heartred

Nipanderille tsempit tähän päivään :salut
 
En oo aiemmin testannu ennen menkkojen poisjääntiä, joten en yhtään osaa sanoa koska näkyis.
Mulla on kyllä ihan maani myyny olo jo ja luulen et oli vaan kiinnittymisyritys, joka nosti oireet pintaan muutamaks päiväks..:sad001
 
Joo, ei itselläkään sillä lukemalla sinänsä väliä. Toki pudotettavaa on paljon, mutta kun tietää, miksi nyt on enemmän painoa, niin se on ihan ok. Sulla tuo painonvaihtelu onkin prosentteina melko iso. Ja vaatteissa tosiaan huomaa...

Millaisia keinoja tuohon kiinteytymiseen olet ajatellut? :)
Lähinnä ajattelin että nyt alkaa jumpat taas ja ruokavalio kuntoon eli aamulla pakotan itseni syömään ja pyöräilyn ja kävelyn lisäksi jokin treeni mieluiten jollain painoilla ja kuminsuhoills ku vihaan sitä salia.. joo mulla heittää paino kun turvotusta tulee ihan joka paikkaan et kädet ja jalat ja koko naama oli turvoksissa nyt ennen näitä kuukautisia (toki nää anto oottaa itseään ja maha turposi jo ummesta) sitten muutenkin kun mulla on ovis niin oikeesti turpoaa maha ja saattaa kaksi kiloa nousta. Tämä nestettä ja sit vielä se ettei toimi taas maha.

Nyt aloitan taas pääasiassa gluteenittoman ruokavalion koska se on mullekin parempi noin turvotuksen ja mahan kannalta, eli on vehnäyliherkkyys ei keliakia varsinaisesti. Toinen on laktoosi mut koen että laktoositon on nykyään ihan yhtä halpaa ja hyvää kuin normi... En muista millon olisin viimeksi juonut laktoosipitoista maitoa.. on välillä jopa ihan maidoton kun joskus ihottuma niin helpompi. Kyllähän tässä kuulostaa kipeältä kun nämä ja sit on vielä reuma ja fibromyalgia ja hormonaaliset migreenit. Oi voi. Näinkö mä meinaan lapsen tehdä ja siirtää kaikki mun hienot lapsettomuus geenitkin häneen.

Mutta asiaan, joo jumppaa ja sit vielä se dieetti ettei tuu naposteltua päivän mittaan kaikkea mahdollista sokeria kun laskee sokerit.. ja nyt vähän mennään sen tulevan lääkkeen mukaan eli hoidetaan mun sairaus pois 3kk hoidolla ja sit vasta näkee ku on aloittanut et tuleeko mitä sivuoireita lääkkeestä. Sit uskaltaa ehkä sen jälkeen laihduttaa jos kiloja tulee
 
En oo aiemmin testannu ennen menkkojen poisjääntiä, joten en yhtään osaa sanoa koska näkyis.
Mulla on kyllä ihan maani myyny olo jo ja luulen et oli vaan kiinnittymisyritys, joka nosti oireet pintaan muutamaks päiväks..:sad001

Ei hanskoja tiskiin:sorry: mulla oli vielä dpo9 puhdas nega, dpo10 näkyi vasta haalea haamu.
 
Noni, en nyt tiedä, kai pitäis olla helpottunut, mut jotenkin en oo. Siis itse käynnissä ei selvinnyt taas yhtään mitään lisää. Kaikki on normaalia, mitä nyt normi-naiseen verrattuna vuodan kolme kertaa enemmän.

Miehen simpoissa kaikki normaalia. Mulla näkyi vasemmalla oikein kaunis, oikeaoppinen keltarauhanen ja limakalvo kaikesta tästä runsaasta hyytymä vuodosta huolimatta oli 11mm. Rakenteesta ei pysty juuri sanomaan kuulemma tässä kierron vaiheessa, kun on jo sellaista muhjua, mutta aiemmin kun on en en ovulaatiota ultrattu, niin täydellinen se silloin on ollut. Ainut hieman kyseenalainen juttu oli, että oikeellakin näkyi 15mm folli. Kysyin et onko sillä kierrolle väliä jos siellä on millon sattuu tollasia "johtofollin" kokoisia, mut ei oikein osannut vastata siihen.

Kierron alussa sitten yhteys sinne ja koittavat järjestää ens kiertoon mulle aukkarin ja samalla otetaan sitten kohdun limakalvosta koepalat. Sanoi kyllä että hyvin epätodennäköistä että olis syöpä (joku 1/100) mut et tottakai pitää selvittää kun tää hämärä vuotaminen on jatkunut jo niin pitkään. Sanoi et ei voi ottaa nyt, ettei mahdollinen sikiö tuu tikun päähän. Olis tehny mieli nauraa. Niin vähän mä uskon että siellä mitään sikiötä tulee olemaan. Ja jos siitäkään ei löydy mitään, niin sit vielä voidaan tähystää kohtu. Aukkarin jälkeen päätetään jatkotoimista, mutta todennäköisesti oi-hoitoa ainakin jonkin verran aluksi, kun kerran värkki toimii niin kun pitää (jos ei oteta lukuun tätä vuotohommaa).
 
Ai niin, tässä tunteenpurkauksessa unohdin sanoa, että kiitos kaikille myötäelämisestä:Heartred

Ja nyytti, voi pahus sentään. Mutta onneksi on vielä niin aikaista, että voi vielä plussaksi muuttua:Heartred Tsemppiä kaikille muillekin luin kyllä viestit mut en muista mitä niissä luki. Nyt meen hetkeksi nukkumaan:bag:
 
Takaisin
Top